Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:42 uur
raffael77 schreef:
(quote)
Lol ... Ik heb het hier natuurlijk over de muziek, composities, liedjes...
Overigens is er maar 1 persoon die in zowel Dap-Kings als Budos Band zit hoor.
Nu jij, lolbroek.

0
geplaatst: 19 mei 2010, 09:27 uur
0
geplaatst: 19 mei 2010, 15:53 uur
7.25 Mooi nummer dat ik nog niet kende. Blijkbaar ook van Teddy Randazzo, één van de topcomponisten van The Brill Building die ook de meeste nummers van Little Anthony & The Imperials schreef (zie ook I'm On The Outside (Looking In) dat ik enkele dagen geleden postte.)
0
geplaatst: 19 mei 2010, 19:56 uur
Janelle Monae, niet verkeerd, maar het heeft ook iets dat me tegen staat
the Budos band! 7.5 lekker nummer
the Budos band! 7.5 lekker nummer
0
geplaatst: 19 mei 2010, 22:47 uur
The Budos Band: 7-. Leuk, maar te instrumentaal voor mij.
Thelma Jones: 8,5. Dit soort zwijmelmuziek kan ik wel waarderen. Ik vind de stem heel goed passen bij de muziek.
Thelma Jones: 8,5. Dit soort zwijmelmuziek kan ik wel waarderen. Ik vind de stem heel goed passen bij de muziek.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 22:00 uur
Heel leuk en het had (met wat meer variaties) wat langer mogen duren. Een fade out vind ik altijd een zwaktebod. Desondanks: 8+
0
geplaatst: 21 mei 2010, 19:33 uur
7. Lekker tempo en voldoende afwisseling. Blijft aan de andere kant toch een instrumentaal nummer. Een heel album is misschien te veel van het goede.
0
geplaatst: 22 mei 2010, 01:37 uur
@principal: het nummer heeft veel afwisseling, maar ik had graag nog wat meer variaties gehoord. Daarom vond ik het jammer dat het werd afgeknepen.
0
geplaatst: 22 mei 2010, 14:40 uur
Justus18 schreef:
@principal: het nummer heeft veel afwisseling, maar ik had graag nog wat meer variaties gehoord. Daarom vond ik het jammer dat het werd afgeknepen.
Mijn bericht was eigenlijk ook niet een reactie op jouw bericht maar gewoon op het nummer. Snap wel wat je bedoelt.
0
geplaatst: 23 mei 2010, 11:39 uur
Badder Than Evil, dacht aan een 8 of 8.5,
maar het lijkt ergens ook de instrumentale versie
van Papa Was a Rollin' Stone (of is dat het genre?)
en het gaat net iets te lang door.. dus.. 7
Eddie Holman 7.5
maar het lijkt ergens ook de instrumentale versie
van Papa Was a Rollin' Stone (of is dat het genre?)
en het gaat net iets te lang door.. dus.. 7
Eddie Holman 7.5
0
geplaatst: 24 mei 2010, 12:35 uur
Nate James is meneer N. James. Zijn debuutalbum was lekker. Grote meneer in de UK op het gebied van R&B/soul.
Klinkt lekker dit: 7
Klinkt lekker dit: 7
* denotes required fields.