Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2009, 12:44 uur
zinulzki schreef:
7. Enkele andere leuke tracks van Billy Paul: 'Am I Black Enough For You?', 'When It's Your Time to Go', ' War of the Gods', 'Black Wonders Of The World', 'Just a prisoner', 'Brown Baby', ...
7. Enkele andere leuke tracks van Billy Paul: 'Am I Black Enough For You?', 'When It's Your Time to Go', ' War of the Gods', 'Black Wonders Of The World', 'Just a prisoner', 'Brown Baby', ...
Kijk, dit vind ik nou zo mooi aan MuMe en dan met name dergelijke topics. Er zijn genoeg mensen die je vergelijkbare muziek kunnen aanraden. Zo kom je telkens in aanraking met nieuwe muziek.
0
geplaatst: 9 december 2009, 22:27 uur
Nico Gomez: 6,5. Wel okay en zelfs bij vlagen erg lekker, maar duurt net iets te lang voor mij.
0
geplaatst: 10 december 2009, 01:12 uur
Doet de temperaturen stijgen, erg welgekomen dus: een 7,5. En dit is Belgisch! 

0
geplaatst: 10 december 2009, 12:10 uur
Best lekker nummer van Nico Gomez. Hoe kan een nummer van ruim 3 minuten nu te lang duren principal?
7/10
En met terugwerkende kracht:
- Billy Paul: 7/10
- Brick: 6.7/10
7/10
En met terugwerkende kracht:
- Billy Paul: 7/10
- Brick: 6.7/10
0
geplaatst: 10 december 2009, 16:28 uur
0
geplaatst: 10 december 2009, 17:31 uur
Reijersen schreef:
Hoe kan een nummer van ruim 3 minuten nu te lang duren principal?
Hoe kan een nummer van ruim 3 minuten nu te lang duren principal?
Normaal gesproken is dat idd niet te lang voor een nummer, maar bij dergelijke muziek ben ik sneller uitgekeken op een nummer. 2 minuten (ja, ik weet dat dat kort is) zou voor mij beter zijn. De vraag is of je als artiest een dergelijk kort nummer wilt maken.
0
geplaatst: 18 december 2009, 20:09 uur
LC Cooke: 7. Het is te horen dat hij de broer van is. Ik krijg wel een aantal oh ja-ervaringen tijdens het horen van dit -prettig- nummer. Ik lijk soms melodietjes van andere nummers terug te horen....
0
raffael77
geplaatst: 19 december 2009, 09:52 uur
7
Al moet ik wel zeggen: het lijkt te veel op......
Al moet ik wel zeggen: het lijkt te veel op......
0
geplaatst: 22 december 2009, 10:17 uur
Deze man kan naar mijn mening weinig verkeerds doen met zijn stem. Dit vind ik een heerlijk relaxed nummer.
Bill Withers - Hello Like Before.
Bill Withers - Hello Like Before.
0
geplaatst: 22 december 2009, 12:36 uur
The Volumes: heerlijk nietszeggend: een 7.
Bill Withers: Niet alleen een prachtige stem, hij heeft ook geen enkel minder album gemaakt en geen enkele echt vervelende song. Deze behoort niet tot mijn favorieten, maar blijft wel mooi: een 7,5.
Bill Withers: Niet alleen een prachtige stem, hij heeft ook geen enkel minder album gemaakt en geen enkele echt vervelende song. Deze behoort niet tot mijn favorieten, maar blijft wel mooi: een 7,5.
0
geplaatst: 25 december 2009, 13:01 uur
Dit vind ik wel een lekkere van de gebroeders eilandje. Aan de andere kant zijn er nog zoveel andere nummers van deze mannen te noemen die ik zeer waardeer.
The Isley Brothers - Get Into It.
The Isley Brothers - Get Into It.
0
geplaatst: 26 december 2009, 01:49 uur
Zij hebben toch ook wel een boel leuke nummers zo blijkt al weer: een 7,5.
0
geplaatst: 26 december 2009, 13:10 uur
7.5 Goed nummer. Ik dacht dat Isley Brother's alleen zoete zwijmel nummers hadden gemaakt.
0
geplaatst: 26 december 2009, 14:48 uur
Osiris Apis schreef:
Ik dacht dat Isley Brother's alleen zoete zwijmel nummers hadden gemaakt.
Ik dacht dat Isley Brother's alleen zoete zwijmel nummers hadden gemaakt.
Absoluut niet in hun begin periode spatte de energy er van af.......
Shout
* denotes required fields.