Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 14:17 uur
Na 8 jaar stilte zou hij in 2010 weer met een nieuw album komen!
0
Mb.
geplaatst: 16 augustus 2010, 11:47 uur
7. Ik vind het echt een mooi nummer, maar het einde vind ik te abrupt eindigen. Dat verpest het toch een beetje voor mij. Het voelt alsof het nummer daardoor tekort is gedaan, of niet af is. Is dit toevallig niet de volledige versie? 

0
geplaatst: 16 augustus 2010, 21:21 uur
Mb. schreef:
7. Ik vind het echt een mooi nummer, maar het einde vind ik te abrupt eindigen. Dat verpest het toch een beetje voor mij. Het voelt alsof het nummer daardoor tekort is gedaan, of niet af is. Is dit toevallig niet de volledige versie?
Jawel hoor, gewoon een kort nummer. Zo gaat dat weleens bij Cody ChesnuTT.

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 20:54 uur
@Reijersen: ik had een northern soul-bui vanochtend. 
Ik vind de eerste 30 seconden echt briljant hier, met dat pianootje, de eerste zanglijn en de strijkers erbij. De brug naar het refrein iswat minder helaas.

Ik vind de eerste 30 seconden echt briljant hier, met dat pianootje, de eerste zanglijn en de strijkers erbij. De brug naar het refrein iswat minder helaas.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 23:46 uur
herman schreef:

Ik juich het alleen maar toe hier meer verschillende users te zien

0
geplaatst: 19 augustus 2010, 11:36 uur
Eindelijk is het Album Ladies of the 80's van Eighties Ladies uit 1980 in een goede geluids kwaliteit op cd verschenen daarom:
0
raffael77
geplaatst: 19 augustus 2010, 14:08 uur
Die disco groove die door het nummer te horen is vind ik maar niet sorry jongens.
De blazers en funk gitar riff is leuk maar dat is ook alles.
De blazers en funk gitar riff is leuk maar dat is ook alles.
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 15:54 uur
Bernard Purdie - Soul Drums: 8-
Lee Fields - Could Have Bee: 8
Cody ChesnuTT - Come Back Like Spring: 6.5
The Radiants - You Got It: 7
Eighties Ladies - Turned On To You: 7-
Lee Fields - Could Have Bee: 8
Cody ChesnuTT - Come Back Like Spring: 6.5
The Radiants - You Got It: 7
Eighties Ladies - Turned On To You: 7-
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 23:16 uur
Even kennis maken met wat soul/funk en beoordelen:
Myron & E: Vooral voor het leuke gitaarwerk een 6
Badder Than Evil: Fijn en energiek gedaan. 7,5
Pretty Purdy: Geinig. 7
Lee Fields: Ja, kwaliteitje, inderdaad. 8,5
Cody Chesnutt: Eigenlijk vind ik het te simpel, maar bij Chesnutt kan dat bedrieglijk zijn. Voorlopig een 6,5
The Radiants: aan elkaar gekweelde clichés. Maar lekkere clichés. 7
Eighties Ladies: Wel aardig, een beetje saai. 6,5
Myron & E: Vooral voor het leuke gitaarwerk een 6
Badder Than Evil: Fijn en energiek gedaan. 7,5
Pretty Purdy: Geinig. 7
Lee Fields: Ja, kwaliteitje, inderdaad. 8,5
Cody Chesnutt: Eigenlijk vind ik het te simpel, maar bij Chesnutt kan dat bedrieglijk zijn. Voorlopig een 6,5
The Radiants: aan elkaar gekweelde clichés. Maar lekkere clichés. 7
Eighties Ladies: Wel aardig, een beetje saai. 6,5
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 23:18 uur
Wat vinden jullie trouwens van deze? Ik hoorde hem een half uur geleden voor het eerst. Lijkt me typisch zo'n nummer dat na vier keer enorm gaat vervelen, maar voor nu brengt het een enorme grijns op mijn gezicht:
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 11:36 uur
Was er niet al eens een Eamon die over Fuck You zong 
Vind het een vrij simpel allemaal. Catchy is het op zich wel, maar doet me niet zoveel. Krijg er ook een beetje een Alain Clark vibe-gevoel bij, en dat is niet al te positief bedoeld.

Vind het een vrij simpel allemaal. Catchy is het op zich wel, maar doet me niet zoveel. Krijg er ook een beetje een Alain Clark vibe-gevoel bij, en dat is niet al te positief bedoeld.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 15:41 uur
Na vier keer?! Ik was het al beu alvorens het liedje ten einde was. Wat niet wegneemt dat het best geinig is: een 5.
* denotes required fields.