Overig / Apparatuur / Het Grote Audio-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2008, 00:27 uur
Flinke zak had die sint..
Ziet er goed uit! zie alleen je platenspeler niet staan.
Ziet er goed uit! zie alleen je platenspeler niet staan.
0
geplaatst: 12 december 2008, 01:28 uur
Dat het allemaal schoon en heel door de schoorsteen is gekomen, mag en wonder genoemd worden.

0
Ace
geplaatst: 12 december 2008, 10:59 uur
Mooi hoor! Klinkt het allemaal naar wens? Je speakers staan wel heel erg in de hoek... Dat kan misschien een bonkerige bas opleveren? Ze zijn aan de voorkant gepoort, maar toch...
0
geplaatst: 28 december 2008, 02:38 uur
Ik was vanmiddag in de winkel in Groningen waar ik mijn Naim heb gekocht; ze hadden een soort kerstborrel, zonder drank 
Het was een interessante middag.
Geheel toevallig was de importeur van Burmester aanwezig.
En daarom werd de Burmester installatie opgepoetst en aangesloten.
Ik natuurlijk heel aandachtig luisteren.........zo' n set hoor je niet alle dagen
Of de duvel er mee speelde kwam na een uurtje een mager, onooglijk en ontzettend plat gronings pratend mannetje de winkel binnen.
Hij wilde meer 'power' om zijn boxen ook op hoog volume goed aan te kunnen sturen, na 20 minuten kocht hij de

Burmester Power Amp 911 MK3 a raison de € 10.000, - , zijn tweede.
in de winkel werd de Burmester set afgespeeld met deze

Acapella Violin Mark 3 speakers
En weet je wat nou het ' grappige' was ?
Ik vond het geluid tegenvallen.
De complete Burmester set moet € 80.000,- opbrengen, en de speakers € 19.000, - ( wel voor twee stuks hoor!)
Maar ik vond het echt serieus tegenvallen; ik zou kwa geluid niet willen ruilen met wat ik nu thuis heb staan. echt ongelogen waar !!
Zo zie je maar hoe persoonlijk/ subjectief het beleven van geluid is.
Hoe dan ook, het blijft een raar wereldje die 'high-end hifi wereld' ,
komt er vanmiddag en passant iemand snel de winkel in, was hoogstens twee minuten binnen, en koopt of het niets is een stel platte, brede speakerkabels voor € 33.000,- ,
Ja ja het is recessie

Het was een interessante middag.
Geheel toevallig was de importeur van Burmester aanwezig.
En daarom werd de Burmester installatie opgepoetst en aangesloten.
Ik natuurlijk heel aandachtig luisteren.........zo' n set hoor je niet alle dagen
Of de duvel er mee speelde kwam na een uurtje een mager, onooglijk en ontzettend plat gronings pratend mannetje de winkel binnen.
Hij wilde meer 'power' om zijn boxen ook op hoog volume goed aan te kunnen sturen, na 20 minuten kocht hij de

Burmester Power Amp 911 MK3 a raison de € 10.000, - , zijn tweede.
in de winkel werd de Burmester set afgespeeld met deze

Acapella Violin Mark 3 speakers
En weet je wat nou het ' grappige' was ?
Ik vond het geluid tegenvallen.
De complete Burmester set moet € 80.000,- opbrengen, en de speakers € 19.000, - ( wel voor twee stuks hoor!)
Maar ik vond het echt serieus tegenvallen; ik zou kwa geluid niet willen ruilen met wat ik nu thuis heb staan. echt ongelogen waar !!
Zo zie je maar hoe persoonlijk/ subjectief het beleven van geluid is.
komt er vanmiddag en passant iemand snel de winkel in, was hoogstens twee minuten binnen, en koopt of het niets is een stel platte, brede speakerkabels voor € 33.000,- ,
Ja ja het is recessie

0
pretfrit
geplaatst: 28 december 2008, 11:07 uur
Oldfart schreef:
oh was jij dat...volgende keer gewoon je mond dichthouden als iemand iets afrekend. ik kon al je vullingen zien.Hoe dan ook, het blijft een raar wereldje die 'high-end hifi wereld' ,
Ja ja het is recessie

nou ja.. daarom dat ik het deze maand dus alleen bij nieuwe speakerkabels heb gehouden.
(
..sorry, was te makkelijk om te laten liggen)
0
Ace
geplaatst: 14 januari 2009, 19:59 uur
Ik heb van mijn vrouw groen licht gekregen om mijn complete set naar boven te verhuizen en daar een aparte (akoestisch verantwoorde) luisterruimte te maken. Ze vond de speakers te groot, dus dat werkt wel mee. Leuke bijkomstigheid is dus dat ik op zoek kan naar een tweede set die in de woonkamer komt. Deze moet een hoge waf hebben en het geluid moet ook nog een beetje acceptabel zijn... Kom maar op met de tips, al heb ik zelf ook al wat ideetjes die ik nog uit de doeken zal doen. Ik houd u op de hoogte 

0
geplaatst: 14 januari 2009, 23:49 uur
Een hoge Waf???? Koop een hond zou ik zeggen en geef die af en toe een schop voor z,n kloten....een heel hoge waf dat garandeer ik u.....of bedoelt u iets anders?
0
fastpulseboy
geplaatst: 14 januari 2009, 23:55 uur
Ace schreef:
Ik heb van mijn vrouw groen licht gekregen om mijn complete set naar boven te verhuizen en daar een aparte (akoestisch verantwoorde) luisterruimte te maken. Ze vond de speakers te groot, dus dat werkt wel mee. Leuke bijkomstigheid is dus dat ik op zoek kan naar een tweede set die in de woonkamer komt. Deze moet een hoge waf hebben en het geluid moet ook nog een beetje acceptabel zijn... Kom maar op met de tips, al heb ik zelf ook al wat ideetjes die ik nog uit de doeken zal doen. Ik houd u op de hoogte

omgekeerde wereld....
wat was er nou eerst, je liefde voor je grote boxen of je vrouw. In je woonkamer moet een dikke stereo staan, niks te maren. getver, de boel naar boven verhuizen....
0
geplaatst: 15 januari 2009, 00:41 uur
@Fastpulseboy - er ligt nog een leertraject voor je. Ik heb onlangs met instemming van Mjulady een Pastoe cd-kast aangeschaft, de Fibre - kostte wat, maar dan heb je ook wat. En dat kan alleen met Sondergenehmigung van de CFO - driemaal raden wie die positie inneemt.
Ach, en boxen kunnen ook de zijkamer in (zoals bij Tj.) of het souterrain (zoals bij C.); nee bij mjuman is alles - design- verantwoord bovengronds. Alleen moet ik wel mijn best doen niet alles in het zicht te willen hebben; de meeste OLM (ouwe-lullen-muziek, i.e. pre-90, incl. vinyl staat dus op mijn werkkamer). Tja The Searchers (echte OLM) zongen het al; "Take It or Leave It". En dat eerste is ook wat Ace doet.
Hoe ist met jouw relatie FPB?
Ach, en boxen kunnen ook de zijkamer in (zoals bij Tj.) of het souterrain (zoals bij C.); nee bij mjuman is alles - design- verantwoord bovengronds. Alleen moet ik wel mijn best doen niet alles in het zicht te willen hebben; de meeste OLM (ouwe-lullen-muziek, i.e. pre-90, incl. vinyl staat dus op mijn werkkamer). Tja The Searchers (echte OLM) zongen het al; "Take It or Leave It". En dat eerste is ook wat Ace doet.
Hoe ist met jouw relatie FPB?

0
Ace
geplaatst: 15 januari 2009, 12:25 uur
@woefrdam: WAF= Woman Acceptance Factor
@Fastpulseboy: je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Maar het is eigen initiatief. Akoestisch blijft het beneden, ook na het plaatsen van een vloerkleed, met een houten vloer en zonder gordijnen behelpen. Daarbij heb ik geen doek voor de conussen (zou wel kunnen) en met kinderen over de vloer die hun vingertjes erin prikken houd ik elke keer mijn hart vast. Daarbij krijg ik zelf een kleine over een paar maanden en die kijkt vast na even ook niet meer zo krap mbt de spullen van pa. Dat argument van die gote speakers heb ik richting de vrouw gebruikt om zo weer wat budget los te kunnen weken. Ging reuze makkelijk moet ik zeggen!
Ik twijfel momenteel voor in de woonkamer tussen een cd-speler/versterker met on-wall speakers van bv PMC of Ruark en een Meridian F80. Een 'tafelradio' die het geluid produceert van een volwaardige set. Heb 'm laatst gehoord, ongelofelijk!
@Fastpulseboy: je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Maar het is eigen initiatief. Akoestisch blijft het beneden, ook na het plaatsen van een vloerkleed, met een houten vloer en zonder gordijnen behelpen. Daarbij heb ik geen doek voor de conussen (zou wel kunnen) en met kinderen over de vloer die hun vingertjes erin prikken houd ik elke keer mijn hart vast. Daarbij krijg ik zelf een kleine over een paar maanden en die kijkt vast na even ook niet meer zo krap mbt de spullen van pa. Dat argument van die gote speakers heb ik richting de vrouw gebruikt om zo weer wat budget los te kunnen weken. Ging reuze makkelijk moet ik zeggen!
Ik twijfel momenteel voor in de woonkamer tussen een cd-speler/versterker met on-wall speakers van bv PMC of Ruark en een Meridian F80. Een 'tafelradio' die het geluid produceert van een volwaardige set. Heb 'm laatst gehoord, ongelofelijk!
0
geplaatst: 15 januari 2009, 19:04 uur
Net zo als de prijs, die is ook ongelofelijk...maar ja, alle waar naar zijn geld.
Die KEF eitjes , vindt ze dat wat?
Die KEF eitjes , vindt ze dat wat?
0
geplaatst: 15 januari 2009, 21:17 uur
Hallo, Ik dacht ik doe ook nog even een duit in het zakje, hier mijn set:

Bestaande uit NAD componenten en Monitor Audio speakers. De volgende update zal waarschijnlijk de versterk zijn Ik zit te twijfelen tussen een Musical Fidelity XT100, A5 of een Naim Nait XS of voor-eind combi, ik vind Naim wel super muziekaal maar helaas heeft kwaliteit ook zo z'n prijs.
http://my.hifi.nl/index.php?user=4595

Bestaande uit NAD componenten en Monitor Audio speakers. De volgende update zal waarschijnlijk de versterk zijn Ik zit te twijfelen tussen een Musical Fidelity XT100, A5 of een Naim Nait XS of voor-eind combi, ik vind Naim wel super muziekaal maar helaas heeft kwaliteit ook zo z'n prijs.
http://my.hifi.nl/index.php?user=4595
0
Ace
geplaatst: 15 januari 2009, 21:20 uur
@Woefdram:
Dat klopt, maar ik kan er wel wat gunstiger aan komen, rechtstreeks via de importeur. Dan nog is het niet echt een koopje, maar goed. En inderdaad, het is waar naar het geld. Een merk als Meridian maakt geen rommel. Voor een Meridian is ie nog best goedkoop
Dat vindt ze vast wat, maar ik ben niet zo'n satellietspeakertjes-man. Dan heb ik liever 'volwaardige' onwall-speakers die zonder sub ook nog wat laag produceren. De laatste IQ-series van KEF zijn trouwens echt bedroevend slecht. KEF is niet meer wat KEF geweest is. Hoorde ze pas en vroeg me af waarom het KEF-logo er niet uit schaamte vanaf viel... Nu heb ik die eitjes nog nooit gehoord, jij wel?
Even wat anders, zitten hier B&W-fans? Ik was laatst bij een kerstshow van een dealer en daar stond een niet misselijke NAIM-set op een paar B&W 803s speakers te spelen. De halve wereld is er gek van, maar ik vind het totaal niet mijn geluid. Zo laid back, beetje wollig. Totaal geen helderheid, niets.
@Jogchum:
Kijk, dat willen we zien! Foto's
Mooie set! Ik houd van Monitor Audio speakers! Silver RS6 is dat he? Ik heb een vriend laatst een setje RS8 verkocht, die stuurt ze aan met Denon. Mooie compacte speaker, met een mooi geluid. Ze ogen op de foto groter dan ze zijn...
Die Naim Niat XS moet wel wat zijn, als ik What-hifi moet geloven. Heb 'm nog niet gehoord. Het schijnt een SuperNait te zijn zonder allerlei DAC's. Die SuperNait klinkt erg goed, maar is gewoon te duur. Voor dat geld is er beters te krijgen, maar je betaalt natuurlijk ook voor al die poespas die erop zit. Dan is zo'n XS vast veel meer waar voor het geld, want die zal neem ik aan een stukkie goedkoper zijn. Vast tussen de Nait5i en de SuperNait in. Tegen de tijd dat je gaat shoppen moet je eens een gil geven, want dan wil ik je met alle liefde ook even introduceren bij mijn favoriete merk
Dat klopt, maar ik kan er wel wat gunstiger aan komen, rechtstreeks via de importeur. Dan nog is het niet echt een koopje, maar goed. En inderdaad, het is waar naar het geld. Een merk als Meridian maakt geen rommel. Voor een Meridian is ie nog best goedkoop

Dat vindt ze vast wat, maar ik ben niet zo'n satellietspeakertjes-man. Dan heb ik liever 'volwaardige' onwall-speakers die zonder sub ook nog wat laag produceren. De laatste IQ-series van KEF zijn trouwens echt bedroevend slecht. KEF is niet meer wat KEF geweest is. Hoorde ze pas en vroeg me af waarom het KEF-logo er niet uit schaamte vanaf viel... Nu heb ik die eitjes nog nooit gehoord, jij wel?
Even wat anders, zitten hier B&W-fans? Ik was laatst bij een kerstshow van een dealer en daar stond een niet misselijke NAIM-set op een paar B&W 803s speakers te spelen. De halve wereld is er gek van, maar ik vind het totaal niet mijn geluid. Zo laid back, beetje wollig. Totaal geen helderheid, niets.
@Jogchum:
Kijk, dat willen we zien! Foto's
Mooie set! Ik houd van Monitor Audio speakers! Silver RS6 is dat he? Ik heb een vriend laatst een setje RS8 verkocht, die stuurt ze aan met Denon. Mooie compacte speaker, met een mooi geluid. Ze ogen op de foto groter dan ze zijn...Die Naim Niat XS moet wel wat zijn, als ik What-hifi moet geloven. Heb 'm nog niet gehoord. Het schijnt een SuperNait te zijn zonder allerlei DAC's. Die SuperNait klinkt erg goed, maar is gewoon te duur. Voor dat geld is er beters te krijgen, maar je betaalt natuurlijk ook voor al die poespas die erop zit. Dan is zo'n XS vast veel meer waar voor het geld, want die zal neem ik aan een stukkie goedkoper zijn. Vast tussen de Nait5i en de SuperNait in. Tegen de tijd dat je gaat shoppen moet je eens een gil geven, want dan wil ik je met alle liefde ook even introduceren bij mijn favoriete merk

0
pretfrit
geplaatst: 15 januari 2009, 22:06 uur
Ace schreef:
Kom maar op met de tips
Kom maar op met de tips
klein maar fijn:
http://www.audioanalogue.com/prodotti_scheda.php?ID_prodotto=22
koop anders eens een buizenversterker. mijn ervaring is dat dat door iedereen leuk gevonden wordt. platenspelertje erbij...paar boekenplank speakers nemen ook niet zoveel ruimte in beslag..eenmaal analoog wil je nooit meer anders. Is gewoon sfeervoller, gezelliger, knusser...lekker plaatjes draaien met een paar vrienden, borreltje erbij...get the picture
als dat niet "waf" is Het nederlandse audiomerk Primaluna heeft een aantal geweldig klinkende betaalbare buizenversterkers. Hebben ook al diverse prijzen gewonnen (nee.. niet bij die chauvinistische engelsen)
0
geplaatst: 15 januari 2009, 23:20 uur
Buizenversterkertjes en kinderen over de vloer geen goed idee...of emmertje met ijswater klaar hebben staan om verbrande vingertopjes te koelen.
0
pretfrit
geplaatst: 15 januari 2009, 23:35 uur
(afneembare) bescherming van buisjes is tegenwoordig verplicht.Probleem van verbrande vingertjes valt wel mee. kinderen voelen bovendien de hitte en weten instinctief dat ze er af moeten blijven.
Bij mij thuis in ieder geval nooit een probleem geweest
Bij mij thuis in ieder geval nooit een probleem geweest
0
geplaatst: 16 januari 2009, 10:36 uur
Same here, zelfs de katten blijven van de buizen af, ondanks de glimmertjes.
0
Ace
geplaatst: 16 januari 2009, 10:51 uur
Mjuman schreef:
Begint dat met L en is er dan ook zoiets als WLAF?
Begint dat met L en is er dan ook zoiets als WLAF?
Lenco? En wat is dan een WLAF?

@pretfrit: dank je voor het meedenken. Audio Analogue is een mooi merk, maken mooie versterkers. Alleen duid ik met dat vrouwvriendelijke vooral op de speakers. Die all-in-one dingen heeft TEAC en Cambridge Audio bv ook, maar dat is me dan weer net even te vrouwvriendelijk
Een buizenversterker ben ik niet kapot van, het is mijn geluid niet. Ja, met klassiek is het wel erg mooi.Het ziet er prachtig uit, dat dan weer wel. Heb van die Prima Luna's veel goede dingen gelezen!
0
pretfrit
geplaatst: 16 januari 2009, 11:20 uur
Ace schreef:
Een buizenversterker ben ik niet kapot van, het is mijn geluid niet. Ja, met klassiek is het wel erg mooi
Een buizenversterker ben ik niet kapot van, het is mijn geluid niet. Ja, met klassiek is het wel erg mooi
alsof alle buizenversterkers eender klinken
Als het met klassiek mooi klinkt....een orkestwerk goed weergeven vraagt meer van een versterker als AC/DC lekker laten "knallen"
0
geplaatst: 16 januari 2009, 11:25 uur
Leema - Wife Leema Acceptance Factor. Maar volgens mij kende je die al. Buizen heb ik ook hier: gaat water doorheen,overwegend afvoer.
Buizen, in een grote kamer, met speakers met een relatief laag rendement weinig rendement is mucho problemo; bovendien: relatief hoge onderhoudskosten (buizen gaan nl stuk) weet ik uit ervaring - vriend draait pre, eind en cd-spelerd met buissies en ik weet wat dat kost. Prettige wedstrijd.
@Jogchum: Rotel heeft een niet zo'n prijzige voor/eind-combo: veel power, droog geluid, heel direct, niet wollig, beetje afhankelijk van je favoriete muzieksoort .
Buizen, in een grote kamer, met speakers met een relatief laag rendement weinig rendement is mucho problemo; bovendien: relatief hoge onderhoudskosten (buizen gaan nl stuk) weet ik uit ervaring - vriend draait pre, eind en cd-spelerd met buissies en ik weet wat dat kost. Prettige wedstrijd.
@Jogchum: Rotel heeft een niet zo'n prijzige voor/eind-combo: veel power, droog geluid, heel direct, niet wollig, beetje afhankelijk van je favoriete muzieksoort .
0
Ace
geplaatst: 16 januari 2009, 11:38 uur
pretfrit schreef:
Als het met klassiek mooi klinkt....een orkestwerk goed weergeven vraagt meer van een versterker als AC/DC lekker laten "knallen"
(quote)
Nou, laat ik het zo zeggen: alle buizenversterkers die ik gehoord heb 'kleurden' het geluid. Een beetje aan de warme kant en dat is nou net niet waar van houd. Met die warme kant doel ik niet op de temperatuur van de buizen zelf
Klasse A versterkers hebben dat ook en dat is dan ook 1 van de redenen dat ik mijn Sugden verkocht heb.Ik had het niet zo zeer over knallen, maar meer de subtiele weergave van strijkinstrumenten...
@Mjuman: Rotel moet wel je ding zijn. Het combineert volgens velen ideaal met B&W, maar ook dat wordt een beetje een 'warm' en wollig verhaal. Doe mij het detailrijke en heldere geluid maar.
0
pretfrit
geplaatst: 16 januari 2009, 11:38 uur
Mjuman schreef:
Leema - Wife Leema Acceptance Factor. Maar volgens mij kende je die al. Buizen heb ik ook hier: gaat water doorheen,overwegend afvoer.
.... 
natuurlijk pas je je boxen aan op je versterker...lijkt me logisch. daarnaast hoe vaak draai je op vol volume? buizen produceren met minder uitgangsvermogen meer geluid
0
geplaatst: 16 januari 2009, 12:01 uur
Deze reactie had ik verwacht. Ik had destijds Magnapans SMgA's en later de 1.6 - Mangnetostaten die vreten stroom. Maar produceren een ongelofelijk mooi hoog en middengeluid - zet daar een REL-subwoofer bij en je hebt iets moois.
Ik had een Arcam Delta 90 - die trok dat dus gewoon echt niet; ben ik overgegaan op een Duitse versterker Einstein (heel mooi van uiterlijk), ook zeer mooie cd-spelers. Afijn op een gegeven moment heb ik die Einstein vervangen door een Primare I30. Draaide nog steeds met Magnepans.
Totdat ook hier de WAF ging werken: vriendin was die knoeperds van Magnapans zat (lastig met stofzuigen en zo); en toen kwamen er AudioPhysik Tempo's 4(?) en that's the story. Versterker is voorlopig niet aan vervanging toe. Eerst: cd-speler, draaitafel (Debut vervangen door Clearaudio of andere Pro-ject), nieuwe draadjes.
Vriend heeft Audio Research, schrok me een hoedje toen ik hoorde van zijn vervangingskosten (buizen). Voorlopig dus alleen Wavin-buizen hier.
Ik had een Arcam Delta 90 - die trok dat dus gewoon echt niet; ben ik overgegaan op een Duitse versterker Einstein (heel mooi van uiterlijk), ook zeer mooie cd-spelers. Afijn op een gegeven moment heb ik die Einstein vervangen door een Primare I30. Draaide nog steeds met Magnepans.
Totdat ook hier de WAF ging werken: vriendin was die knoeperds van Magnapans zat (lastig met stofzuigen en zo); en toen kwamen er AudioPhysik Tempo's 4(?) en that's the story. Versterker is voorlopig niet aan vervanging toe. Eerst: cd-speler, draaitafel (Debut vervangen door Clearaudio of andere Pro-ject), nieuwe draadjes.
Vriend heeft Audio Research, schrok me een hoedje toen ik hoorde van zijn vervangingskosten (buizen). Voorlopig dus alleen Wavin-buizen hier.
0
Ace
geplaatst: 16 januari 2009, 12:25 uur
REL-sufwoofers zijn mooie dingen... Vriend van me had er ook 1 en die heeft nu een Velodyne! Dat is helemaal different kind of league, echt mooi. Hoewel ik geen subwoofer kamer zou willen, dat vind zelfs ik storend in het interieur 

0
pretfrit
geplaatst: 16 januari 2009, 12:39 uur
je hoeft van mij ook niet aan de buizen hoor...het is alleen dat als je een beetje gewend bent aan het organische buizen geluid je echt niets anders meer wil. ik heb een tijdje geleden een weekje een ehh..Cambridge Audio 850 versterker gehad (kan dat? ben niet zo goed in name-dropping als jullie..boeit me niet)...was razend enthousiast...geweldig geluid..en die helderheid en ...details. totdat ik mijn buizenversterker weer aansloot en er achter kwam dat die evenveel details helderheid etc gaf + meer bodie en ...ECHTE muziek...organisch.
Maar dat is mijn ervaring...
Ik wil de heren nog wel even meegeven dat de meeste referentie of thuis systemen van toonaangevende recensenten meestal uit een buizenversterk bestaat..paar passende speakertjes...goede bron, en het grote genieten kan beginnen
heb je ook geen behoefte meer om iets anders aan te schaffen... (
)
Maar dat is mijn ervaring...
Ik wil de heren nog wel even meegeven dat de meeste referentie of thuis systemen van toonaangevende recensenten meestal uit een buizenversterk bestaat..paar passende speakertjes...goede bron, en het grote genieten kan beginnen
heb je ook geen behoefte meer om iets anders aan te schaffen... (
)
0
geplaatst: 16 januari 2009, 17:43 uur
Dat is dan wel vreemd want op de diverse hifi-sites waar ik redelijk veel op kijk hebben vooral de buizenstejes een enorme doorloopsnelheid:men koopt het en is razend enthousiast, na een tijdje gaat men aan de gang met kabeltjes, na weer een tijdje moeten de buizen ineens vervangen (vind ik altijd vreemd want ze gaan volgens buizenfreaks noooooooooit kapot), en na weer een tijdje is het tijd voor weer een nieuw buizenversterkertje .....want ze blijven zoeken naar hun ideale geluid..
0
pretfrit
geplaatst: 16 januari 2009, 17:58 uur
je meent het...nou dan klets ik maar wat
vooral geen buizenversterker kopen mensen....troep is het, altijd kapot en kost handen vol geld, wollig warm geluid en je kunt er niet eens een grote woonkamer mee vullen (qua geluid dan) daarnaast is de kans dat je je bloedjes van kinderen levend roostert zeer zeker aanwezig. ook zult u nooit het ideale geluid vinden en met kabeltjes aan de gang blijven.
mocht u er nog eentje op zolder hebben staan stuur mij maar een pmtje dan kom ik u voor een klein prijsje van dat onding verlossen.
vooral geen buizenversterker kopen mensen....troep is het, altijd kapot en kost handen vol geld, wollig warm geluid en je kunt er niet eens een grote woonkamer mee vullen (qua geluid dan) daarnaast is de kans dat je je bloedjes van kinderen levend roostert zeer zeker aanwezig. ook zult u nooit het ideale geluid vinden en met kabeltjes aan de gang blijven.
mocht u er nog eentje op zolder hebben staan stuur mij maar een pmtje dan kom ik u voor een klein prijsje van dat onding verlossen.
* denotes required fields.