Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2009, 13:37 uur
Bunny Sigler: 6. Het nummer (muziek en zang) vind ik wel okay, maar dat kung-fu gekrijs vind ik storend.
0
geplaatst: 8 november 2009, 21:07 uur
Bunny Sigler 6.5. Jammer van dat geschreeuw. Instrumentaal klinkt het goed.
0
geplaatst: 9 november 2009, 15:16 uur
The New Birth: 7,5. Klinkt een beetje als Sly & The Family Stone maar dan een heel klein beetje meer richting soul (ipv funk). Lekker en vrolijk / opzwepend.
0
geplaatst: 10 november 2009, 16:38 uur
Enkel de vocalen doen wat denken aan Sly en The Family Stone, maar da's ook alles. K vind het juist meer richting funk gaan. Hoe dan ook, erg leuk: een 7,5.
0
geplaatst: 11 november 2009, 15:34 uur
The New Birth 7
Sugar Pie DeSanto 8
Heerlijk nummer van Mrs DeSanto, met een fantastische band met o.a. het fenomeen Willie Dixon en de absoluut legendarische gitarist Hubert Sumlin (o.a. gitarist van Howlin' Wolf )
Sugar Pie DeSanto 8
Heerlijk nummer van Mrs DeSanto, met een fantastische band met o.a. het fenomeen Willie Dixon en de absoluut legendarische gitarist Hubert Sumlin (o.a. gitarist van Howlin' Wolf )
0
geplaatst: 11 november 2009, 15:41 uur
We vallen in herhaling. Ik heb deze al eens geplaatst een paar maanden terug. Ach, kan ik het zelf ook eens quoteren: een 8,5.
0
geplaatst: 11 november 2009, 16:11 uur
kemm schreef:
We vallen in herhaling. Ik heb deze al eens geplaatst een paar maanden terug. Ach, kan ik het zelf ook eens quoteren: een 8,5.
Ow
En ik had nog wel op "zoek bericht" haar naam ingevuld. Sorry!
0
geplaatst: 11 november 2009, 16:17 uur
Op 5 mei, bij mij werkt het gewoon. Kan naturrlijk geen kwaad, nu zijn er weer nieuwe users die toen nog niet in dit topic te zien waren. En 't is gewoon een heel leuk filmpje!
0
geplaatst: 16 november 2009, 03:32 uur
ZO slecht is het nu ookweer niet (buiten de videoclip dan)...armand van helden blijft een baas.
In het verleden veel vette house gemaakt hoor. (hij gebruikt zelfs wu-tang, inde intro van deze
)
In het verleden veel vette house gemaakt hoor. (hij gebruikt zelfs wu-tang, inde intro van deze
)
0
raffael77
geplaatst: 16 november 2009, 07:43 uur
Ik ken hem wel maar vind hem Funk/Soul onwaardig.
0
geplaatst: 16 november 2009, 10:19 uur
Duck Sauce 5
Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' en 'The Funk Phenomena' .
Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' en 'The Funk Phenomena' .
0
geplaatst: 16 november 2009, 10:56 uur
Vind het zelf wel grappig voor een keertje, zou het niet te serieus nemen.
A-Trak is trouwens de voormalige concertdj van Kanye West, als ik me niet vergis.
A-Trak is trouwens de voormalige concertdj van Kanye West, als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 16 november 2009, 13:05 uur
Duck Sauce: 6-. Ik ben wel een sucker voor die disco basslijn, maar qua zang stelt het weinig voor. De clip laat ik voor het gemak buiten beschouwing. Af en toe zitten er vervelende repeats in en het is natuurlijk kwalitatief niet erg vernieuwend of hoogstaand.
0
geplaatst: 16 november 2009, 19:29 uur
zinulzki schreef:
Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' .
Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' .

0
geplaatst: 18 november 2009, 00:09 uur
Ik vind er weinig aan, wat aan de saaie kant; nog een voldoende: 5.
Enne, natuurlijk valt Duck Sauce niet al te serieus te nemen. Ik bedoel: DUCK SAUCE
Het is ook niet zo dat het belachelijk wordt gemaakt of iets. Ik vond het best leuk.
Enne, natuurlijk valt Duck Sauce niet al te serieus te nemen. Ik bedoel: DUCK SAUCE
Het is ook niet zo dat het belachelijk wordt gemaakt of iets. Ik vond het best leuk.
0
geplaatst: 18 november 2009, 19:35 uur
Ralph "Soul" Jackson: 7. Lekker gitaartje. Zang is ook prima.
0
geplaatst: 21 november 2009, 16:53 uur
Hohoho, damn, die zang gaat helemaal fout: toch een leuke 5.
* denotes required fields.