Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2010, 15:56 uur
Komen de blazerarrangementen oorspronkelijk van dit nummer? Ik meen ze van ergens anders te kennen. Wel een goed nummer: een 7,5.
0
geplaatst: 18 september 2010, 16:29 uur
Steve Spacek lijkt altijd betrokken bij zulke interessante future soul-projecten. Dit klinkt ook weer fijn, benieuwd naar meer...: een 7,5.
0
Mb.
geplaatst: 18 september 2010, 17:59 uur
7,5. Toevallig kwam ik dit album tegen op de luisterpaal van radio 6. Niet eens het beste nummer, maar ik moet het album nog een paar keer draaien. So far I dig it. 

0
geplaatst: 19 september 2010, 15:25 uur
kemm schreef:
Komen de blazerarrangementen oorspronkelijk van dit nummer? Ik meen ze van ergens anders te kennen. Wel een goed nummer: een 7,5.
Waarschijnlijk bedoel je Edwin Starr- 25 Miles
0
Mb.
geplaatst: 20 september 2010, 16:39 uur
Toegegeven, het is lang geen Otis, maar zingen kan hij zeker. Ontdekt door Etta James, meen ik te herinneren. Goede strot in ieder geval en een integrerend verhaal.
0
geplaatst: 20 september 2010, 23:02 uur
Ik vind het refrein een beetje vervelend, maar voor de rest ok: een 7.
0
geplaatst: 24 september 2010, 17:56 uur
Al een tijdje te horen op de radio, de nieuwe van Cyndi 'Girls Just Wanna Have Fun' Lauper:
Met B.B. King en Allen Toussaint!
Met B.B. King en Allen Toussaint!
0
Mb.
geplaatst: 26 september 2010, 21:25 uur
Sorry kemm, maar dit klinkt nergens naar. Een 3'je voor de moeite. 

0
geplaatst: 26 september 2010, 22:51 uur
Een filmpje plaatsen is niet zoveel werk hoor. 
Overigens vind ik het ook niet veel meer dan een okay radiosingletje, meer geplaatst omwille van de naam Cyndi Lauper. Toch nog leuk dat er reactie komt, na twee dagen.

Overigens vind ik het ook niet veel meer dan een okay radiosingletje, meer geplaatst omwille van de naam Cyndi Lauper. Toch nog leuk dat er reactie komt, na twee dagen.

0
Mb.
geplaatst: 27 september 2010, 17:31 uur
kemm schreef:

Vooruit, omdat je er om vraagt.... een 2, en dan alleen omdat ik geen 1'en geef.

0
geplaatst: 27 september 2010, 20:26 uur

Vlug een andere Allen Toussaint (eer je gaat denken dat die man niks kan)!
* denotes required fields.