MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:
Leuk nummer: een 7,5.

Lekker rauw: een 7,5.

Bunny Sigler: 6. Het nummer (muziek en zang) vind ik wel okay, maar dat kung-fu gekrijs vind ik storend.

Bunny Sigler 6.5. Jammer van dat geschreeuw. Instrumentaal klinkt het goed.

Bunny Sigler 7.25
The New Birth 7.5

The New Birth: 7,5. Klinkt een beetje als Sly & The Family Stone maar dan een heel klein beetje meer richting soul (ipv funk). Lekker en vrolijk / opzwepend.

Enkel de vocalen doen wat denken aan Sly en The Family Stone, maar da's ook alles. K vind het juist meer richting funk gaan. Hoe dan ook, erg leuk: een 7,5.

Tijd voor ouder, jazzy, soulwerk.

Sugar Pie DeSanto:

Sugar Pie DeSanto: Wel een leuk nummer. 7.

The New Birth 7
Sugar Pie DeSanto 8

Heerlijk nummer van Mrs DeSanto, met een fantastische band met o.a. het fenomeen Willie Dixon en de absoluut legendarische gitarist Hubert Sumlin (o.a. gitarist van Howlin' Wolf )

We vallen in herhaling. Ik heb deze al eens geplaatst een paar maanden terug. Ach, kan ik het zelf ook eens quoteren: een 8,5.

kemm schreef:
We vallen in herhaling. Ik heb deze al eens geplaatst een paar maanden terug. Ach, kan ik het zelf ook eens quoteren: een 8,5.

Ow En ik had nog wel op "zoek bericht" haar naam ingevuld. Sorry!

Op 5 mei, bij mij werkt het gewoon. Kan naturrlijk geen kwaad, nu zijn er weer nieuwe users die toen nog niet in dit topic te zien waren. En 't is gewoon een heel leuk filmpje!

op 5 mei gemist.......

8

Hebben jullie deze al op tv zien voorbij komen? :

raffael77
Dit soort gasten moeten ze afmaken.

No comment.

ZO slecht is het nu ookweer niet (buiten de videoclip dan)...armand van helden blijft een baas.

In het verleden veel vette house gemaakt hoor. (hij gebruikt zelfs wu-tang, inde intro van deze )

raffael77
Ik ken hem wel maar vind hem Funk/Soul onwaardig.

Duck Sauce 5
Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' en 'The Funk Phenomena' .

Vind het zelf wel grappig voor een keertje, zou het niet te serieus nemen.
A-Trak is trouwens de voormalige concertdj van Kanye West, als ik me niet vergis.

Duck Sauce: 6-. Ik ben wel een sucker voor die disco basslijn, maar qua zang stelt het weinig voor. De clip laat ik voor het gemak buiten beschouwing. Af en toe zitten er vervelende repeats in en het is natuurlijk kwalitatief niet erg vernieuwend of hoogstaand.

zinulzki schreef:

Dan heb ik toch liever de AVH van 'Witch Doctor' .

Ik vind er weinig aan, wat aan de saaie kant; nog een voldoende: 5.

Enne, natuurlijk valt Duck Sauce niet al te serieus te nemen. Ik bedoel: DUCK SAUCE Het is ook niet zo dat het belachelijk wordt gemaakt of iets. Ik vond het best leuk.

Ralph "Soul" Jackson: 7. Lekker gitaartje. Zang is ook prima.

Ralph Soul 6.5

Hohoho, damn, die zang gaat helemaal fout: toch een leuke 5.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.