menu

Overig / Apparatuur / PC (centraal topic)

zoeken in:
Ruby1966 schreef:
(quote)

Ja hoor, volledig virusvrij. Hij is ook al 4x opnieuw geïnstalleerd.

Met welke scanner? Geen Norton of McAfee hoop ik? Try NOD32 please!

Sheplays
@HiLL; ik gebruik Symantic thuis, dat is toch ook goed?

Ik ben helemaal niet te spreken over Norton. Veels te zwaar, het vreet je processor en geheugen 'kapot' en het pakt bij lange na niet alle virussen eruit. Ik heb een tijd terug alweer een behoorlijk aantal virussen te pakken. Norton pakte er geen een! McAfee geen een! NOD32 genomen die pakte er vijf!

Ik heb het probleem ook wel eens, kans is inderdaad groot dat het aan de voeding ligt, ofwel dat je PC gewoon te warm wordt (kan ook gewoon een tekort aan koeling zijn).

Ik ben alleen te lui hem binnen te brengen of er wat aan te doen, dus mijn PC staat gewoon open met een fan (zo'n kamerfan) er knal naast. Werkt ook

Kos
Bij laptops idd een bekend probleem.

Kos
En probeer dit gratis programmaatje even:

http://www.almico.com/sfdownload.php

Sheplays
HiLL schreef:
Ik ben helemaal niet te spreken over Norton. Veels te zwaar, het vreet je processor en geheugen 'kapot' en het pakt bij lange na niet alle virussen eruit. Ik heb een tijd terug alweer een behoorlijk aantal virussen te pakken. Norton pakte er geen een! McAfee geen een! NOD32 genomen die pakte er vijf!

Ik zal eens naar NOD32 gaan kijken want ik vind dat het opstarten van de laptop inderdaad erg traag gaat. Gelukkig heb ik mijn nieuwe computer binnen dus kan ik weer van de laptop af. Nu het installeren nog *zucht*.

Kos, jij ook bedankt voor de tip!

Niet aan te raden meerdere scanners tegelijkertijd op je pc te laten draaien.

Sheplays
Nee, Norton zet ik er dan niet op.

Ruby1966
Zo, net even voor de 5e maal mijn pc weggebracht. Beetje boos gemaakt, al € 133 uitgegeven voor Jan met de korte achternaam. En al een jaar geen normaal gebruik kunnen maken van dat ding.
Ik geloof dat ze nu eindelijk begrijpen dat ze iets meer inspanning zullen moeten leveren om het probleem op te lossen

(als anti-virusscanner en ad-aware heb ik trouwens Norman)

Sietse
Ruby1966 schreef:

(als anti-virusscanner en ad-aware heb ik trouwens Norman)

ditch die troep.

norman is wellicht nog erger dan panda antivirus, en dat zegt toch wel iets.

Ruby1966
Het zegt mij niets, maar ik geloof je meteen

Sietse
norman is niet echt heel erg goed en verbruikt relatief gezien erg veel geheugen.

Virusscanners die erg goed staan aangeschreven zijn Nod32 (niet gratis), Avast (gratis) en AVG (gratis).

Met name de virusscanners die ook meer doen dan virusscannen zijn over het algemeen niet zo goed en gaan ook nog eens overal in je pc zitten rommelen waar dat niet nodig is.

Ruby1966
Ah, ok..bedankt voor je uitleg.
En de antivirusscanner van McAfee (die ik gratis kan downloaden via xs4all) is die beter dan Norman?

Yak
Sietse schreef:
Virusscanners die erg goed staan aangeschreven zijn Nod32 (niet gratis), Avast (gratis) en AVG (gratis).

AVG is inderdaad prima.

Sietse
Ruby1966 schreef:
Ah, ok..bedankt voor je uitleg.
En de antivirusscanner van McAfee (die ik gratis kan downloaden via xs4all) is die beter dan Norman?

op zich wel, al kom in mijn werk nogal vaak tegen dat mensen er toch problemen mee krijgen omtrent draadloos internet enzo.

Ik zeg torrent > nodje

Ruby1966
Laat trouwens eerst mijn pc maar weer eens normaal werken. Dan ga ik me daarna wel verder verdiepen in anti-virus programma's.
Voor de goede orde: het probleem komt niet voort uit een virus....het is een hardware probleem.

Ik heb nu Hitman Pro, probeerversie, maar die gaat traag, op zich is daar niks nieuws, maar Ad-aware stopt automatisch na vijf minuten ofzo :S

Echt irritant!

Spybot vind ik beter dan Adaware.

Sheplays
HiLL schreef:
Ik zeg torrent > nodje

Ik heb mijn nieuwe computer geïnstalleerd, de standaard Norton trialversie er meteen afgegooid en NOD32 gedownload! Dank voor de tip!

Ik zit met een vreemd probleem. Mijn toetsenbord heeft geen insert-toets. Oke.. dit wist ik al een tijde maar nu heb ik het volgende probleem. Als ik in ms word typ, worden alle tekens na de cursor overschreven. ik typ dus gewoon over me tekst heen, zeg maar als ik er iets voor wil schrijven. Dat is bloody vervelend. Op mijn andere pc druk ik dan op de insert toets en weg probleem. Hier heb ik geen insert toets

ik zal wel een een-of-andere foute toetsencombinatie hebben gemaakt maar hoe zet ik dit weer terug???

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel of/en dat iemand dit probleem herkent.
google is nog niet mijn beste vriend in dit geval

Dr.Greenthump
Hoezo heeft jou toetsenbord in hemelsnaam geen insert-toers ...

Dat hebben die nieuwe modellen van logitech sinds een tijdje niet meer. De delete-toets is groter geworden en ja.. dat kost ruimt hea

Sheplays
@Glurp

Op de menubalk onder Tools (Extra)
> Options
> Edit (bewerken)
>Overtype modus vinkje weghalen (overschrijf)

Sheplays

Ik zou bijna vragen op welke albums wil je dat ik 5 * stem?

Dr.Greenthump
lol, blijkt dat ik ook zo'n grotere delete knop heb en dus ook geen insert knop heb!

Het is ook een nutteloze knop natuurlijk. Net als die andere 5 knopjes die erbij zitten. Gebruik ze werkelijk nooit.

Sheplays
Glurp schreef:
Sheplays

Ik zou bijna vragen op welke albums wil je dat ik 5 * stem?

In programma's als Word en Excel zijn het anders verdraaid handige knoppen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.