Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2010, 13:15 uur
Jean Wells : 8
Marlena Shaw : al vaker gepost in dit topic, maar blijft natuurlijk prachtig : 9,5
Marlena Shaw : al vaker gepost in dit topic, maar blijft natuurlijk prachtig : 9,5
0
Mb.
geplaatst: 19 december 2010, 15:03 uur
Jean Wells: 7. Ik kan me wel goed vinden in de mening van sq. De begeleiding is inderdaad een beetje storend, maar die stem maakt veel goed.
0
geplaatst: 19 december 2010, 17:23 uur
Baby Huey: 8.5
General Crook1: 8
General Crook2: 7
Jazmine Sullivan: 6.5
Yanga Wake Am: 7
Jean Wells : 8-
vind de begeleiding wel ok, alleen het 'jengelende' gitaartje stoort me
Marlena Shaw: 7.5
General Crook1: 8
General Crook2: 7
Jazmine Sullivan: 6.5
Yanga Wake Am: 7
Jean Wells : 8-
vind de begeleiding wel ok, alleen het 'jengelende' gitaartje stoort me
Marlena Shaw: 7.5
0
geplaatst: 21 december 2010, 17:34 uur
Dyke & The Blazers – My Sisters And My Brothers
Is deze al geplaatst?
Is deze al geplaatst?

0
geplaatst: 21 december 2010, 17:45 uur
Deze is voor zover ik weet nog nooit geplaatst, maar ik ken het wel
: 8
: 8
0
geplaatst: 21 december 2010, 18:46 uur
Toch op zoek naar onbekender werk in dit topic.
Met Dyke is natuurlijk niks mis: 7
Met Dyke is natuurlijk niks mis: 7
0
geplaatst: 21 december 2010, 18:51 uur
Nou, ik kende dit nummer nog niet. 
Veel nieuwe gezichten die nummers plaatsen, dus misschien logisch dat het wat bekendere namen zijn, maar dat stoort niet zo.

Veel nieuwe gezichten die nummers plaatsen, dus misschien logisch dat het wat bekendere namen zijn, maar dat stoort niet zo.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:06 uur
Tijdje niet hier geweest, maar waarom eigenlijk niet? Dit topic is zelden tijdverspilling.
7 voor Dyke & The Blazers.
7 voor Dyke & The Blazers.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:25 uur
Ach, zo bedoelde ik het ook niet. En het is een goed nummer, dus wat maakt het uit.
0
geplaatst: 21 december 2010, 23:30 uur
kemm schreef:
Misschien maar eens een Soul-Ladder beginnen

0
geplaatst: 21 december 2010, 23:54 uur
Marvin in de finale smaakte inderdaad naar meer... ik hou je alvast niet tegen. 

0
geplaatst: 22 december 2010, 13:57 uur
Zou Daniel ook niet eerdaags met zijn nieuwe toplijst beginnen? Ik heb geen aanvullingen, maar wacht wel in spanning. 

0
geplaatst: 22 december 2010, 18:36 uur
dem funky partyeehh.
edit: Dyke & The Blazers: 7 klinkt aardig, maar niet woo hah! got you all in check.
0
geplaatst: 22 december 2010, 21:06 uur
Sandokan-veld schreef:
Zou Daniel ook niet eerdaags met zijn nieuwe toplijst beginnen? Ik heb geen aanvullingen, maar wacht wel in spanning.
Ja, maar een keuzelijst van ruim 4000 nummers terugbrengen naar 2000 kost wel wat tijd
Dus wacht nog maar geduldig af. Over 2 jaar spreek ik je wel weer 
En dat nummer van Osiris Apis is wel heel erg lekker zeg!. Een 8
0
geplaatst: 24 december 2010, 13:58 uur
"Music's the odyssey, it's here for you for me, just listen and find the magic key-eey-eey-eey-eey", haha, ik wist niet dat ze de muziek daarvoor gesampeld hadden.
Past perfect in dit topic! Soms leuke wendingen, maar gaat me wat te lang door: een 7.
Past perfect in dit topic! Soms leuke wendingen, maar gaat me wat te lang door: een 7.
0
geplaatst: 24 december 2010, 14:08 uur
ja grappig he...als je dat album hoort hebben ze er zelfs 4 tracks van gesampled (zijn ook clips van gemaakt trouwens)
0
geplaatst: 24 december 2010, 16:47 uur
Chairmen of the Board: 8
Blue Effect: 7.5 het is een redelijk lang nummer en vind het begin al vrij langdradig
Wel een lekker nummer op uit te buiken na de kerstlunch
Sidney Pinchback - Soul Strokes
Blue Effect: 7.5 het is een redelijk lang nummer en vind het begin al vrij langdradig
Wel een lekker nummer op uit te buiken na de kerstlunch
Sidney Pinchback - Soul Strokes
* denotes required fields.