De Site / Gebruikers / MuMe users en de smaak van hun partners
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:26 uur
M'n vriendin en ik hebben over het algemeen wel dezelfde smaak, beide een beetje de richting van rustige muziek. Maar ze kan het ook goed vinden met de wat hardcore kant (denk nou niet meteen dat ze opgeschoren zijkanten heeft, kisten aan en de broekspijpen opgekrult). Maar als ik bij haar ben is er meestal een rustig achtergrond muziekje zoals Anthony Hamilton, R. Kelly of Jamie Foxx. 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:29 uur
0
lambf
geplaatst: 8 mei 2006, 21:35 uur
Maar niet op muzieksmaak, anders zie je mensen die je niet wilt zien
(gotchics enzo..)
(gotchics enzo..)
0
geplaatst: 9 mei 2006, 19:31 uur
Alles wat ik mooi vind, vind mijn vrouw herrie. Alles wat mijn vrouw mooi vindt, vind ik niks.
Voorbeeld:
Ik hou van stevige rock, mijn vrouw krijgt er een rolberoerte van. Mijn vrouw houdt van Bløf, ik wou dat die band nooit was uitgevonden!
En toch..........hebben wij een goed huwelijk
. Het leven is geven en nemen, meer geven dan nemen maar vooruit......... 
Voorbeeld:
Ik hou van stevige rock, mijn vrouw krijgt er een rolberoerte van. Mijn vrouw houdt van Bløf, ik wou dat die band nooit was uitgevonden!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:23 uur
Hans Brouwer schreef:
Alles wat ik mooi vind, vind mijn vrouw herrie. Alles wat mijn vrouw mooi vindt, vind ik niks.
Voorbeeld:
Voorbeeld:
Ach, Blof is altijd nog beter dan een BZN, René Froger of een Gordon!!! Toch?
0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:47 uur
Nou, BZN heeft nog wel wat aardige nummertjes hoor. En in de begindagen waren ze je reinste rock 'n' roll. 
Froger heeft ook nog wel wat lekkere uptempo meezingers.
Blof heeft voor mij 1 redelijk mooi liedje gemaakt en daarna was het afgezien geblazen.

Blof heeft voor mij 1 redelijk mooi liedje gemaakt en daarna was het afgezien geblazen.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:49 uur
herman schreef:
Nou, BZN heeft nog wel wat aardige nummertjes hoor. En in de begindagen waren ze je reinste rock 'n' roll.

Ja, maar ik geloof dat de meerderheid van hun hits, albums en dus liedjes nummers zijn om van te huilen... Het BZN van het aller-aller begin is (bijna) iedereen vergeten.
Froger vind ik zelf verschrikkelijk, maar dat is een mening.
Blof had ik het begin zijn beste liedjes, maar zo af en toe maken ze nog leuke muziek.

0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:59 uur
Het enige Froger nummer wat ik meezing is van het Goede Doel.
Een vers kopje theeeeeeeeeeeeeeee!
0
geplaatst: 29 juni 2006, 21:52 uur
Onderhond schreef:
Alsof je dat niet wist
Ik ga maar eens op zoek naar een dove denk ik ...
(quote)
Alsof je dat niet wist

Ik ga maar eens op zoek naar een dove denk ik ...
Om er nog op terug te komen.. Ik ben niet doof

0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:25 uur
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:51 uur
Ja die uitspraak kan ik me nog wel herinneren, maar de conclusie die ik uit Linn's berichtje kan trekken was mij nog niet bekend.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:53 uur
gemaster schreef:
Ja die uitspraak kan ik me nog wel herinneren, maar de conclusie die ik uit Linn's berichtje kan trekken was mij nog niet bekend.
Linn is waarschijnlijk oost-indisch doof

0
geplaatst: 30 juni 2006, 20:43 uur
Klumpie schreef:
(quote)

Zoiets ja

0
geplaatst: 3 juli 2006, 16:12 uur
Hans Brouwer schreef:
Voorbeeld:
Voorbeeld:
Klinkt herkenbaar Hans... is bij ons ook zo...maar we maken vorderingen... heb d'r nu al aan de Counting Crows... als we in dit tempo doorgaan kunnen we 2012 samen naar Dream Theater die dan waarschijnlijk shows van zo'n 13 uur verzorgen om nog een beetje door het oeuvre te komen.
0
geplaatst: 26 november 2007, 12:21 uur
Ik heb nu 5 maandjes een vriendin. Dus ik heb ruim de tijd gehad om haar smaak te inventariseren. Ik moet zeggen, het is heel anders. Ze luistert graag naar Nederlandstalige muziek, ze is bijvoorbeeld naar Paul de Leeuw's Symphonica geweest. Ook vindt ze Nick&Simon, Jan Smit etc er leuk om naar de luisteren. Ze is een radio-luisteraar, geen cd's.
Dus dat botst nog weleens. Al vond ze Raul Midón live wel erg cool.
Dus dat botst nog weleens. Al vond ze Raul Midón live wel erg cool.
0
geplaatst: 26 november 2007, 12:46 uur
Mijn vriendje en ik houden wel redelijk van dezelfde muziek, allebei van straight edge/80's hardcore, punk, britpop, industrial.
Ik hou alleen iets meer van folkmuziek en klassieke muziek, hij kan het wel verdragen en gaat ook mee naar concertjes maar zou het niet zelf opzetten.
Ook houden we allebei wel van powerpop, alleen ik meer
Ik hou alleen iets meer van folkmuziek en klassieke muziek, hij kan het wel verdragen en gaat ook mee naar concertjes maar zou het niet zelf opzetten.
Ook houden we allebei wel van powerpop, alleen ik meer

0
lessien
geplaatst: 26 december 2007, 21:32 uur
Ik heb geen partner, maar ik moet wel zeggen dat mijn broer (15) mijn smaak begint over te nemen. 

0
geplaatst: 26 december 2007, 22:04 uur
Ik heb wat mijn vriendins muzieksmaak betreft niet veel te klagen, vind ik zelf 

0
geplaatst: 26 december 2007, 22:35 uur
Mijn meneer en ik hebben een aantal dezelfde favorieten met als absolute gemeenschappelijke topper "Bruce Springsteen"
Verder loopt onze muzieksmaak zeer uiteen.
Verder loopt onze muzieksmaak zeer uiteen.
0
geplaatst: 28 december 2007, 09:26 uur
ik loop de godganse dag met een koptelefoon op..............
0
geplaatst: 28 december 2007, 15:30 uur
Mijn vriendin heeft helemaal niks met muziek, en luistert vooral dingen die makkelijk in het oor liggen, zoals Acda & de Munnik en Marco Borsato. Gelukkig vind ze het prima als ik mijn muziek opzet, zolang het maar niet te extreem is...
0
geplaatst: 28 december 2007, 16:50 uur
Tsja, mijn vriendin is nog wat jaarjtes jonger dan ik, ze heeft dan nog cd's van Spice Brol en Backstreet Scum liggen, gelukkig zijn haar favorieten nu Cat Stevens en vooral Kate Bush, 2 artiesten waar ik het prima mee kan vinden, verder vindt ze dat ik 'rare' muziek luister en af en toe zit er wat tussen dat ze mooi vindt zoals bijv. Funkadelic en Stef Bos om er 2 te noemen.
0
geplaatst: 2 februari 2008, 00:14 uur
Mijn vriendin is nog enigsinds muziekleek, maar ik help haar een handje. Ze is ondertussen liefhebster van 16 Horsepower en kan Bonnie prince Billy, Nick Drake en Jeff Buckley ook waarderen.
Maar de Jazkamer test heeft ze niet gehaald.
Maar de Jazkamer test heeft ze niet gehaald.
* denotes required fields.