MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:
Ruth Brown: 7. Goed nummer en goede zang. Ik stoor me niet aan de uithalen.

The Sisters Love - Give Me Your Love

Leuke zustertjes: een 7.

Mb.
7+

sisters love: 8

Leuke cover. 8

raffael77
7

pretfrit
sister love 7
prince charles 6+

The Sisters Love: 8. Ik denk dat zij een voordeel hebben wegens de versie van Curtis Mayfield. Maar desondanks is dit (ook) een erg lekker nummer.
Prince Charles: 7-. Redelijk lekkere funky disco.

Ruth Brown: Leuke playbackperformance, prachtig filmpje! Zang vind ik ook lekker. 7,5
Sisters Love: Dat gelikte doet het toch niet echt voor mij. Die schorre zangeres is wel bijzonder. 6,5
Prince Charles: Saai. 5

Niet heel bijzonder, wel erg lekker: een 7.

Kings Go Forth - One Day

Weet niet extreem veel van de genres soul en funk, maar dit vind ik toch wel een erg lekker lied. Binnenkort komt hun debuutplaat aan.

Mb.
De instrumentatie overschaduwt de vocalen in kracht, helaas. Maar dat kan misschien liggen aan de kwaliteit van het filmpje, of iets in die trant. Voor de rest klinkt het wel lekker. 7+

Klinkt best leuk, ik hou wel van dat specifieke stemgeluid: een 6,5.
Toch eerst wat meer horen voor ik hun album ga checken.

Kings Go Forth: 8. Zowel muzikaal als vocaal lekker. Echt een nummer waarbij stilzitten moeilijk is.

Kings Go Forth: Wat gezellig! 6,5

raffael77
Ik wat meer geluisterd van deze groep en ze zijn toch wel erg goed te doen. 8

8 Lekker nummer!

Swamp Dogg: Niet al te origineel, maar erg charmant: 7,5

Swamp Dogg: 9. Een mooi nummer van het debuut van de aparte soulman. Hoezo niet orgineel Sandokan?

8
Laatst nog een boxje met 5 cd's van de man bij de Volkskrant gekocht voor een tientje. Swamp Doggs Droppins

Dat je Swamp Dogg niet origineel noemt, vind ik ook een beetje vreemd

Die box waar Marco het over heeft, heb ik ook gekocht. Is zeker een aanrader ( vooral de cd's van Swamo Dogg). De cd van Doris Duke vind ik overigens op zijn tijd ook wel lekker.

Oh ja: een 9

Gast
geplaatst: vandaag om 21:57 uur

geplaatst: vandaag om 21:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.