MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe users en de smaak van hun partners

zoeken in:

Ace
SelmaDuim schreef:
Mijn ex... ach laat ook maar. Ik vraag de volgende keer eerst gewoon van wat voor muziek hij houdt.

Hier nog Placebofans?

Ja hier... Maar ik ben reeds bezet en overwonnen door een Roxettica...

SelmaDuim schreef:
Mijn ex... ach laat ook maar. Ik vraag de volgende keer eerst gewoon van wat voor muziek hij houdt.

Alsof je dat niet wist

Ik ga maar eens op zoek naar een dove denk ik ...

Onderhond schreef:
(quote)

Onderhond schreef:
(quote)

Onderhond schreef:
(quote)

Onderhond schreef:
(quote)

Ace
Onderhond schreef:
(quote)

Onderhond schreef:
(quote)

Zo goed istie ook weer niet....

Allmusic
Placebo

neo
Tot nu toe heb ik nog redelijk geluk gehad met ex-vriendinnen. Al was mijn genre niet persee hun voorkeur, vrij veel scores kon ik toch bij die dames kwijt omdat het vrij toegankelijke waren. De oer-romantische John Barry scores als Out of Africa, relaxte Ry Cooder scores.. Alles zolang het maar niet atonaal werd, alhoewel mijn laatste ex ook oa. Bond scores heel goed vond, inbegrepen de vele chaos achtige tracks met veel scherpende geluiden. Zal nog moeilijk worden als ik een vriendin ga kiezen op muzieksmaak!

En daarbij vind mijn vriendin Kaiser Chiefs en Maxïmo Park vet. Zelfs QOTSA vond ze leuk en niet eens hard. Zie je toch niet zo vaak in deze leeftijdscategorie...

Mwah, ik ken heel wat mensen die QOTSA niet ruig vinden. Bovendien is er héél wat ruigere muziek.

Judith schreef:
Mwah, ik ken heel wat mensen die QOTSA niet ruig vinden. Bovendien is er héél wat ruigere muziek.

Klopt, maar als je zijn vriendin kent, is het inderdaad verbazingwekkend dat ze het niet ruig vind

Judith schreef:

Weet ik ook wel hoor , maar hoeveel meiden rond mijn leeftijd vinden QOTSA nou niet hard .

Deze hier.

sq
Mijn vrouw heeft best een leuke muzieksmaak, en ook invloed op de mijne (Cat Stevens, Mercedes Sosa, Paul Simon, Eurythmics, Sinead O'connor, U2).

Meest prominent in onze muziekrelatie is echter wat absoluut níet kan. Veel van wat ik draai wordt getolereerd. En dat mag af en toe ook best een beetje hard zijn. En ik kan het héél bar maken met wat ik draai; Italiaanse schlagers, kleffe disco die niemand meer wil horen. Eigenlijk mag bijna alles.

Maar er zijn bepaalde nummers die niet mogen. Video Kids - The Woodpeckers from Space mag beslist niet. Ook moet ik mijn gezin niet blootstellen aan bepaalde nummers van met 'storende geluidseffecten' (The Art of Noise), of sommige disco/soulstukken die al te expliciet over seks gaan (zoiets als Cruisin' the streets van Boys town Gang, of raps van Millie Jackson's live and outrageous).

En het 'harde' heeft ook wel een natuurlijke grens. Cranberries vinden we allebei prachtig, maar een volledig album van Strapping Young Lad 'gezellig voor de avond' zal ook niet gaan.

shappy1010
Mijn vrouw heeft zuid amerikaanse bloed dus dat is heel wat anders! Veel salsa maar ook wel R&B en dat vind ik helemaaaaal niks. Eigenlijk hebben we maar 1 echte overeenkomst in de muziek en dat is George Michael dus die word regelmatig gedraaid. Voorderest hoef ik echt niet met mijn progrock cd'tjes aan te komen. Maar ik sta elke dag een geruime tijd in de file, en dat is de plek om cd's te luisteren voor mij. Aan de andere kant ik maak veel herrie thuis met mijn synths en piano en dat vind ze helemaal niet erg...Toch wel een redelijke verreiste als wat begint met een muzikant!

Iceman schreef:
En daarbij vind mijn vriendin Kaiser Chiefs en Maxïmo Park vet. Zelfs QOTSA vond ze leuk en niet eens hard. Zie je toch niet zo vaak in deze leeftijdscategorie...

Haha beter toch Mijn vriendin luistert dat soort sound ook Ik vind het echt helemaal geweldig, aangezien het in mijn omgeving volgens mij een taboe is voor meisjes om iets anders te luisteren dan standaard top 40/r&b sound.

lambf
Iceman schreef:

QOTSA is inderdaad niet hard, maar wel lekkere muziek voor op het teras .

lambf schreef:
(quote)

QOTSA is inderdaad niet hard,

Tis wel aardig jaah, maar ik had het gwoon niet verw8
Nu vindt ze trouwens ook de poolapen leuk.

lambf
ik heb (nog) geen partner

lambf schreef:
ik heb (nog) geen partner

Ik ken nog wel wat leuke meiden

Ook voor mij Iceman ? Ik ben zelf ook alweer een paar maandjes single

Kasperbert schreef:
Ook voor mij Iceman ? Ik ben zelf ook alweer een paar maandjes single

18?? Wordt wat lastiger

Ik ben ook single, maar ik heb op dit moment totaal geen behoefte om dat te veranderen.

Ik ben om dit moment gewoon heel gelukkig, zonder dat ik een vriend heb.

Geen vriendin op dit moment, maar ik red het ook wel met m'n eigen smaak

SelmaDuim
*ziet dat het tijd wordt voor een Mume-datingservice*

Gast
geplaatst: vandaag om 03:06 uur

geplaatst: vandaag om 03:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.