MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Ja, dat zijn momenteel de beste spelers, dus je kunt je gerust focussen op deze spelers...

Ik ga vier dagen onderduiken in de ardennen! Ik geloof niet dat ik daar een voetbalwedstrijd moet gaan kijken. De uitslagen zijn nu waarschijnlijk al bekend

I'm Back!!!

Reijersen schreef:
I'm Back!!!

Wanneer ga je weer op vakantie?

Exfrozen schreef:
(quote)

In Mei ga ik een midweek. Zijn jullie voor even weer van me af.

het skiën heb ik overleefd. Heb zin om weer wat meer R&B en Nu-SOul toe te voegen

Exfrozen schreef:
(quote)

Rayman is back vanuit eurodisney. Vele euro´s lichter en een stel ballonkuiten rijker.

Ace
En, was het gezellig?

Deze jongen is bezig met zijn UK-countdown! Liverpool, here i come!

Klinkt zwaar burgerlijk, maar.....that´s me. Ik vind het heerlijk, even een paar dagen met de vrouwen op stap. Op naar Barcelona, volgende week. Zonder vrouwen!!
Het aftellen is begonnen.

Ace
Ik kan me er best iets bij voorstellen. Het was namelijk niet eens cynisch bedoeld. Wellicht insinueerde de smiley dat wel

Ow ja, Barca - Chel$ki he? Dat wordt zeker te weten mooi! De Londenaren die moeten komen en de bluegranas die gedreven zijn om die neprussen in eigen huis van de mat te spelen!

Ik zag eigenlijk ook niets cynisch in je reactie hoor. Geen insinuaties wat dat betreft van mijn kant.
Jaja, Barca-Chelski. De uitslag in London, daar was ik niet zo blij mee eigenlijk. Aan de andere kant; Chelsea moet nu echt, dus alle remmen los. Ik verwacht en hoop op een open wedstrijd. Wie er wint, ik heb het eerder gezegd, zal me een biet zijn. Ik ga voor de mooie pot.

Ace
Het is uiteindelijk Amsterdam ipv Liverpool geworden... De exacte reden vertel ik wanneer ik de moed verzameld heb

Alvast ingecheckt. Leve het internet. Morgen erg vroeg op, maar voor een goed doel. Barcelona, 18 graden, vol Nou Camp, ik ben er helemaal klaar voor.

Ace
Ok, ik hoop dat het jou beter vergaat dan mij. Onze vlucht was gecancelled ivm het weer en er waren geen alternatieven om op tijd bij de wedstrijd te zijn (die pas een dag later was). Weg Liverpool, weg UK, weg alles... Als alternatief Amsterdam maar even onveilig gemaakt. Een schrale troost...

Anyway, veel plezier rayman!

rayman schreef:
Alvast ingecheckt. Leve het internet. Morgen erg vroeg op, maar voor een goed doel. Barcelona, 18 graden, vol Nou Camp, ik ben er helemaal klaar voor.

Have fun Rayman, ik ben er ook helemaal klaar voor...een mooie voetbalavond voor de buis welteverstaan

El Ninjo schreef:

Have fun Rayman, ik ben er ook helemaal klaar voor...een mooie voetbalavond voor de buis welteverstaan

Ik sluit me bij El Ninjo aan!

Barcelona was geweldig. De stad dan, want de wedstrijd viel bar tegen. Chelsea kon niet en Barca hoefde niet. Mag de pret niet drukken, het was weer een geweldige reis. En het weer is ietsje anders dan hier in Nederland. (20 graden en volop zon tegenover een paar graden en regen)

rayman schreef:
Barcelona was geweldig. De stad dan, want de wedstrijd viel bar tegen. Chelsea kon niet en Barca hoefde niet. Mag de pret niet drukken, het was weer een geweldige reis. En het weer is ietsje anders dan hier in Nederland. (20 graden en volop zon tegenover een paar graden en regen)

Jammer voor je van de wedstrijd inderdaad, maar Barcelona is zowiezo altijd leuk, inderdaad een geweldige stad.
Heb vorig jaar voor m'n werk 5 maanden in Spanje vertoeft, m.n. Madrid maar af en toe ook in Barcelona geweest - zou zo weer voor een half jaartje of zo terugwillen.

ik ga in de zomervakantie naar polen. hoelang ik ga weet ik nog niet. en ik heb er hartstikke zin in want dan zie ik mijn kleine broertje weer die nu een half jaar is..

Ik vertrek vrijdag voor een weekje naar... Nederland
Wel Cadzand natuurlijk, vlak bij België.
Weet trouwens iemand waar ik daar ergens in de buurt op internet kan. Een week zonder MuMe lijkt me onmogelijk.

In de paasweek 4 dagen culturele studietrip naar Thüringen en in mei 2 dagen Kopenhagen....Verder nog geen echte plannen, maar zit dicht bij het vuur wat leuke aanbiedingen betreft....

Arno schreef:
Ik vertrek vrijdag voor een weekje naar... Nederland

Altijd leuk zo'n vakantie naar een ver, exotisch land

Anna.R schreef:
(quote)

Altijd leuk zo'n vakantie naar een ver, exotisch land

Hawaii was al volgeboekt...

Marcel²
Deze zomer ga ik op vakantie naar Kreta. Vorig jaar ben ik daar ook geweest en is erg goed bevallen.

Voor de familie rayman staat Mallorca al sinds december bevestigd. Tweede en derde week van de schoolvakanties. Vinden wij niet erg.

Ik ga naar Marmaris!!!!! Komt helemaal goed. En als ik eieren ga leggen daar, kom ik snel terug.

Marcel Jongeneel schreef:
Deze zomer ga ik op vakantie naar Kreta. Vorig jaar ben ik daar ook geweest en is erg goed bevallen.

Naar Chersonissos? Ik vond het daar een beetje tegenvallen eigenlijk...

Als alles een beetje meezit ga ik deze zomer 3 weken naar Maleisie. Een retourtje boeken en voor de rest laat ik alles op me afkomen. Dus geen georganiseerde vakantie dit keer. Ach wel zo spannend. Als iemand wat bruikbare tips heeft hoor ik dat graag! Ik ben best benieuwd wat voor muziek ze draaien, misschien doe ik nog wat interssants op.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Naar Chersonissos? Ik vond het daar een beetje tegenvallen eigenlijk...

Ligt aan de doelstelling van de vakantie.

Naja, als je naar Chersonissos gaat, ga je vooral voor het stappen, denk ik. Anders kan je naar tal van andere eilanden, als je natuur en rust wilt.

Maar ik vond de hotels, het uitgaan en het strand nogal tegenvallen. Geef mij dan maar Spanje > net ietsjes luxer.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:18 uur

geplaatst: vandaag om 20:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.