MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:
Stylistics : 6,5
Wilson Pickett : 8

Mb.
7

Komen de blazerarrangementen oorspronkelijk van dit nummer? Ik meen ze van ergens anders te kennen. Wel een goed nummer: een 7,5.

pretfrit
Pickett: 6,5

Steve Spacek lijkt altijd betrokken bij zulke interessante future soul-projecten. Dit klinkt ook weer fijn, benieuwd naar meer...: een 7,5.

Mb.
7,5. Toevallig kwam ik dit album tegen op de luisterpaal van radio 6. Niet eens het beste nummer, maar ik moet het album nog een paar keer draaien. So far I dig it.

kemm schreef:
Komen de blazerarrangementen oorspronkelijk van dit nummer? Ik meen ze van ergens anders te kennen. Wel een goed nummer: een 7,5.

Waarschijnlijk bedoel je Edwin Starr- 25 Miles

Steve Spacek 6.75

zinulzki schreef:
(quote)

Waarschijnlijk bedoel je Edwin Starr- 25 Miles

Inderdaad! Maar Wilson was dus wel eerst.

Mb.

Toegegeven, het is lang geen Otis, maar zingen kan hij zeker. Ontdekt door Etta James, meen ik te herinneren. Goede strot in ieder geval en een integrerend verhaal.

Ik vind het refrein een beetje vervelend, maar voor de rest ok: een 7.

Al een tijdje te horen op de radio, de nieuwe van Cyndi 'Girls Just Wanna Have Fun' Lauper:

Met B.B. King en Allen Toussaint!

6 maar eigenlijk 5.75

Mb.
Sorry kemm, maar dit klinkt nergens naar. Een 3'je voor de moeite.

Een filmpje plaatsen is niet zoveel werk hoor.

Overigens vind ik het ook niet veel meer dan een okay radiosingletje, meer geplaatst omwille van de naam Cyndi Lauper. Toch nog leuk dat er reactie komt, na twee dagen.

Mb.
kemm schreef:
Een filmpje plaatsen is niet zoveel werk hoor.

Overigens vind ik het ook niet veel meer dan een okay radiosingletje, meer geplaatst omwille van de naam Cyndi Lauper. Toch nog leuk dat er reactie komt, na twee dagen.

Vooruit, omdat je er om vraagt.... een 2, en dan alleen omdat ik geen 1'en geef.

Vlug een andere Allen Toussaint (eer je gaat denken dat die man niks kan)!

Mb.
7.

Gene Redding 7.75
Cyndi Lauper 6
Allen Toussaint 9

Gene Redding 7.5
Cindy Lauper 5.5
Allen Toussaint 8

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.