De Site / Gebruikers / Wie zijn hier nu de Belgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2005, 19:29 uur
Nou Dielle, heel fijn om te weten!
En ik ben al in Kluisbergen geweest!
En ik ben al in Kluisbergen geweest!
0
geplaatst: 15 september 2005, 23:14 uur
Deze Verdraagzame Vrije Vlaming, woont in Mechelen, waar hij lesgeeft om den brode. In het ware leven wordt ik Mark genoemd en op sommige fora "Markec", op andere dan weer "C'Moon".
Mechelen is een zeer mooie stad, die jullie zeker eens moeten bezoeken! Vanharte welkom, als je wil spreken we af, leid ik je rond en gaan we daarna een heerlijk Mechelse biertje drinken!
Voor mij is "belgie" een noodzakelijk kwaad. Leve Vlaanderen en Leve Wallonië
Mechelen is een zeer mooie stad, die jullie zeker eens moeten bezoeken! Vanharte welkom, als je wil spreken we af, leid ik je rond en gaan we daarna een heerlijk Mechelse biertje drinken!
Voor mij is "belgie" een noodzakelijk kwaad. Leve Vlaanderen en Leve Wallonië

0
aslan (crew)
geplaatst: 15 september 2005, 23:27 uur
over een mechels biertje gesproken, c-moon, ik zal mij hier eens snel een gouden carolus triple inschenken 

0
geplaatst: 15 september 2005, 23:30 uur
c-moon schreef:
Deze Verdraagzame Vrije Vlaming, woont in Mechelen, waar hij lesgeeft om den brode.
Welk(e) vak(ken) geef je, c-moon?Deze Verdraagzame Vrije Vlaming, woont in Mechelen, waar hij lesgeeft om den brode.
0
geplaatst: 15 september 2005, 23:51 uur
Ik geef les in een opleiding "multimediatechnieken" (TSO), 3rde graad, en geef "Internettechnologie", "audio", "webanimatie" (flash) ... verder begeleid ik ook mee de eindwerken van het 6de jaar.
Ik geef ook nog Informatica aan 6 Dabs (=drukken & afwerken, bso) en Desktop Publishing aan 3 GT (=grafische technieken)
Gouden Carolus, is lekkerrr he Aslan!
Ik geef ook nog Informatica aan 6 Dabs (=drukken & afwerken, bso) en Desktop Publishing aan 3 GT (=grafische technieken)
Gouden Carolus, is lekkerrr he Aslan!
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 september 2005, 23:55 uur
héél lekker
zou er na boekmeter nog een biermeter komen?
zou er na boekmeter nog een biermeter komen?

0
ElMeroMero
geplaatst: 16 september 2005, 00:25 uur
Over Vlaamse schonen gesproken 

Uiteraard 3+, 0-

Uiteraard 3+, 0-
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 september 2005, 00:40 uur
hé nederlanders... jullie hebben ook goeie bieren hoor: Gulpener Gladiator, Het Kanon (van Grolsch), Amstel Gold, bij de trappisten van La Trappe hebben ze 5 verschillende lekkere biertjes,... en ik haal regelmatig zo'n blauw bakje Bavaria pils in huis...
0
geplaatst: 16 september 2005, 02:06 uur
Een Chimay'tje op zijn tijd vind ik wel lekker:

Maar ik drink net zo lief de Applebocq of een Newton.

Maar ik drink net zo lief de Applebocq of een Newton.

0
geplaatst: 16 september 2005, 09:36 uur
www.lornategeorge.tk[/url]
Daar heb ik tot een jaar geleden gewoond. Ze zijn wel allemaal leeg overigend.
En Duvel, da's fascisten bier.
Daar heb ik tot een jaar geleden gewoond. Ze zijn wel allemaal leeg overigend.

En Duvel, da's fascisten bier.

0
geplaatst: 16 september 2005, 12:55 uur
Ik lust geen bier
. Misschien ben ik dan toch geadopteerd
.
. Misschien ben ik dan toch geadopteerd
.
0
geplaatst: 16 september 2005, 16:55 uur
Hammerhead: het is toch niet omdat "Duvel" eens een congres van Vlaams Belang sponsorde, (ze sponsorden trouwens ook al andere politieke partijen) dat het bier daarom ineens minder zou moeten smaken he... Laten we serieus blijven he...
0
geplaatst: 16 september 2005, 17:16 uur
Ik lust ook geen bier. Dus je bent er niet alleen in. Mochten we geen frieten lusten dan waren we wél geadopteerd!

0
geplaatst: 16 september 2005, 19:29 uur
Dielie schreef:
Kluisbergen nu, een boerengemeente, nie ver van Oudenaarde, nie ver van Gent dus, ik ben nog ne typische plattelandsjongen, ik maak lawaai, ik drink bier, ik spreek vloeiend dialect, ik kan geen AN, ik ben lomp en ik ben knap
Kluisbergen nu, een boerengemeente, nie ver van Oudenaarde, nie ver van Gent dus, ik ben nog ne typische plattelandsjongen, ik maak lawaai, ik drink bier, ik spreek vloeiend dialect, ik kan geen AN, ik ben lomp en ik ben knap
Kluisbergen?? Ik heb daar als achtjarige twee uur verloren gelopen, nog steeds getraumatiseerd door die plaats

Plattelandsjongen?? Deze jongen ook

0
geplaatst: 16 september 2005, 20:04 uur
c-moon schreef:
Duvels is héél lekker, maar toch nog liever....
La Chouffe

Duvels is héél lekker, maar toch nog liever....
La Chouffe

Heerlijk! 1 van mijn favoriete speciaalbiertjes.
0
geplaatst: 16 september 2005, 20:29 uur
Zachary Glass schreef:
Kluisbergen?? Ik heb daar als achtjarige twee uur verloren gelopen, nog steeds getraumatiseerd door die plaats

Wat was er mis gegaan? Dit is de juiste plek om je demonen kwijt te raken!
0
geplaatst: 16 september 2005, 21:19 uur
Op de Never Stop! maxi kreeg je verschillende opties:
Two Four Two
Zwei Vier Zwei
Ik heb altijd Front Two Four Two gebezigd, maar het zou me niet verbazen indien onze Waalse vrienden Front Deux Quatre Deux zouden hebben gebezigd...
Two Four Two
Zwei Vier Zwei
Ik heb altijd Front Two Four Two gebezigd, maar het zou me niet verbazen indien onze Waalse vrienden Front Deux Quatre Deux zouden hebben gebezigd...
0
geplaatst: 17 september 2005, 01:22 uur
c-moon schreef:
Hammerhead: het is toch niet omdat "Duvel" eens een congres van Vlaams Belang sponsorde, (ze sponsorden trouwens ook al andere politieke partijen) dat het bier daarom ineens minder zou moeten smaken he... Laten we serieus blijven he...
Ten eerste: hoe serieus komt die
bij jou over.Ten tweede: waar zeg ik dat Duvel geen lekker bier is.
Ten derde: Duvel is fascisten bier.

0
geplaatst: 17 september 2005, 02:08 uur
c-moon schreef:
Franstaligen laten alles wat Franser klinken (of vertalen alles in het Frans). Ze zeggen ook Spiederman (met een a). Dus met wat zij zeggen moet je geen rekening houden... Zie je die Engelsen al worstelen met het Frans? Deuw Keetwej Deuw.
0
geplaatst: 17 september 2005, 02:29 uur
Ik denk toch two four two. Vlamingen hebben de gewoonte de woorden niet al te veel aan te passen. Wij zeggen bv ook MC Solààr en niet MC Sòloaw of zoiets... two four two geeft ook meer hits op google.
0
geplaatst: 17 september 2005, 13:21 uur
Front Two Four Two. Een Belg spreekt toch al 6 talen door elkaar, wij vertalen niet zoveel naar het Nederlands als het niet hoeft 

* denotes required fields.