De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2006, 17:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Naja, als je naar Chersonissos gaat, ga je vooral voor het stappen, denk ik. Anders kan je naar tal van andere eilanden, als je natuur en rust wilt.
Maar ik vond de hotels, het uitgaan en het strand nogal tegenvallen. Geef mij dan maar Spanje > net ietsjes luxer.
Naja, als je naar Chersonissos gaat, ga je vooral voor het stappen, denk ik. Anders kan je naar tal van andere eilanden, als je natuur en rust wilt.
Maar ik vond de hotels, het uitgaan en het strand nogal tegenvallen. Geef mij dan maar Spanje > net ietsjes luxer.
Ik ben er aantal jaren geleden ook geweest. Ik vond het matig tot zwak. Ik had het gevoel dat ik in Gazza strook was beland. Wat een bende! Af en toe een gezellige bende, meer niet!
0
geplaatst: 8 april 2006, 09:48 uur
0
geplaatst: 8 april 2006, 10:06 uur
Halve week regen, halve week kou, maar voor de rest schitterend 

0
geplaatst: 13 april 2006, 23:06 uur
Ik ga vanaf morgenochtend tot maandagmiddag de 9 t/m 14 jarigen bij Leiden Atletiek trachten te vermaken op de Veluwe

0
geplaatst: 14 april 2006, 22:23 uur
Ik kreeg net te horen dat we in de zomer 2 weken naar een all-in hotel in Turkije gaan
. Ik had verwacht dat we gingen kamperen in Nederland ofzo. En het is ongeveer 10 minuten rijden van Ephese... zo cool
. Mijn moeder had er een verrassing van gemaakt. ^^
. Ik had verwacht dat we gingen kamperen in Nederland ofzo. En het is ongeveer 10 minuten rijden van Ephese... zo cool
. Mijn moeder had er een verrassing van gemaakt. ^^
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:29 uur
Leuk Carow. Gegarandeerd zon. Moet je in Nederland altijd nog maar afwachten.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:32 uur
rayman schreef:
En Ephese is een slagje interessanter dan Madurodam...
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:33 uur
Dat ook, dat ook.
Nou neem ik in de regel genoegen met de foto´s. Ik wil zon, de hele zon en niets dan zon. (dus help mij god)
Nou neem ik in de regel genoegen met de foto´s. Ik wil zon, de hele zon en niets dan zon. (dus help mij god)
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:38 uur
Sommige dingen heb je helaas niet in de hand. Zoals het kiezen van geboortegrond. Helaas, die keuze heb ik nooit gehad.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:42 uur
@ Lebowski.. Ephese lijkt me heel interessant ja 
Dit is gewoon echt de eerste keer dat ik ver weg ga ^^. Mijn moeder durft namelijk niet te vliegen. Waarom ze dan zo'n reis boekt is me een raadsel
.

Dit is gewoon echt de eerste keer dat ik ver weg ga ^^. Mijn moeder durft namelijk niet te vliegen. Waarom ze dan zo'n reis boekt is me een raadsel
.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:44 uur
Zorgen dat er geen annuleringsverzekering is. Dan kan ze echt niet meer terug.
Wel dapper van haar dan.
Wel dapper van haar dan.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:47 uur
Die heeft ze wel hoor. Maar we dwingen haar gewoon om te gaan
. Misschien dat ze het daarna wel mee vindt vallen en we vaker met het vliegtuig gaan. (Naar Ierland bijvoorbeeld
)
. Misschien dat ze het daarna wel mee vindt vallen en we vaker met het vliegtuig gaan. (Naar Ierland bijvoorbeeld
)
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:56 uur
Elke keer dat ik vlieg vind ik het weer een beetje enger. 
Niet dat het me ervan weerhoudt in het vliegtuig te stappen, ik weet ook wel dat er dagelijks misschien wel een half miljoen mensen door de lucht vliegen en er relatief bijna nooit zo'n kreng onverwachts naar beneden dondert, maar ik blijf het hele gebeuren maar iets onwaarschijnlijks vinden.

Niet dat het me ervan weerhoudt in het vliegtuig te stappen, ik weet ook wel dat er dagelijks misschien wel een half miljoen mensen door de lucht vliegen en er relatief bijna nooit zo'n kreng onverwachts naar beneden dondert, maar ik blijf het hele gebeuren maar iets onwaarschijnlijks vinden.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:59 uur
Hmm.. ik heb nog nooit gevlogen, dus dat weet ik niet. Twee weken nadat ik naar Turkije ben geweest ga ik met het vliegtuig naar Rome ^^. Volgens mijn oma is met een vliegtuig net zoiets als met een bus gaan. Ik zal het wel zien.
0
geplaatst: 14 april 2006, 22:59 uur
Onwaarschijnlijk.... ben ik helemaal met je eens. Eng...absoluut niet. Op weg naar Schiphol vind ik enger. Wat een malloten op de snelweg.
0
geplaatst: 14 april 2006, 23:07 uur
Nog een Reden van Eddie's afwezigheid was het feit dat hij vorige week heerlijk een weekje is wezen zeilen, dat doet een mens echt goed. Zeker na die drukke weken die ik achte de rug had.
0
geplaatst: 14 april 2006, 23:09 uur
Volgende keer gewoon keurig even afmelden Eddie. Zo gaan we niet met elkaar om hier. 

1
geplaatst: 14 april 2006, 23:10 uur
Bij mij is t precies andersom, had vroeger enorme vliegangst maar in de loop der jaren en vele vluchten verder is dat langzaam verdwenen. Met name naar Afrikaanse bestemmingen is het vliegen trouwens het veiligste deel van de trip

0
geplaatst: 15 april 2006, 03:01 uur
Als ik er heel diep over nadenk kan ik er ook bang van worden (zo'n log ding dat zweeft in de lucht, het blijft iets onwerkelijks hebben), maar ik heb mijn vuurdopen wel gehad met reizen naar b.v. Nieuw-Zeeland, Australië en Los Angeles. Gewoon veel (proberen te) slapen, dat werkt bij mij.
0
geplaatst: 20 april 2006, 22:20 uur
Ik ga deze zomer naar Thailand op vakantie. Dat is een vliegreis van 12 uur. En ik vond drie uur naar Griekenland al vervelend. Niet dat ik vliegangst heb, integendeel zelfs. Vliegen vind ik hartstikke gaaf. Mijn favoriete plekje is bij het raam. Maar ik vind die stoelen gewoon voor geen meter zitten, vooral niet omdat ik lange benen heb.
0
geplaatst: 22 april 2006, 00:00 uur
Maar wat is er nou zo eng aan vliegen? Als je gaat bekijken dat er jaarlijks in het verkeer meer doden vallen dan in het vliegverkeer, dan vind ik in de auto stappen enger (zeker als ik rij
)
)
0
geplaatst: 27 april 2006, 00:07 uur
Ik vertrek morgennacht naar Sicilie voor een trainingskamp. Als ik nog wat kan lopen tenminste, want mijn scheen sputtert al een paar weken tegen. Maar naar Sicilie ga ik in ieder geval. Dus maak ik de rest van de KO niet mee 

* denotes required fields.