De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
1
geplaatst: 16 juni 2024, 14:27 uur
Het is eigenlijk omgekeerd, Mssr Renard. Ik heb op basis van mijn avatar een hoes gemaakt voor een fictief Kronos Quartet album met de titel, Sangita / Sunyata. 

0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:37 uur
MarkS73 schreef:
Dat niet, maar ik heet duidelijk Mark:)
Ik dacht altijd minstens een beetje undercover te zijn maar door mijn berichten en top 10 in mijn profiel ben ik al een paar herkend door kennissen en een collega die hier ook blijken rond te struinen...
Dat niet, maar ik heet duidelijk Mark:)
Ik dacht altijd minstens een beetje undercover te zijn maar door mijn berichten en top 10 in mijn profiel ben ik al een paar herkend door kennissen en een collega die hier ook blijken rond te struinen...
Collega's die van muziek houden. Klinkt zo onwerkelijk.
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:39 uur
Ik heb altijd collega's gehad die van muziek houden. Ik denk dat mijn definitie echter afwijkt van de jouwe. Ik kom zelden mensen tegen die niet van muziek houden.
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:44 uur
Arrie schreef:
Ik heb altijd collega's gehad die van muziek houden. Ik denk dat mijn definitie echter afwijkt van de jouwe. Ik kom zelden mensen tegen die niet van muziek houden.
(quote)
Een dag lang "housen in de pauze" aan moeten horen doet een hoop met je smaak tolerantie.
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:45 uur
Minneapolis schreef:
Een dag lang "housen in de pauze" aan moeten horen doet een hoop met je smaak tolerantie.
(quote)
En deze mensen housen omdat ze er niet van houden? Of is het probleem wellicht dat jij hun muzieksmaak niet deelt?
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:46 uur
Arrie schreef:
En deze mensen housen omdat ze er niet van houden? Of is het probleem wellicht dat jij hun muzieksmaak niet deelt?
(quote)
Ik denk niet dat ze er echt van houden.
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:47 uur
Klinkt als elitaire bullshit. Jij houdt er niet van. Hou het lekker bij jezelf.
1
geplaatst: 16 juni 2024, 17:51 uur
Arrie schreef:
(quote)
Mwa.. Klinkt meer als iets wat niet gezegd mag worden.
Maar volgens mij ken ik ze beter dan jij. Prima mensen verder, maar mijn inschatting is dat er weinig passie voor de muziek bij zit. De muziek is inwisselbaar, er zal denk ik ook met weinig gevoel op terug worden gekeken over 10 jaar en het mag vooral niet stil zijn.
Ik ken juist heel veel mensen die weinig met muziek hebben.
1
geplaatst: 16 juni 2024, 17:54 uur
Arrie schreef:
Heb je ze gevraagd of ze plezier beleven aan de muziek?
Heb je ze gevraagd of ze plezier beleven aan de muziek?
Vaak zat. Muziek is één van mijn favoriete onderwerpen. en vind het een verademing met iemand te spreken die er veel om geeft. Ook als het mijn stijl niet is!
1
geplaatst: 16 juni 2024, 17:56 uur
Arrie schreef:
Dus zij beweerden dat ze er geen plezier aan beleefden?
Dus zij beweerden dat ze er geen plezier aan beleefden?
Ik weet wel welke hoek je me in wilt plaatsen, maar "ach met maakt mij niet zoveel uit" of "ik heb niet echt favorieten", daar spreekt voor mij niet heel veel passie uit.
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:57 uur
Dat is wat anders dan niet van muziek houden. Je beantwoordt mijn vraag overigens niet, je doet enkel een of andere aanname over een hoek waarin ik je wil plaatsen. Beleefden ze er nou wel of geen plezier aan?
1
geplaatst: 16 juni 2024, 18:12 uur
Arrie schreef:
Dat is wat anders dan niet van muziek houden. Je beantwoordt mijn vraag overigens niet, je doet enkel een of andere aanname over een hoek waarin ik je wil plaatsen. Beleefden ze er nou wel of geen plezier aan?
Ik kap er mee Arie. Geloof mij dat ik zeer weinig liefde en enthousiasme voor muziek ervaar bij het gros van mijn collega's (door de jaren heen wel een aantal uitzonderingen). En ik heb veel (prettige) gesprekken met ze gevoerd over het onderwerp uit nieuwsgierigheid. Dat is wat anders dan niet van muziek houden. Je beantwoordt mijn vraag overigens niet, je doet enkel een of andere aanname over een hoek waarin ik je wil plaatsen. Beleefden ze er nou wel of geen plezier aan?
Maar goed.. aangezien ze de pop zenders prefereren boven stilte mag je van mij ook gerust invullen dat ze erg van muziek houden. Vind ik ook best. Het ging mij niet om elitair neerkijken op, maar het missen van interesse en enthousiasme in iets moois als muziek en films. En nee, ik ga niet over films dezelfde discussie beginnen want iedereen kijkt films immers..
Gebruikersnaam spreekt overigens voor zich. Plaatsnaam die wat met muziek van doen heeft. Memphis was al ingenomen door een voetballer.
2
geplaatst: 16 juni 2024, 22:54 uur
Ik werk inderdaad in een omgeving met veel muziekliefhebbers. Een hoop collega's die ook zelf muziek maken. Ik heb dan ook een baan gekozen waar een hoop mensen werken die net als ik van boeken en muziek houden.
Ik zit op mijn werk ook zelden om een gespreksonderwerp verlegen:)
1
Mssr Renard
geplaatst: 17 juni 2024, 07:06 uur
Hmmm. Ik ben zelden mensen op werk tegengekomen waar ik over muziek kan praten. Als ik met collega's praat gast het eerder over werk en soms steek ik een monoloog af over iets historisch.
Ik heb ooit een collega gehad die wel van classic rock/progressive rock hield, maar die is helaas overleden. Verder eigenlijk nog nooit een lang gesprek gehad met een collega over muziek of boeken of films.
Niet praten met collega's is trouwens helemaal prima. Ik vind al 25+ jaar dat ik fulltime werk mijn eigen weg wel. En sinds 2009 post ik regelmatig op Musicmeter.
Ik heb geen hekel aan collega's. Ik vind alleen nooit aansluiting. Maar ik mis er niets aan.
Ik heb ooit een collega gehad die wel van classic rock/progressive rock hield, maar die is helaas overleden. Verder eigenlijk nog nooit een lang gesprek gehad met een collega over muziek of boeken of films.
Niet praten met collega's is trouwens helemaal prima. Ik vind al 25+ jaar dat ik fulltime werk mijn eigen weg wel. En sinds 2009 post ik regelmatig op Musicmeter.
Ik heb geen hekel aan collega's. Ik vind alleen nooit aansluiting. Maar ik mis er niets aan.
1
geplaatst: 17 juni 2024, 08:09 uur
Ik werk ook al een behoorlijk lange tijd en in al die jaren heb ik slechts 1 collega gehad die net als ik
veel van muziek houd. Daar kun je het dan ook goed over muziek hebben.
Vele andere collega's interesseert het niets, hebben geen voorkeuren, als de radio maar aanstaat maakt
niet uit wat voor geluid eruit komt.
Heb wel eens wat van mijn muziek laten horen, maar dat levert alleen maar hoon op.
Nick Cave, is hij dronken. Pink Floyd, trekt aan een snaar en een half uur later hoor je het nog.
etc. Iedereen mag van mij van muziek houden zoals hij/zij zelf wilt, Frans Bauer of Rene Froger, maakt niet uit maar vaak is er totaal geen of weinig interesse.
veel van muziek houd. Daar kun je het dan ook goed over muziek hebben.
Vele andere collega's interesseert het niets, hebben geen voorkeuren, als de radio maar aanstaat maakt
Heb wel eens wat van mijn muziek laten horen, maar dat levert alleen maar hoon op.
Nick Cave, is hij dronken. Pink Floyd, trekt aan een snaar en een half uur later hoor je het nog.
etc. Iedereen mag van mij van muziek houden zoals hij/zij zelf wilt, Frans Bauer of Rene Froger, maakt niet uit maar vaak is er totaal geen of weinig interesse.
2
geplaatst: 17 juni 2024, 08:11 uur
Rufus schreef:
etc.
etc.
Wel prima observaties, ze hebben tenminste geluisterd

1
Mssr Renard
geplaatst: 17 juni 2024, 09:16 uur
Rufus schreef:
Dat dus. Verder geen oordeel. Men doet maar. Maar geen aansluiting dus.
Het is dat ik totaal geen interesse heb ik verre vakantiereizen, sport en Games of Thrones of Harry Potter, want daar gaat het wel vaak over.
Ik kan soms wel over lekker eten praten. Maar omdat ik veganist ben, is er wel een grens. Meestal gaat het dan over curry's of roti.
0
geplaatst: 17 juni 2024, 09:47 uur
komt van niet slecht.
Minus 2 letters, gewoon om zeker te zijn dat je kansloze nick helemaal de verdoemenis ingaat.
Minus 2 letters, gewoon om zeker te zijn dat je kansloze nick helemaal de verdoemenis ingaat.
0
Deranged
geplaatst: 29 januari 2025, 20:12 uur
Om nog even in te haken op wat ik hier eerder plaatste.
Van de bang:
BANG!
Waarmee ik ging.
Hebben mij toen verbannen omdat gastjes mij gingen lastigvallen.
Het leven is oneerlijk soms dat heb ik toen wel geleerd en aan den lijve ondervonden.
Had altijd de beter gekozen gebruikersnaam in die tijd.
Gastjes heetten That Boy Sonny.
Kon wel afgekort worden naar TBS maar dat vonden ze geloof ik toch niet zo prettig.
Of grappig.
Hadden ze ook geen rekening mee gehouden toen ze de naam gingen kiezen.
Ik had het wel ruig gevonden zo’n afkorting maar dat ben ik dan weer.
Het eeuwige verschil tussen mij en hen.
Groeien met de striemen die je hebt.
En dan krijg je dus TBS zegt dit TBS zegt dat.
Waarom sta je TBS nou niet eens netjes te woord ik vind dat hij wel een goed punt heeft.
Zegt een ander gastje dan die diezelfde naam ook draagt.
Liefst hangt die lip hele dagen op half zeven je een piece van zijn mondje te geven dat heb ik toen ook wel aan den lijve ondervonden.
Maar ik ga het gewoon niet meer doen zo nee.
Ik weet dat ze nog steeds bestaan en kijken en geboren worden en geprikkeld raken en vaak die itch ervaren.
Maar ik hoef niet meer met ze in discussie.
Elke man moet er eens in zijn leven diep in en dan heb je ze ook wel even all over je maar daarna is het ook wel gewoon klaar.
En daar ben ik nu dus ja.
Van de bang:
BANG!
Waarmee ik ging.
Hebben mij toen verbannen omdat gastjes mij gingen lastigvallen.
Het leven is oneerlijk soms dat heb ik toen wel geleerd en aan den lijve ondervonden.
Had altijd de beter gekozen gebruikersnaam in die tijd.
Gastjes heetten That Boy Sonny.
Kon wel afgekort worden naar TBS maar dat vonden ze geloof ik toch niet zo prettig.
Of grappig.
Hadden ze ook geen rekening mee gehouden toen ze de naam gingen kiezen.
Ik had het wel ruig gevonden zo’n afkorting maar dat ben ik dan weer.
Het eeuwige verschil tussen mij en hen.
Groeien met de striemen die je hebt.
En dan krijg je dus TBS zegt dit TBS zegt dat.
Waarom sta je TBS nou niet eens netjes te woord ik vind dat hij wel een goed punt heeft.
Zegt een ander gastje dan die diezelfde naam ook draagt.
Liefst hangt die lip hele dagen op half zeven je een piece van zijn mondje te geven dat heb ik toen ook wel aan den lijve ondervonden.
Maar ik ga het gewoon niet meer doen zo nee.
Ik weet dat ze nog steeds bestaan en kijken en geboren worden en geprikkeld raken en vaak die itch ervaren.
Maar ik hoef niet meer met ze in discussie.
Elke man moet er eens in zijn leven diep in en dan heb je ze ook wel even all over je maar daarna is het ook wel gewoon klaar.
En daar ben ik nu dus ja.
0
geplaatst: 30 januari 2025, 13:10 uur
Deranged schreef:
Er diep in tot je klaarkomt. Staat genoteerd.
0
Deranged
geplaatst: 19 juli 2025, 19:44 uur
https://ibb.co/V0xXTD1c
Hou de nickname graag in stand opdat mensen mij zich mogen herinneren om wie ik ooit was omdat ik er in bepaalde kringen inmiddels ook wel bekend om sta een van de minst grappige comic relief mikpunten aller tijden te zijn uiteindelijk.
https://ibb.co/JRx41s9D
Hou de nickname graag in stand opdat mensen mij zich mogen herinneren om wie ik ooit was omdat ik er in bepaalde kringen inmiddels ook wel bekend om sta een van de minst grappige comic relief mikpunten aller tijden te zijn uiteindelijk.
https://ibb.co/JRx41s9D
0
Deranged
geplaatst: 19 juli 2025, 23:24 uur
https://ibb.co/bjTHsjxj
Altijd super serious.
Tijd van nu meer devilish en in your face met hands-on approach.
Altijd super serious.
Tijd van nu meer devilish en in your face met hands-on approach.
* denotes required fields.