MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / PC (centraal topic)

zoeken in:
Mssr Renard
Wat ik ook belangrijk vind (wat klink ik hebberig):

- jack-aansluiting voor de koptelefoon, want mijn vrouw heeft er last van als zombies afmaak in Elder Scrolls
- meer dan 2 usb-poorten, voor bestandenoverdacht, muis, opladen smartwatch, etcetera.
- ik hoef geen touchpad. ik kan er niet mee overweg, en het zit me ook in de weg.

Ik zat wat bij die links van Poek te kijken. En dan gecombineerd met de info van Onweerwolf, denk ik dat het minimaal een Acer wordt met een 17" inch scherm. Dat is al een start. Bedabkt.

De meeste grote laptops hebben denk ik wel een 3 usb-poorten en een hoofdtelefoonaansluiting, al zie ik het laatste niet staan in die Acer op Bol. Modellen zonder touchpad zijn zeldzaam vermoed ik.

Verder is het fijn om 16MB intern geheugen te hebben (in plaats van 8MB) en een SSD harde schijf. Werkt gewoon prettiger. Een groot scherm is om verschillende redenen fijn: zo splits ik vaak het scherm in tweeën (windows pijltje links/rechts). Processorsnelheid is denk ik voor jou minder belangrijk.

Als je twijfelt zou je ook bij Coolblue op de website wat uit kunnen zoeken en dan langsgaan (Amsterdam West of Zuid) om het model echt te zien (als ie op voorraad is) en vragen te kunnen stellen. Deze lijkt geschikt (wel 50 euro duurder dan het model op bol.com):

Acer Aspire 3 (A317-54-51S4) - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Die is er trouwens ook voor 529 met 8 MB (en een tragere processor) maar daar zou ik dus niet op bezuinigen.

Onweerwolf
GB niet MB.

Ik ben nog van de oude garde. Het kostte me twaalf jaar om geen KB meer te schrijven.

Onweerwolf
Ja, als mijn schaakcomputers zo weinig geheugen hadden kon ik ze ook wel verslaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:16 uur

geplaatst: vandaag om 02:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.