MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leeftijd verandert smaak muziek

zoeken in:
tnf schreef:
(quote)

Ik heb er een jaar of zes geen gehad. Het domein was er nog wel.

Sommige oude staan in die tijdlijn gelinkt.

Ah, dat verklaart. Geen idee hoe meer hoe ik er ooit op verzeild ben geraakt, maar ik kwam volgens mij al op jouw website voordat ik hier op MuMe actief was. Dus dan zal dan zo'n 20 jaar geleden zijn gok ik zo, tenzij jij nu gaat zeggen dat je toen nog helemaal geen website had. In dat geval heb ik last van vroege dementie

tnf
GrafGantz schreef:
(quote)

Ah, dat verklaart. Geen idee hoe meer hoe ik er ooit op verzeild ben geraakt, maar ik kwam volgens mij al op jouw website voordat ik hier op MuMe actief was. Dus dan zal dan zo'n 20 jaar geleden zijn gok ik zo, tenzij jij nu gaat zeggen dat je toen nog helemaal geen website had. In dat geval heb ik last van vroege dementie

Van 2019 to ergens eerder dit jaar had ik er geen. Op wat losse bestanden die op het domein geupload waren na, zoals eerdergenoemde kale txt-bestanden.

Maar goed - van 2000 tot 2019 was er dus ook al een.

jordidj1 schreef:
Ik vind Ch!ps opeens tering goed
Lekker tijdstip bruv

(Ch!pz)

geplaatst:
Ik luisterde laatst naar ‘Millions…’ van Tortoise en ik kon er helemaal niks mee… Alsof ik de plaat nooit eerder gehoord had op wat stukjes na en het allemaal als los zand was. Vreemde ervaring. Sindsdien is het wel iets beter geworden.
Veel metal van weleer beluister ik ook vaak ‘scherper’ (objectiever?), minder op algehele sfeer, maar meer op wat er precies gespeeld wordt, voornamelijk gitaarwerk. Gaat het sentiment zo langzamerhand wat slijten?

Of het per se op leeftijd aankomt, ik denk van niet, maar wel op ervaringen die dat eventueel met zich meebrengt. Over sommige ervaringen heb ik elders inmiddels wel genoeg gedeeld, dus dat laat ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.