De Site / Gebruikers / Wie zijn hier nu de Belgen?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 juni 2009, 22:16 uur
Jullie gaan me toch niet wijsmaken dat we maar met zijn 100 zijn hier. Komaan, laat de schroom maar varen! Ik kan maar een visje gooien.
0
geplaatst: 16 juni 2009, 22:26 uur
100 (of toch wat minder, qua actievelingen) op 1000 (?) actieve users valt best mee, toch ?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 juni 2009, 22:29 uur
Inderdaad, de nieuwsgierigheid dwingt me om de schwung erin te houden. Nogmaals proficiat met de eerste plaats in de voetbalpronostiek. Ben je in vorm voor de Tour de France, hoewel we nog moeten zien wie er mag meedoen.
100 Belgen, niet slecht, laten we verder met zijn allen zorgen voor nog meer animo op deze site.
100 Belgen, niet slecht, laten we verder met zijn allen zorgen voor nog meer animo op deze site.
0
Ssscht...
geplaatst: 17 juni 2009, 09:56 uur
Mijn broer is ook op mu.me. actief maar 't is geen forum-man, denk ik.
Zijn nickname is Scabioso of zoiets...
Zijn nickname is Scabioso of zoiets...
0
Ssscht...
geplaatst: 17 juni 2009, 09:58 uur
En oh mijn andere broer eigenlijk ook
Maar niet zo actief. Hij is niet zo geobsedeerd zoals m'n andere broer en ik. Z'n nick is "king arthur".
Hehe, dat zijn er dus al 102
Maar niet zo actief. Hij is niet zo geobsedeerd zoals m'n andere broer en ik. Z'n nick is "king arthur".Hehe, dat zijn er dus al 102

0
geplaatst: 17 juni 2009, 14:31 uur
Sir Spamalot schreef:
Inderdaad, de nieuwsgierigheid dwingt me om de schwung erin te houden. Nogmaals proficiat met de eerste plaats in de voetbalpronostiek. Ben je in vorm voor de Tour de France, hoewel we nog moeten zien wie er mag meedoen.
Dankje
Proficiat met de 3de plaats, beste Sir.Ik ben zeker weten in vorm voor de Tour; nl. op dit moment de Ronde van Zwitserland actief aan het volgen. Hopelijk kan ik mijn stijgende lijn voortzetten, want bij de Ronde van Italië (Tourchampion) eindigde ik in de top 100 van alle users en was ik 12ste betreffende de bolletjestrui

In tegenstelling tot vorig jaar, lacht het geluk me dit jaar wat toe bij de prono's.
Bij deze roep ik dan ook iedereen op om zich nu al in te loggen op tourchampion.net zodat we een iets grotere subleague (bij Giro met 4) kunnen vormen !
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 december 2009, 18:58 uur
Ik heb nog mijn lijst op de peecee, tijd voor een update met alle namen. Aan dit tempo vullen we voetbalstadion
.
.
0
geplaatst: 7 december 2009, 21:58 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik heb nog mijn lijst op de peecee, tijd voor een update met alle namen. Aan dit tempo vullen we voetbalstadion
.
. Van Club Brugge dan...
0
geplaatst: 8 december 2009, 11:32 uur
Waarom is er zo'n behoefte om Belgen te tellen? Moet hier op MuMe aan de Belg de status van "beschermde diersoort" worden toegekend?

0
geplaatst: 8 december 2009, 23:06 uur
Chameleon Day schreef:
Waarom is er zo'n behoefte om Belgen te tellen? Moet hier op MuMe aan de Belg de status van "beschermde diersoort" worden toegekend?
Waarom is er zo'n behoefte om te komen kijken
naar wat wij Belgen hier gezellig onder mekaar bedisselen?
Belgen zijn het gewoon om op hun tellen te passen.
0
geplaatst: 9 december 2009, 16:54 uur
Ik kan me niet voorstellen dat wij Nederlanders onszelf zouden tellen op een een Belgische site - zeg voor het gemak even www.muziekmeter.be
Wij letten van nature ("ons ben zuunig") al zo op ons tellen; daarnaast zou ik niet geïnteresseerd zijn in dat gegeven om de doodeenvoudige reden dat je Nederlanders werkelijk OVERAL tegen komt, van John O'Groats tot op het strand van Vai op Kreta en in Gordon Biersch in Palo Alto.
Geen behoefte om andere Oranje-klanten te tellen (waarom zou ik; NL zit overal). Waarom zijn Belgen voor elkaar dan van die rekenswaardige entiteiten? Ik tel dus ik besta? Of zijn zij in feite meer boekhouders en registreerders dan wij - die van oudsher meer handelen? Maar goed, is eigenlijk tekst voor een ander topic.
Zomaar gedachte die m4 (mjuman's maffe mind) bezighoudt.
Wij letten van nature ("ons ben zuunig") al zo op ons tellen; daarnaast zou ik niet geïnteresseerd zijn in dat gegeven om de doodeenvoudige reden dat je Nederlanders werkelijk OVERAL tegen komt, van John O'Groats tot op het strand van Vai op Kreta en in Gordon Biersch in Palo Alto.
Geen behoefte om andere Oranje-klanten te tellen (waarom zou ik; NL zit overal). Waarom zijn Belgen voor elkaar dan van die rekenswaardige entiteiten? Ik tel dus ik besta? Of zijn zij in feite meer boekhouders en registreerders dan wij - die van oudsher meer handelen? Maar goed, is eigenlijk tekst voor een ander topic.
Zomaar gedachte die m4 (mjuman's maffe mind) bezighoudt.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 december 2009, 16:57 uur
Ik ben de "schuldige" van het tellen, het is meer begonnen als een grap en ook uit nieuwsgierigheid, niet meer niet minder. Men hoeft het dus niet al te ernstig te nemen
.
.
0
geplaatst: 9 december 2009, 17:00 uur
Kunnen we mss ook nog naar provincie, streek en stad/dorp/gehucht indelen? Mss ook interessant om te weten.
0
geplaatst: 9 december 2009, 17:05 uur
Chameleon Day schreef:
Kunnen we mss ook nog naar provincie, streek en stad/dorp/gehucht indelen? Mss ook interessant om te weten.
Aha The Sir, professioneel administrateur?
Nadere info is welkom, mjuman - professioneel verkoper van kletspraat (ook wel consultancy
genoemd) houdt van informatieverwerking (food voor thought); daarom gaarne:* aanwezigheid hier in minuten, frequentie van bezoek
* voorkeurstopic
* favoriete Nederlandse provincie/Nederlandse stad
* denotes required fields.