Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2010, 09:36 uur
Misschien ook wat zemelig, maar dit kan mij dan iets meer bekoren.
0
geplaatst: 12 mei 2010, 15:40 uur
Debbie: Vocaal doet ze me op sommige momenten denken aan Patti Labelle, maar toch minder goed. De song is gewoonweg flauw: een 5.
Gladys: jammer van de povere kwaliteit, maar een leuk nummer: een 7.
Gladys: jammer van de povere kwaliteit, maar een leuk nummer: een 7.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 19:17 uur
Debbie Taylor: 7. Ik vind dit helemaal niet zo slecht. Haar stem doet me juist aan Gladys denken.
Gladys Knight & The Pips: 7. Ook een aangenaam nummer.
Little Anthony & Imperials: 6+. Dit is wel zemelig (whatever that may be), maar ik kan het nog wel aanhoren.
Gladys Knight & The Pips: 7. Ook een aangenaam nummer.
Little Anthony & Imperials: 6+. Dit is wel zemelig (whatever that may be), maar ik kan het nog wel aanhoren.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 19:19 uur
Misschien een beetje off topic, maar er zit wel een lekkere beat in.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 14:09 uur
Steken zelden boven hun collega's The Dap-Kings uit, maar hier komen ze sterk in de buurt: een 7,5.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 14:42 uur
Janelle Monae: 4 weinig bijzonders.
Budos: 7 klinkt leuk, maar ze hebben strakkere nummers.
Budos: 7 klinkt leuk, maar ze hebben strakkere nummers.
0
raffael77
geplaatst: 16 mei 2010, 15:44 uur
kemm schreef:
Steken zelden boven hun collega's The Dap-Kings uit, maar hier komen ze sterk in de buurt: een 7,5.
Lol
De trompettisten van Dap-Kings zijn van Budos en Budos en Dap Kings zijn samen Menahan Street Band.
D-K maken meer soul/funk en Budos maken meer afro-funk en highlife en dat is het enige verschil.
Daptone is op dit moment wel het beste wat je kan horen. Of het nou Sugarmen is of Daktaris het is altijd met klasse.
* denotes required fields.