Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 18:01 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit is toch onzinnig om te plaatsen? Iedereen kent deze track al en zo nieuw is het niet als Raf ons wil doen laten geloven.
Dit is toch onzinnig om te plaatsen? Iedereen kent deze track al en zo nieuw is het niet als Raf ons wil doen laten geloven.
Hoezo nou weer onzinnig? Een dubbelpost kan altijd gebeuren. Ik had hem al geplaatst maar of iedereen het nummer al kent, dat weet ik niet. En wat maakt het nou weer uit of die plaat wel of niet zo nieuw is als Raf ons wil doen laten geloven. Er staan hier toch behoorlijk oude nummers.
0
raffael77
geplaatst: 1 augustus 2010, 19:23 uur
Ik kende deze plaat nog niet en wist niet dat hij al eerder geplaatst was.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 20:34 uur
Anyway, aardig nummer wel, vind het einde interessanter dan de eerste 2 1/2 minuut. 6,5.
Dee ook een 6,5 en een 9,5 voor Marvin.
Dee ook een 6,5 en een 9,5 voor Marvin.
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 18:57 uur
Klinkt wel leuk. Lijkt op Galt McDermot. Ik ken het ook van DangerDoom.
7
7
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 20:58 uur
Volgens mij sampled Dangermouse 'Funky Fanfare" van Keith Mansfield. Er zijn overigens meer samples van Keith Mansfield gebruikt voor het DangerDoom album.
0
raffael77
geplaatst: 7 augustus 2010, 09:29 uur
Echoes Planet schreef:
Volgens mij sampled Dangermouse 'Funky Fanfare" van Keith Mansfield. Er zijn overigens meer samples van Keith Mansfield gebruikt voor het DangerDoom album.
(quote)
Je hebt gelijk ik had niet goed geluisterd maar ik vind deze versie ook goed.
0
Mb.
geplaatst: 7 augustus 2010, 15:20 uur
Het einde is iets teleurstellend, want ik zat nog te wachten op een climax, maar ik vind het verder een erg lekker nummer. 7,5. 

0
raffael77
geplaatst: 13 augustus 2010, 09:40 uur
Lee Fields een 9. Heerlijke zanger.
Ik heb net zijn re-release album Problems dat uit 1973 komt gekocht.
Ik heb net zijn re-release album Problems dat uit 1973 komt gekocht.
* denotes required fields.