Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2010, 17:07 uur
Freak Power: 6,5, prima timing qua weer
Lorraine Ellison: 7, tikkeltje over the top
Lorraine Ellison: 7, tikkeltje over the top
0
geplaatst: 7 april 2010, 22:03 uur
George & Teddy: 5,5. Te oudbollig en muzikaal niet mijn ding.
Freak Power: 8,5. Dit nummer kan ik altijd wel waarderen en luistert inderdaad het lekkerst weg op zonnige dagen.
Lorraine Ellison: 6,5. Best mooi, maar toch net niet speciaal genoeg.
Freak Power: 8,5. Dit nummer kan ik altijd wel waarderen en luistert inderdaad het lekkerst weg op zonnige dagen.
Lorraine Ellison: 6,5. Best mooi, maar toch net niet speciaal genoeg.
0
geplaatst: 8 april 2010, 14:01 uur
Freak Power: Best lekker, 6,5
Lorraine Ellison: Tevens een 6,5. Nummer werd gebruikt in de film 'The Boat That Rocked', trouwens.
McNeir: Ook best leuk. 6
Lorraine Ellison: Tevens een 6,5. Nummer werd gebruikt in de film 'The Boat That Rocked', trouwens.
McNeir: Ook best leuk. 6
0
geplaatst: 8 april 2010, 18:59 uur
5 (slechte mix?) Deze (met LP-kraakje) klinkt een stuk helderder: 7
0
geplaatst: 8 april 2010, 20:26 uur
@thelion: Nooit gehoord van een 24-uursregeling? Heb toch wat geduld. Morgen zal ik er zijn.
0
geplaatst: 9 april 2010, 13:03 uur
Ja, Raah Project is wel cool. Heb ergens een album van hun liggen.
7/10
7/10
0
geplaatst: 9 april 2010, 17:31 uur
Reijersen schreef:
Dat zal dan wel Score zijn dat is hun debut album van eind vorige jaar. Is een zeer goed album.

0
geplaatst: 9 april 2010, 19:58 uur
thelion schreef:
Dat zal dan wel Score zijn dat is hun debut album van eind vorige jaar. Is een zeer goed album.
(quote)
Yep, Meteen mijn stem uitgebracht
0
geplaatst: 9 april 2010, 20:18 uur
Ronnie McNeir: 7,5. Lekker smooth zonder te zoetsappig te worden. Ook een goede sample die Naughty By Nature heeft gebruikt.
The Raah Project: 6,5. Niet vervelend, maar ik wordt er ook niet wild van. Muzikaal verveelt het me na een tijdje lichtjes.
The Raah Project: 6,5. Niet vervelend, maar ik wordt er ook niet wild van. Muzikaal verveelt het me na een tijdje lichtjes.
0
geplaatst: 9 april 2010, 20:20 uur
Hij is de laatste tijd wat overbelicht, maar ik vind dat hij als jochie toch best veel (commercieel) ondergewaardeerde nummers heeft gemaakt:
Deze vind ik wel een beetje funky.
Deze vind ik wel een beetje funky.
0
geplaatst: 9 april 2010, 21:08 uur
The Raah Project klinkt wel interessant: een 7,5.
Van Michael Jackson zal ik wel nooit fan worden, deze is ook gewoon 'aardig': een 5,5.
Van Michael Jackson zal ik wel nooit fan worden, deze is ook gewoon 'aardig': een 5,5.
* denotes required fields.