De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 22:42 uur
Ik dacht dat Kos door de belgen was platgebombardeerd in de Joegoslavie-oorlog.
Misverstandje.
Kosofzo.
Misverstandje.
Kosofzo.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 00:02 uur
Ik post hier vanaf hotelkamer ergens in Midtown Manhattan NewYork en zal dus dezer dagen alleen onregelmatig op de MuMe zijn te vinden en met wat tijdsverschil dus ook. Hier 6 uur dus; eens kijken wat de scheiding der geesten gaat worden want jullie zijn alweer klaar met de dag 

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 00:20 uur
sq schreef:
Hier 6 uur dus; eens kijken wat de scheiding der geesten gaat worden want jullie zijn alweer klaar met de dag
Hier 6 uur dus; eens kijken wat de scheiding der geesten gaat worden want jullie zijn alweer klaar met de dag

Helemaal klaar sq, alweer tegen half 1. Veel plezier daar!
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 00:48 uur
sq schreef:

Ja. Toen jij postte was het 0:02.
Maareuh. We hebben nog geen. Aan u de eer.
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 augustus 2008, 08:04 uur
sq schreef:
Ik post hier vanaf hotelkamer ergens in Midtown Manhattan NewYork en zal dus dezer dagen alleen onregelmatig op de MuMe zijn te vinden en met wat tijdsverschil dus ook. Hier 6 uur dus; eens kijken wat de scheiding der geesten gaat worden want jullie zijn alweer klaar met de dag

*jaloers!*
Veel plezier in deze fantastische stad!
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 04:20 uur
Dank jullie allemaal, ook voor reacties in andere topics (@AGE-411). Ik kijk maar af en toe maar dan zeker met veel genoegen.
Gisteren naar Earth Wind & Fire geweest en dat was onwerkelijk leuk. Geweldig enthousiast publiek en sfeer met zeker 75% afro-Americans in de poepchique Radio City Music Hall. Geen Maurice White want die doet al jaren niet mee en natuurlijk was het allemaal oud repertoire, maar toch wel onvergetelijk, hoor.
Vandaag geweest naar de Virgin Megastore op Times Square en wat jazz, hiphop én de laatse Rihanna (op vinyl, dan heb ik die mooie hoes in t groot
) gekocht maar ook wel leuk was de CD aankoop die ik vlak daarbuiten deed, van een rapper die daar op straat zijn eigen CD´s verkocht. Deze was het. Geen idee of t wat is.
Gisteren naar Earth Wind & Fire geweest en dat was onwerkelijk leuk. Geweldig enthousiast publiek en sfeer met zeker 75% afro-Americans in de poepchique Radio City Music Hall. Geen Maurice White want die doet al jaren niet mee en natuurlijk was het allemaal oud repertoire, maar toch wel onvergetelijk, hoor.
Vandaag geweest naar de Virgin Megastore op Times Square en wat jazz, hiphop én de laatse Rihanna (op vinyl, dan heb ik die mooie hoes in t groot
) gekocht maar ook wel leuk was de CD aankoop die ik vlak daarbuiten deed, van een rapper die daar op straat zijn eigen CD´s verkocht. Deze was het. Geen idee of t wat is.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 22:10 uur
En toen was doodop terug. Londen was geweldig. Foto's zullen nog volgen, maar ik ga toch eerst even mijn bedje opzoeken.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 02:27 uur
Ik ben vanaf morgen 3 weken naar Costa Rica.
Jullie vermaken je wel zonder mij.
Jullie vermaken je wel zonder mij.

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 02:57 uur
Zeer zeker, en maak er een fijne tijd van daar in het verre warme Zuiden.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:05 uur
Oeh, 3 weken nog wel, heerlijk! Wel foto's showen als je terug komt 

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:15 uur
Ik ken iemand die maandag weer mag beginnen.
De geluksvogel.
De geluksvogel.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 08:48 uur
Na een uurtje of 20 eindelijk aangekomen. Het weer is alvast fijn. Morgen nog 1 dagje in de hoofdstad zelf doorbrengen en dan door de rest van het land trekken. Nu ga ik naar bed, trusten. 

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 21:43 uur
En dan alleen maar het muzikale deel van onze vakantie:
Eergisteren een spetterend concert gezien van Iggy & the Stooges in Terminal 5. Stage diving door Iggy, 100 man publiek op het podium en blijven gáán. Af en toe moest ook het zaallicht aan; Iggy Pop heeft een enorme behoefte aan contact en mede daardoor was het een van de beste concerten die ik ooit meemaakte.
Vanmiddag - helaas alweer de laatste vakantiedag - een bezoek gebracht aan jazzclub The Blue Note. In the Blue Note zijn elke zondag brunchconcerten. Geen hele grote namen op zo´n tijdstip natuurlijk maar we hebben zeer genoten van het ´Vinnie Zummo trio´, dat naast jazz ook bluesrock en zelfs een nummertje bluegrass speelde. Wij waren als eerste binnen, waardoor we de ´best seats in the house´ hadden; een tafel vlakbij en recht voor het podium. Vrouw Janice Zummo zong fenomenaal en kwam tussendoor nog even bij ons aan tafel zitten. Natuurlijk ook een CD gekocht en die zal ik binnenkort eens even op de site zetten.
Eergisteren een spetterend concert gezien van Iggy & the Stooges in Terminal 5. Stage diving door Iggy, 100 man publiek op het podium en blijven gáán. Af en toe moest ook het zaallicht aan; Iggy Pop heeft een enorme behoefte aan contact en mede daardoor was het een van de beste concerten die ik ooit meemaakte.
Vanmiddag - helaas alweer de laatste vakantiedag - een bezoek gebracht aan jazzclub The Blue Note. In the Blue Note zijn elke zondag brunchconcerten. Geen hele grote namen op zo´n tijdstip natuurlijk maar we hebben zeer genoten van het ´Vinnie Zummo trio´, dat naast jazz ook bluesrock en zelfs een nummertje bluegrass speelde. Wij waren als eerste binnen, waardoor we de ´best seats in the house´ hadden; een tafel vlakbij en recht voor het podium. Vrouw Janice Zummo zong fenomenaal en kwam tussendoor nog even bij ons aan tafel zitten. Natuurlijk ook een CD gekocht en die zal ik binnenkort eens even op de site zetten.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 22:02 uur
En jij zal je daar ongetwijfeld vermaken zonder ons
, Costa Rica heeft echt prachtige natuur
Geniet ervan !!!
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 23:01 uur
We zijn weer terug uit Zwitserland en ik had graag nog een week of 5 willen blijven. Wat een prachtig land zeg. Veel leuke dingen gedaan (mountainbiken, gletsjerklimmen, hiken, raften, citytripje Bern en Interlaken)
Fotootjes volgen.
Fotootjes volgen.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 00:18 uur
Binnen 6 uur word ik wakker.
7:00: vertrek naar Duitsland. Rurhsee !
Tot Zondagavond!
7:00: vertrek naar Duitsland. Rurhsee !
Tot Zondagavond!
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 12:42 uur
Paap_Floyd schreef:
We zijn weer terug uit Zwitserland en ik had graag nog een week of 5 willen blijven. Wat een prachtig land zeg. Veel leuke dingen gedaan (mountainbiken, gletsjerklimmen, hiken, raften, citytripje Bern en Interlaken)
Fotootjes volgen.
Fotootjes volgen.
Waar ben je geweest?
Ik ga naar Zwitserland al sinds ik geboren ben. In de Wallis.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 19:16 uur
Lennonlover schreef:
In de Wallis
In de Wallis

Dat is leuk, ik was daar een paar jaar geleden. Ik deed daar onder meer de planetenwandeling in St.Luc en het popfestival in Gampel.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:35 uur
Morgen voor 12 dagen naar het Griekse eiland Kos. Gewoon lekker genieten van de zon, strand, eten, drinken en muziek (op mijn eigen MP-3 speler). Lekker relaxen.
* denotes required fields.