De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2021, 13:46 uur
harm1985 schreef:
Niet je strafblad? De verdachte, Rudi S., luistert opvallend vaak naar Neil Young muziek
(quote)
Niet je strafblad? De verdachte, Rudi S., luistert opvallend vaak naar Neil Young muziek
Nee, die heb ik nog niet.
Rudi S is altijd voor 22:00 uur thuis.
0
Kassper
geplaatst: 23 april 2021, 13:49 uur
Gewoon mijn voornaam, maar met twee SS'en, omdat er al een user bestaat met 1 S.
Die twee ss'en hebben geen connotatie met runen-tekens.
Die twee ss'en hebben geen connotatie met runen-tekens.

1
geplaatst: 23 april 2021, 13:54 uur
Rudi S schreef:
Mijn inspiratie komt voornamelijk van mijn rijbewijs en paspoort.
Mijn inspiratie komt voornamelijk van mijn rijbewijs en paspoort.
Die geheimzinnige S. is overigens niet zo geheimzinnig meer sinds je broer hier ook kwam buurten met z'n volledige achternaam in z'n profiel

2
geplaatst: 23 april 2021, 14:01 uur
Ach ja, het zwarte schaap 
Ik kwam er nu pas achter dat mijn achternaam niet in mijn profiel staat op de meters.

Ik kwam er nu pas achter dat mijn achternaam niet in mijn profiel staat op de meters.
2
geplaatst: 24 april 2021, 00:38 uur
Tussen 1986 en 2004 heb ik voor een tweetal boeken over The Kinks, toen zelfs mogelijk drie, researchwerk verricht voor een Amerikaanse schrijver, Doug Hinman. Vanaf 1995 ging dat grotendeels via e-mail en het leek me handig om een goed herkenbaar e-mailadres te verzinnen. Het werd uiteindelijk [email protected] en ik ben nlkink uiteindelijk voor meer dingen gaan gebruiken.
1
geplaatst: 24 april 2021, 10:20 uur
nlkink schreef:
Tussen 1986 en 2004 heb ik voor een tweetal boeken over The Kinks, toen zelfs mogelijk drie, researchwerk verricht voor een Amerikaanse schrijver, Doug Hinman.
Tussen 1986 en 2004 heb ik voor een tweetal boeken over The Kinks, toen zelfs mogelijk drie, researchwerk verricht voor een Amerikaanse schrijver, Doug Hinman.
En ik maar denken dat je gewoon erg kinky in de slaapkamer bent.
1
geplaatst: 24 april 2021, 10:43 uur
GrafGantz schreef:
Los van het feit of dat wel of niet zo is, heb ik inderdaad vooral in de eerste jaren regelmatig aanbiedingen ontvangen van mensen die inderdaad bij nlkink niet aan The Kinks dachten.....
En ik maar denken dat je gewoon erg kinky in de slaapkamer bent.
Los van het feit of dat wel of niet zo is, heb ik inderdaad vooral in de eerste jaren regelmatig aanbiedingen ontvangen van mensen die inderdaad bij nlkink niet aan The Kinks dachten.....
0
gastheerg
geplaatst: 15 augustus 2022, 08:52 uur
Mijn Nick gekregen van mijn vrienden omdat als ze hier zijn er altijd zeer hoogwaardige hapjes staan en je hier altijd binnen kan lopen.
0
geplaatst: 15 augustus 2022, 11:20 uur
gastheerg schreef:
Mijn Nick gekregen van mijn vrienden omdat als ze hier zijn er altijd zeer hoogwaardige hapjes staan en je hier altijd binnen kan lopen.
Goed om te horen, Nieuwerkerk is niet zo ver van hier dus ik kom binnenkort wel eens binnenlopen voor een proeverij

3
geplaatst: 20 augustus 2022, 14:56 uur
Ben geen vrouw, niet negroïde, kan niet krijsen, zeker niet dansen en ben al helemaal slecht in woordgrapjes. Daarom dus
1
geplaatst: 20 augustus 2022, 15:14 uur
Jazper schreef:
Mijn nick is heel eenvoudig. Jasper is meestal al in gebruik. Daarom Jazper. Met slechts 1 z, omdat ik maar een klein beetje van jazz houd.
Mijn nick is heel eenvoudig. Jasper is meestal al in gebruik. Daarom Jazper. Met slechts 1 z, omdat ik maar een klein beetje van jazz houd.
Ik hou inmiddels best wat meer van jazz dan destijds, maar Jazzper is nu toch al in gebruik of nou ja, de gebruiker lijkt wel gevlogen te zijn, en bovendien hou ik nou ook weer niet zó veel van jazz dat het in mijn nickname terug te vinden zou moeten zijn, dus Jazper past eigenlijk nog steeds prima, ik hou wel erg van jaz.
2
geplaatst: 20 augustus 2022, 17:03 uur
GrafGantz schreef:
Goed om te horen, Nieuwerkerk is niet zo ver van hier dus ik kom binnenkort wel eens binnenlopen voor een proeverij
(quote)
Ik snap nu ineens waarom gastheerg zich heeft uitgeschreven...
5
Deranged
geplaatst: 21 april 2024, 16:21 uur
Mijn naam betekent wel wat in bepaalde kringen.
Ooit ergens eruit gegaan met een bang:
BANG!
Bitch boys krioelden over mijn skin het was geen aangename tijd maar wel leerzaam.
Zou deze naam vandaag de dag niet meer kiezen maar heeft wel enig gewicht en historie en daarmee doel ik niet nadrukkelijk op deze site heb hem ook wel eens elders gedragen.
En wat de letterlijke betekenis betreft heb ook wel eens de grenzen van het mentaal rechtlijnig toelaatbare opgezocht of zelfs lichtelijk overschreden ja.
Al met al ben er nog steeds boys.
Zoals je ziet.
De voorspelling niet uitgekomen.
Ooit ergens eruit gegaan met een bang:
BANG!
Bitch boys krioelden over mijn skin het was geen aangename tijd maar wel leerzaam.
Zou deze naam vandaag de dag niet meer kiezen maar heeft wel enig gewicht en historie en daarmee doel ik niet nadrukkelijk op deze site heb hem ook wel eens elders gedragen.
En wat de letterlijke betekenis betreft heb ook wel eens de grenzen van het mentaal rechtlijnig toelaatbare opgezocht of zelfs lichtelijk overschreden ja.
Al met al ben er nog steeds boys.
Zoals je ziet.
De voorspelling niet uitgekomen.
1
geplaatst: 22 april 2024, 02:53 uur
Ik stond ooit geregistreerd als Meneer Bungel op de ‘meters’, verdween een tijd en kwam toen terug als ZAP! op TvMeter, je weet wel, zappen? Twee referenties die ik daarbij in het achterhoofd had:
Zap Comix - Wikipedia - en.wikipedia.org
en
Kwam verder geen hemel aan te pas, btw.
Zap Comix - Wikipedia - en.wikipedia.org
en
Kwam verder geen hemel aan te pas, btw.
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 april 2024, 07:38 uur
Monsieur Renard is de Franse versie van Reinaert de Vos, één van mijn favoriete literaire/fabelfiguren en tevens mijn artiestennaam voor een flinke periode (2015-2018). Toen probeerde ik electronische muziek te maken (zoek maar op, ik sta op Spotify en iTunes) en later handpan-muziek (zie ook youtube).
Die solo-'carrière' staat op een extreem laag pitje, maar als internetnaam fungeert het prima. Je bent dan toch door werkgevers en collega's minder makkelijk te zoeken en vinden.
Die solo-'carrière' staat op een extreem laag pitje, maar als internetnaam fungeert het prima. Je bent dan toch door werkgevers en collega's minder makkelijk te zoeken en vinden.
1
geplaatst: 22 april 2024, 08:43 uur
1
geplaatst: 22 april 2024, 10:13 uur
Dat niet, maar ik heet duidelijk Mark:)
Ik dacht altijd minstens een beetje undercover te zijn maar door mijn berichten en top 10 in mijn profiel ben ik al een paar herkend door kennissen en een collega die hier ook blijken rond te struinen...
Ik dacht altijd minstens een beetje undercover te zijn maar door mijn berichten en top 10 in mijn profiel ben ik al een paar herkend door kennissen en een collega die hier ook blijken rond te struinen...
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 april 2024, 10:14 uur
Voornaam is redelijk undercover inderdaad.
Maar hoor mij nou, ik heb gewoon een foto van mijzelf als avatar.
Maar hoor mij nou, ik heb gewoon een foto van mijzelf als avatar.
2
geplaatst: 28 april 2024, 01:41 uur
Xepcohron is een samentrekking van de stad Xepcoh en mijn voornaam. Xepcoh is cyrillisch voor Kherson, een stad in Oekraine, waar ik ruim 15 jaar geleden voor mijn werk gedetacheerd was en daar mijn vrouw leerde kennen. Toen, 15 jaar geleden, een heel mooie maar tot op de draad versleten stad. Ene tsarin heeft eeuwen geleden een batterij Franse architecten ingevlogen om van de zwarte zee kust een kopie te maken van de Franse zuidkust. Met pareltjes als Odesa en Xepcoh, als 1 op 1 kopieën van Saint Tropez. Helaas wordt al die (al dan niet vergane) schoonheid de laatste 2 jaren in puin geschoten door een aantal extremisten die één of andere dorpsgek volgen en niet van andermans spullen af kunnen blijven.
1
geplaatst: 21 mei 2024, 01:00 uur
Mijn username is gewoon mijn username op de meeste socials, en een play op een Canibus album: For Whom The Beat Tolls. Bedacht destijds door een Twitter-homie, vond het wel dope dus mezelf toegeëigend!
1
Mssr Renard
geplaatst: 12 juni 2024, 15:03 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Mijn username is gewoon mijn username op de meeste socials, en een play op een Canibus album: For Whom The Beat Tolls. Bedacht destijds door een Twitter-homie, vond het wel dope dus mezelf toegeëigend!
Ik dacht altijd dat je verwees naar een Metallica-song. Zat ik er even naast.
1
geplaatst: 13 juni 2024, 16:48 uur
Mssr Renard schreef:
(quote)
Dat dachten meer mensen, maar ik heet geen Pete-je Bell dus...
2
geplaatst: 13 juni 2024, 20:04 uur
Ik weet niet of het een open deur is, of toch iets nieuws voor de betrokkenen, maar zowel de username For Whom The Beat Tolls, als de Metallicasong For Whom the Bell Tolls zijn gebaseerd/geïnspireerd op het beroemde boek van Ernest Hemingway, For Whom the Bell Tolls, uit 1940. Op dit boek zijn ook een beroemde film en een beroemde TV-serie gebaseerd, en Wikipedia noemt zo al 9 songs met die naam (allemaal verschillende composities!). Het spreekt dus erg tot de verbeelding
.
.
4
geplaatst: 15 juni 2024, 19:32 uur
Voor de tijd dat ik MusicMeter ontdekte had ik al wat nicknames versleten. Onder andere Evil Superstar (naar de geniale band van Mauro Pawlowski).
Uiteindelijk werd het Kronos. Kort maar krachtig. Niet met de bedoeling naar de Griekse god te verwijzen maar omdat ik fan ben van het eigenzinnige Kronos Quartet en het goed klinkt als naam. Wel metal ook, het genre waar mijn liefde voor muziek mee begon. (Kronos is trouwens een Franse metalband maar ik ken niets van hun muziek. En Cronos is de zanger, bassist, componist van Venom.)
In de oudheid identificeerde men Kronos (of Cronus) met Chronos, de personificatie van de tijd (denk aan chronometer). In die betekenis at Kronos zijn kinderen op zoals de tijd alles wat het voortbrengt ook weer verslindt. Dat vind ik wel interessant als betekenis, omdat we in mijn visie geen tijd hebben, maar tijd zijn.
Uiteindelijk werd het Kronos. Kort maar krachtig. Niet met de bedoeling naar de Griekse god te verwijzen maar omdat ik fan ben van het eigenzinnige Kronos Quartet en het goed klinkt als naam. Wel metal ook, het genre waar mijn liefde voor muziek mee begon. (Kronos is trouwens een Franse metalband maar ik ken niets van hun muziek. En Cronos is de zanger, bassist, componist van Venom.)
In de oudheid identificeerde men Kronos (of Cronus) met Chronos, de personificatie van de tijd (denk aan chronometer). In die betekenis at Kronos zijn kinderen op zoals de tijd alles wat het voortbrengt ook weer verslindt. Dat vind ik wel interessant als betekenis, omdat we in mijn visie geen tijd hebben, maar tijd zijn.
1
Mssr Renard
geplaatst: 16 juni 2024, 08:16 uur
En als ik het goed onthouden heb, is de Avatar ook geïnspireerd door een Kronos Quartet-album. Een consistent totaalplaatje.
* denotes required fields.