Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2009, 12:52 uur
Hallelujah!
Spijtig van de povere geluidskwaliteit want Julius Cheeks is een fenomenale zanger die nog samen met Sam Cooke zong (bij de Soul Stirrers). Leuk detail: de geweldige pianiste is zijn vrouw.
Spijtig van de povere geluidskwaliteit want Julius Cheeks is een fenomenale zanger die nog samen met Sam Cooke zong (bij de Soul Stirrers). Leuk detail: de geweldige pianiste is zijn vrouw.
0
geplaatst: 15 oktober 2009, 16:00 uur
Julius Cheeks: 8. Hoor het heel slecht op mijn laptop, maar je had al vermeld dat de geluidskwaliteit -piep- is. Wat ik hoor klinkt prima. Kan dit soort gospel / soul wel waarderen.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 21:00 uur
Voor zover ik het kan beoordelen: een 7,5.
Nieuwe: The Sylvers - Fool's Paradise
Nieuwe: The Sylvers - Fool's Paradise
0
raffael77
geplaatst: 18 oktober 2009, 10:22 uur
Julius een 8 ondanks de slechte kwaliteit. Wat een energie in dat nummer. Is ook erg oud volgens mij. Lijkt wel begin jaren 60.
sylfers ook leuk en geef een 7 voor deze track
sylfers ook leuk en geef een 7 voor deze track
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 11:03 uur
Sylvers: 7. Leuk.
Lack Of Afro: 7,5. Lekker energiek instrumentaal nummer.
Lack Of Afro: 7,5. Lekker energiek instrumentaal nummer.
0
raffael77
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:57 uur
Lekker een funk cover van het ozo slechte orgineel van Artic Monkeys waar totaal geen energie in zit.
Ik heb ook hun album en is zeer goed te doen al zijn de meningen verschillend en met name om dit geniale afro-funk nummer. 9
Ik heb ook hun album en is zeer goed te doen al zijn de meningen verschillend en met name om dit geniale afro-funk nummer. 9
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 11:20 uur
Weer even wat achterstand inhalen:
Juius Cheeks: wie kent het nummer niet! Leuke uitvoering - 7,5
The Sylvers: best een lekker nummer eigenlijk. Kende ze nog niet. Ga er zeker meer van opzoeken - 7
Lack of Afro: best aardig nummer. - 7
En dan nu de nieuwe van zinulzki
(Little) Carl Carlton:
Muzikaal is het in ieder geval dit in orde. Zo te horen een kindersterretje rond de tijd van dit nummer. Het is vocaal namelijk nog wat onvolwassen. Maar uitgaande van een jonge leeftijd is het voor die leeftijd wel erg goed.
7,3
Juius Cheeks: wie kent het nummer niet! Leuke uitvoering - 7,5
The Sylvers: best een lekker nummer eigenlijk. Kende ze nog niet. Ga er zeker meer van opzoeken - 7
Lack of Afro: best aardig nummer. - 7
En dan nu de nieuwe van zinulzki
(Little) Carl Carlton:
Muzikaal is het in ieder geval dit in orde. Zo te horen een kindersterretje rond de tijd van dit nummer. Het is vocaal namelijk nog wat onvolwassen. Maar uitgaande van een jonge leeftijd is het voor die leeftijd wel erg goed.
7,3
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 12:36 uur
Carl Carlton: 6.5. Muzikaal prima, maar vocaal vind ik het niet heel goed. Luister qua stemgeluid liever naar een jonge Michael.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 14:07 uur
Ik gooi er een mengeling van funk, wereld en latin in:
Bronx River Parkway - La Valla
Bronx River Parkway - La Valla
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 18:50 uur
Hé dat album heb ik laatst nog toegevoegd.
Het nummer mist wat pit. 6.5
Het nummer mist wat pit. 6.5
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 01:11 uur
Carl Carlton: best leuk, en daar stopt het: een 6,5.
Bronx River Parkway: begint heel goed, maar komt nooit echt los: een 7.
Erik Truffaz Quartet: heb weinig interessants gehoord in die 8 minuten, en de pianist alleen kan dat niet redden (Erik?). De vocalist was ook best ok: een 5.
Bronx River Parkway: begint heel goed, maar komt nooit echt los: een 7.
Erik Truffaz Quartet: heb weinig interessants gehoord in die 8 minuten, en de pianist alleen kan dat niet redden (Erik?). De vocalist was ook best ok: een 5.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 10:49 uur
Bronx River Parkway: goed zonder meer: 6.75
Erik Truffaz Quartet: doet me wat aan Digable Planets denken, maar dan mis ik een Ladybug Mecca om het wat spannender te maken: 6.5
Erik Truffaz Quartet: doet me wat aan Digable Planets denken, maar dan mis ik een Ladybug Mecca om het wat spannender te maken: 6.5
0
raffael77
geplaatst: 23 oktober 2009, 11:11 uur
BRP een 7
Andere track wordt vergeleken met Digable Planets maar heeft meer weg van van The Roots en dan met name hun live gespeelde Do You Want More? album.
Niet slecht alleen klinkt als eens eerder gedaan maar toch een leuk nummer. 7
Andere track wordt vergeleken met Digable Planets maar heeft meer weg van van The Roots en dan met name hun live gespeelde Do You Want More? album.
Niet slecht alleen klinkt als eens eerder gedaan maar toch een leuk nummer. 7
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 16:16 uur
Ik vind het ook lekker klinken; 7,5
Demon Fuzz - Disillusioned Man
Heel dit album is trouwens aan te raden
Demon Fuzz - Disillusioned Man
Heel dit album is trouwens aan te raden

* denotes required fields.