De Site / Gebruikers / Artiesten ontdekt op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2009, 18:57 uur
Zonder Muziekmeter had ik nooit de muziek van de japanse band Mono ondekt. Hulde hiervoor.
0
geplaatst: 18 april 2009, 19:24 uur
Dat ja. En dan te bedenken dat ik hier nog maar 3 maandjes rondkijk. Met name in de hiphop waar ik me dan ook pas sinds kort in heb verdiept. Waar ik daarvoor maar een handvol goede hiphop artiesten zou kunnen opnoemen is dat nu een hele lijst geworden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 april 2009, 11:05 uur
Onder andere via de topic Het Metal Album van de Week: I - Between Two Worlds, maar ook de andere albums in die topic, ook al bevallen ze me niet allemaal (kan ook niet anders), door deze site heb ik er naar toe geluisterd.
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:23 uur
the chameleons, the church, dead can dance, the sisters of mercy, bauhaus, new order etc ...veel te veel!!
0
geplaatst: 17 mei 2009, 10:51 uur
Interessante artiesten ontdekt op MuMe (sommigen kende ik eerder maar ik had mij daar nooit in verdiept) :
Neutral Milk Hotel
Bon Iver
Elbow
Interpol
M. Ward
Iron & Wine
Tindersticks
The Church
13th Floor Elevators
The Church, Bon Iver, Neutral Milk Hotel en Iron & Wine waren voor mij zelfs totaal onbekend voor mijn komst op MuMe.
Dankzij MuMe heb ik ook de door mij vergeten albums van bv. Love, Pulp en Frank Zappa aangeschaft.
Neutral Milk Hotel
Bon Iver
Elbow
Interpol
M. Ward
Iron & Wine
Tindersticks
The Church
13th Floor Elevators
The Church, Bon Iver, Neutral Milk Hotel en Iron & Wine waren voor mij zelfs totaal onbekend voor mijn komst op MuMe.
Dankzij MuMe heb ik ook de door mij vergeten albums van bv. Love, Pulp en Frank Zappa aangeschaft.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 mei 2009, 16:31 uur
Dankzij Droombolus heb ik kennis gemaakt met Love.
Verder: Herbie Hancock, Townes Van Zandt, Jackson Browne en Captain Beefheart.
Geen onaardig rijtje.
Ook heb ik van artiesten die ik al kende andere albums ontdekt.
Verder: Herbie Hancock, Townes Van Zandt, Jackson Browne en Captain Beefheart.
Geen onaardig rijtje.

Ook heb ik van artiesten die ik al kende andere albums ontdekt.
0
geplaatst: 1 april 2010, 14:50 uur
In Muziek > Algemeen > Artiesten albums of songs die je dankzij deze site hebt ontdekt:
Mijn favorieten die ik heb ontdekt:
- Motorpsycho
- Sigur Rós
- Miles Davis (kende ik natuurlijk al, maar dat ik er een fan van zou worden had ik niet gedacht.)
- Sufjan Stevens
- Bon Iver
- Mars Volta
- Love
- The Sound
- Can
- Slint
- Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part (ik kende het album nog niet)
- Tool
Mijn favorieten die ik heb ontdekt:
- Motorpsycho
- Sigur Rós
- Miles Davis (kende ik natuurlijk al, maar dat ik er een fan van zou worden had ik niet gedacht.)
- Sufjan Stevens
- Bon Iver
- Mars Volta
- Love
- The Sound
- Can
- Slint
- Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part (ik kende het album nog niet)
- Tool
0
geplaatst: 1 april 2010, 15:22 uur
Er zijn erg veel zaken die ik ken door MusicMeter. Ik heb hier veel death metal-artiesten leren kennen, en natuurlijk zo goed als alle rap-artiesten ken ik via deze site. Voor nieuwe releases kijk ik elders, net zoals voor muziek uit de hardcore punk-tak.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 april 2010, 23:42 uur
Ik zeg hierop twee zaken: Johnny Cash en veel albums door de topic Het Metal Album van de Week.
0
geplaatst: 19 april 2010, 19:30 uur
Immortal Technique, Jurassic 5, Tonedeff, Army of the Pharaohs (stuk of 15 rappers), Mr. Lif, Tech N9ne, Blackalicious, Cunninlynguists, Brother Ali, DJ Format, Abdominal, Gang Starr, Mos Def, Talib Kweli, R.A. the Rugged Man, Infected Mushroom, Q-Tip.
En dan ben ik er nog héééél veel vergeten.
En dan ben ik er nog héééél veel vergeten.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2010, 21:53 uur
The Wipers en dan vooral het prachtige Youth of America
0
geplaatst: 25 april 2010, 12:49 uur
The Editors & Interpol...dank ik god nog elke dag voor op mijn knieën.
Fleet Foxes & The XX...zijn dan weer cd's die ik blind heb aangeschaft en daar spijt als haren op mijn hoofd van heb..
Fleet Foxes & The XX...zijn dan weer cd's die ik blind heb aangeschaft en daar spijt als haren op mijn hoofd van heb..
0
geplaatst: 15 mei 2010, 23:39 uur
zo´n 80 procent van wat ik nu luister 
heb sinds kort ook een account
zat eerst altijd gewoon op de site zonder dat ik me ooit aangemeld had 

heb sinds kort ook een account
zat eerst altijd gewoon op de site zonder dat ik me ooit aangemeld had 
0
geplaatst: 16 mei 2010, 10:05 uur
Nog interessante artiesten ontdekt op MuMe :
The Black Heart Procession
Low
John Martyn
Wishbone Ash
The Black Heart Procession
Low
John Martyn
Wishbone Ash
0
geplaatst: 16 mei 2010, 10:35 uur
Sparklehorse
Neutral Milk Hotel
MGMT
The National
Miles Davis
Elbow
The Chameleons
Neutral Milk Hotel
MGMT
The National
Miles Davis
Elbow
The Chameleons
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 augustus 2010, 17:53 uur
Deze week was het opnieuw werkweek, na drie weken vakantie. Het was een rotweek, alles sloeg weer tegen maar werd opgelost. The Big Bastard in the Sky or The One Down Below had het weer voor mij. Op een avond ben ik dan maar eens vroeg in bed gekropen met mp3-speler en ... Johnny Cash - American VI. In een duistere kamer en zonder omgevingsgeluiden heb ik nog maar eens een artiest beluisterd die ik voor mijn blijde intrede op MusicMeter niet kende. Deze morgen heb ik maar eens alle American Recordings opgelegd en genoten.
Ik heb vele artiesten ontdekt via MuMe, maar mijn bijzonderste ontdekking blijft Johnny Cash.
Ik heb vele artiesten ontdekt via MuMe, maar mijn bijzonderste ontdekking blijft Johnny Cash.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 19:20 uur
Radiohead (grootste ontdekking voor mij allertijden.)
Interpol
Muse
The National
Nirvana
Arctic Monkey's
Interpol
Muse
The National
Nirvana
Arctic Monkey's
0
The Oath
geplaatst: 14 augustus 2010, 23:53 uur
Eigenlijk alles.
De muziekwereld ging voor mij goed en wel open toen ik hier registreerde in oktober 2005 (met vorig acount). Toen kende ik enkel Metallica en Iron Maiden.
Al 5 jaar geleden
Intussen zijn we al 5 jaar ouder. De enige plaat van mijn oorspronkelijke top 10 die er nu nog in staat is "Kill 'Em All" van Metallica.
De muziekwereld ging voor mij goed en wel open toen ik hier registreerde in oktober 2005 (met vorig acount). Toen kende ik enkel Metallica en Iron Maiden.

Al 5 jaar geleden
Intussen zijn we al 5 jaar ouder. De enige plaat van mijn oorspronkelijke top 10 die er nu nog in staat is "Kill 'Em All" van Metallica.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 augustus 2010, 10:42 uur
Nu je het zegt, ja. Alleen Slayer en Death zijn nog over van m'n oorspronkelijke top 10.
Het merendeel heb ik echter niet enkel via musicmeter ontdekt, maar ik kijk wel vaak naar albums met hoge beoordelingen.
Het merendeel heb ik echter niet enkel via musicmeter ontdekt, maar ik kijk wel vaak naar albums met hoge beoordelingen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 augustus 2010, 10:57 uur
Misschien stel ik me er te weinig voor open, of heb ik wel genoeg andere bronnen, maar als ik mijn favorieten afloop, kom ik toch weinig echt primair dankzij MuMe tegen. Wel een handvol subtoppers:
* 16 Horsepower
* Archive
* Lush
* New Model Army
* Ride
* The Decemberists
* The House of Love
* The Serenes
* The Shins
* The Triffids
Hopelijk heb ik hier en daar een ander nog wat moois kunnen aanreiken.
* 16 Horsepower
* Archive
* Lush
* New Model Army
* Ride
* The Decemberists
* The House of Love
* The Serenes
* The Shins
* The Triffids
Hopelijk heb ik hier en daar een ander nog wat moois kunnen aanreiken.

0
Skinny Fists
geplaatst: 28 augustus 2010, 09:26 uur
Autechre
Aphex Twin
Loscil
Godspeed You! Black Emperor (wat direct mijn favoriete band allertijden is)
Arcade Fire
Svarte Greiner
En nog veel meer.
Aphex Twin
Loscil
Godspeed You! Black Emperor (wat direct mijn favoriete band allertijden is)
Arcade Fire
Svarte Greiner
En nog veel meer.

0
geplaatst: 20 september 2010, 18:11 uur
EL-P (ik dacht in het Rap beoordelings-topic.)
Immortal Technique
Madvillain, MF Doom,...
Non Phixion
Venetian Snares
Deltron 3030
A Trible Called Quest
Anthony Hamilton
Big L
KRS-One
Eddie Vedder
Gang Starr
Pendulum
Pixies
Public Enemy
Tool
Immortal Technique
Madvillain, MF Doom,...
Non Phixion
Venetian Snares
Deltron 3030
A Trible Called Quest
Anthony Hamilton
Big L
KRS-One
Eddie Vedder
Gang Starr
Pendulum
Pixies
Public Enemy
Tool
0
geplaatst: 22 september 2010, 22:59 uur
ik heb er eens over nagedacht, maar volgens mij te veel om op te noemen. Niet allemaal direct via musicmeter, maar wel via sites die ik ken via musicmeter. userlist van soulseek etc.
0
LocoHermano
geplaatst: 23 september 2010, 01:50 uur
- Les Rallizes Denudes en Boris (die uit Japan).
- Krautrock-bands
- Krautrock-bands
* denotes required fields.