MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Sheplays schreef:
Fijne vakantie, Reijersen!

Bedankt Ik vlieg helaas pas om 19:05 dus zal 's ochtends nog wel even op de site zijn.

Fijne vakantie Reijersen, stuur ons maar een stukje zon vanuit Kos.

Ik gaat ervandoor. Tot over 12 dagen

Vannacht teruggekomen uit Noorwegen; wat een prachtig land! Voor herhaling vatbaar dus...en dan nu; wasjes draaien en een selectie maken uit een héééleboel foto's.

Waar ben je precies geweest in Noorwegen?

In het kort; vanaf Kristiansand via de zuid-/westkust, dus langs de fjorden naar richting Stavanger gegaan. Van hieruit naar Bergen, om aan de westkant van de Jostedalgletsjers in Geiranger te komen. Vervolgens ben ik aan de oostkant van de gletsjers via de Jotunheimen en Hardangervidda naar Oslo gegaan, om uiteindelijk weer in Kristiansand terug te komen.

Klinkt goed.

Vanwaar Kristiansand als uitvalsbasis? Ik ben er volgens mij wel 's doorheen gereden (met de trein van Stavanger naar Oslo).

Aangezien ik de veerboot van Hirtshals (Denemarken) naar Kristiansand (en andersom) heb genomen. Puur om praktische redenen dus.

En ik ben er ook weer. Heerlijke vakantie gehad op het Griekse Kos. Lekker uitgerust en ook nog wat aan cultuur gedaan.
Foto's volgen nog, evenals die van Londen.

Ook weer terug na 16 dagen op een zonnige camping in Zuid Frankrijk (Remoulins tussen Nimes en Avignon). Mooie steden bekeken, zwemmen met de kids in het riviertje langs de camping, luieren, lekker eten..... kom je weer thuis, kan de lange broek weer aan

Welkom thuis Reijersen en pjh1967. We krijgen in het weekend weer mooi weer, ben benieuwd naar de foto's Daniel.

Ik ben er even niet.
Want voor 4 weken naar London, inclusief poging tot betere beheersing van de Engelse taal. Dwz. terug naar school
Maar het voelt toch wel als vakantie

Dus tot over een maandje

Jazper schreef:
Ik ben er even niet.
Want voor 4 weken naar London, inclusief poging tot betere beheersing van de Engelse taal. Dwz. terug naar school
Maar het voelt toch wel als vakantie

Dus tot over een maandje

Prettige vakantie en sterkte met je Engels. Lekker veel muziek draaien dus waar in die taal wordt gezongen. Komt het heus wel goed.

Fijne maand Jazper!

SelmaDuim
Veel plezier Jazper!

happy birthday!

Ik vertrek morgen naar Andalusië (Spanje) tot en met 20 september. Lekker naar de zon!

Prettige vakantie Toon1, en lekker bruin terug komen.

Ik vertrek morgenochtend (hopelijk, want ik vlieg via Houston ) voor 4 weken naar Ecuador en de Galapagos eilanden.

Te gek! Goede reis en veel plezier!

SelmaDuim
Hopen dat Ike je een beetje met rust laat.

Veel plezier!

Vrijdag naar Egypte - Sharm el Sheikh! Erg veel zin in.

Die El Ninjo gaat weer naar de Ecuador. Hij is goed bezig. Veel plezier nog (misschien dat je daar nog op MuMe zit).

Veel plezier Rico! Vergeet je niet je opblaaskrokodil mee te nemen?

DonDijk
Ja man, veel plezier! Hoe lang ga je?

Prettige vakantie Nicolgae Rico en nu een paar keer de Bangels draaien met Walk Like an Egyptian om helemaal in de stemming te geraken.

Ace
Veel plezier Rico! Ik ga vrijdag 3 dagen naar Liverpool: voetbal en Beatles!

Ook voor Ace prettige dagen en een behouden thuiskomst .

DonDijk
Voor Ace: ik hoop dat Liverpool verliest, je kwaaie hooligans tegenkomt, Abbey Road opfikt op 1 of andere manier en dat jij ook je vliegtuig mist.

Veel plezier.

Ace: ik sluit me geheel aan bij de mooie woorden van DonDijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:47 uur

geplaatst: vandaag om 20:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.