De Site / Gebruikers / Artiesten ontdekt op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2005, 15:58 uur
*pffrt* De eerste keer dat ik hier over Xanopticon sprak ben je het gaan luisteren omdat je niet wist hoe het klonk.
0
Sietse
geplaatst: 1 december 2005, 16:08 uur
en toch kende ik iig de naam al, het label al (heb zelf ook enkele hymen releases) en wist ik precies te vertellen wat voor iets het was. Tevens staat er van mij helemaal geen reactie bij het album van hem, dus lijkt me vreemd.
iig geen nieuwe naam voor mij, en dat waren Jens Lekman en The Shins wel
iig geen nieuwe naam voor mij, en dat waren Jens Lekman en The Shins wel

0
geplaatst: 17 april 2006, 00:46 uur

En zonet Live gezien in de AB en ook de CD gekocht (het werd tijd!!)
0
geplaatst: 30 april 2006, 20:35 uur
Eigenlijk wel heel veel groepen gezocht n.a.v. musicmeter, maar echt ontdekt via deze site heb ik "MY MORNING JACKET". Wat een geweldige groep.
0
geplaatst: 30 april 2006, 20:53 uur
- Jeff Buckley
- Damien Rice
- Emiliana Torrini
- Sufjan Stevens
- 30 seconds to Mars
- Air
- Antony & the Johnsons
- Belle & Sebastian
- Eliot Morris
- Eva Cassidy
- Katie Melua
- Iggy Pop & The Stooges
- Janis Joplin
- Kate Bush
- Kyuss
- The Magic Numbers
- Maximilian Hecker
- Nick Drake
- Pink Floyd
- Placebo
- Sigur Rós
- Van Morrison
Ik vind Nick Drake, Torrini, Damien Rice, Jeff Buckley en Van Morrison toch wel de leukste ontdekkingen
- Damien Rice
- Emiliana Torrini
- Sufjan Stevens
- 30 seconds to Mars
- Air
- Antony & the Johnsons
- Belle & Sebastian
- Eliot Morris
- Eva Cassidy
- Katie Melua
- Iggy Pop & The Stooges
- Janis Joplin
- Kate Bush
- Kyuss
- The Magic Numbers
- Maximilian Hecker
- Nick Drake
- Pink Floyd
- Placebo
- Sigur Rós
- Van Morrison
Ik vind Nick Drake, Torrini, Damien Rice, Jeff Buckley en Van Morrison toch wel de leukste ontdekkingen

0
geplaatst: 30 april 2006, 21:21 uur
... eigenlijk heb ik al mijn muziek via MuMe ontdekt, had van een aantal dingen wel eens gehoord, maar op wat Coldplay en Keane en U2 enzo nooit echt naar geluisterd
. Ik gebruik ook wel wat andere bronnen, maar meestal check ik die dan hier en op soulseek nog even of het iets voor me is 
. Ik gebruik ook wel wat andere bronnen, maar meestal check ik die dan hier en op soulseek nog even of het iets voor me is 
0
geplaatst: 1 mei 2006, 00:33 uur
Ik ontdek ook op deze site veel nieuwe muziek
, onder andere Sigur Ros, Marillion en Tool. Mijn grootste ontdekking echter is Anathema
, wat een band.
, onder andere Sigur Ros, Marillion en Tool. Mijn grootste ontdekking echter is Anathema
, wat een band.
0
geplaatst: 1 mei 2006, 20:13 uur
Zover ik weet: Moonspell, Nine Inch Nails, Jeff Buckley... (wat me op dit moment te binnen schiet). Tot op heden geen spijt gehad van de ontdekkingen!
0
Marcel²
geplaatst: 2 mei 2006, 08:52 uur
Artiesten die ik ontdekt heb op musicmeter zijn Morissey en natuurlijk de groep The Smiths.
Ook de groep Marillion.
Mijn cd collectie was al erg groot, maar met het ontdekken van musicmeter is het aanzienlijk meer geworden.
Ook de groep Marillion.
Mijn cd collectie was al erg groot, maar met het ontdekken van musicmeter is het aanzienlijk meer geworden.

0
geplaatst: 2 mei 2006, 09:30 uur
Zoveel..
Dungen, the Frames, Eels, My Latest Novel, Led Zeppelin (meer dan ik kende), Madrugada, Arcade Fire, Muse, Badly Drawn Boy, Wilco, Pink Floyd (meer..), Doveman, Radiohead, Clap Your Hands Say Yeah, Tool, Love, Jessica Fletchers, Coral, Elbow enz...
Dungen, the Frames, Eels, My Latest Novel, Led Zeppelin (meer dan ik kende), Madrugada, Arcade Fire, Muse, Badly Drawn Boy, Wilco, Pink Floyd (meer..), Doveman, Radiohead, Clap Your Hands Say Yeah, Tool, Love, Jessica Fletchers, Coral, Elbow enz...
0
geplaatst: 2 mei 2006, 10:14 uur
Dungen, Jeff Buckley, Eels, Cream, Derek & the Dominos kunnen al enige tijd op mijn lijst.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 10:18 uur
Aan het begin heel veel, maar de laatste tijd heb ik het idee dat de rek er een beetje uit is. Neemt niet weg dat ik hier wel alle nieuwe albums van die artiesten kan bijhouden 

0
Marcel²
geplaatst: 2 mei 2006, 12:47 uur
Led Zeppelin, Roxy Music, en nog veel meer, maar kan er nu even niet op komen.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 12:50 uur
Ik snap soms niet dat mensen zo bekende groepen als Led Zeppelin, Radiohead of Kiss pas op MuMe ontdekken?
0
Electro_
geplaatst: 2 mei 2006, 13:09 uur
Een heleboel artiesten eigenlijk, maar echt favorieten zijn Chris Clark, Múm, The Knife en Ladytron denk ik.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 13:15 uur
Toon1 schreef:
Ik snap soms niet dat mensen zo bekende groepen als Led Zeppelin, Radiohead of Kiss pas op MuMe ontdekken?
De meesten daarvan bedoelen denk ik ook ''meer van.."
Van tientallen artiesten kan je altijd wel 1 of 2 nummers.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 13:16 uur
Dat kan toch best? Of dat je alleen maar de naam kent zeg maar, en dankzij Musicmeter de albums eens gaat beluisteren. (in mijn geval kende ik een paar liedjes, en ben ik dankzij musicmeter naar Led Zeppelin IV gaan luisteren en daarna de rest van 'de grote 6 van Led Zep'.)
0
geplaatst: 2 mei 2006, 13:19 uur
Voor mij springen met name Muse, Franz Ferdinand, Coil (vandegriend) en System of a Down eruit als "nieuwe"ontdekkingen.
Belangrijkste voor mij persoonlijk is de hérontdekking van Morrissey. Ná het uiteenvallen van The Smiths was ik dermate gedesillusioneerd, dat die Morrissey van mij part de @*&%%# kon krijgen. Ik vond het toch niks meer.
Dankzij mume weet ik gelukkig wel weer beter.
Belangrijkste voor mij persoonlijk is de hérontdekking van Morrissey. Ná het uiteenvallen van The Smiths was ik dermate gedesillusioneerd, dat die Morrissey van mij part de @*&%%# kon krijgen. Ik vond het toch niks meer.
Dankzij mume weet ik gelukkig wel weer beter.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 13:40 uur
obsessed schreef:
Aan het begin heel veel, maar de laatste tijd heb ik het idee dat de rek er een beetje uit is. Neemt niet weg dat ik hier wel alle nieuwe albums van die artiesten kan bijhouden

Ik kan me hier wel in vinden. Vooral in het begin veel nieuwe goeie tips gekregen, maar eens dat stadium voorbij kan je het zelf allemaal weer makkelijker bijhouden.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 19:11 uur
Carow schreef:
Dat kan toch best? Of dat je alleen maar de naam kent zeg maar, en dankzij Musicmeter de albums eens gaat beluisteren. (in mijn geval kende ik een paar liedjes, en ben ik dankzij musicmeter naar Led Zeppelin IV gaan luisteren en daarna de rest van 'de grote 6 van Led Zep'.)
Waarom heb je dan niet op die grote 6 gestemd?
0
Sietse
geplaatst: 2 mei 2006, 19:30 uur
ik heb nog steeds andere bronnen voor nieuwe dingen, al komt er hier af en toe wel eens iets langs zoals Sybille Baier. Ik was er anders ook wel op gekomen maar dan wel heel wat later (door een van de verkopers in Get Records, die dat dus ook heel tof vindt)
0
sxesven
geplaatst: 2 mei 2006, 19:42 uur
Nog niets (heb ook andere bronnen - blogs, review websites etc.), maar ben momenteel op zoek naar Belong - October Language, die erg veelbelovend klinkt. Zou dan m'n eerste zijn. 

0
sxesven
geplaatst: 2 mei 2006, 19:49 uur
Dank voor de reminder, OH! *slingert pindakaasprogje aan* 

* denotes required fields.