Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 17:31 uur
Niet onaardig, maar zet liever 'Like a Feather' op ofzo: een 6,5
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 21:54 uur
7. Instrumentaal goed. Lekker gitaartje en percussie. Alleen zingt ie wel als een wijf.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 13:37 uur
6.75. Had de eerste tellen moeite met de beat.....en met de zang. Na het hele nummer te beluisteren vind ik het wel okay. Toch botst de zang van de dame met die van de meneer en de beat een beetje. Halfje puntje erbij voor (het stuk met) de trompet. Maar vervolgens weer een kwart puntje eraf voor het einde.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 12:18 uur
Ralfi Pagan: apart, hoe hij zijn stem gebruikt. Maar het nummer heeft wel wat: 7/10
Gary Bartz: 6/10
Gary Bartz: 6/10
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 14:43 uur
Eén van mijn favoriete nummers van de Soul Queen of New Orleans.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 19:11 uur
Irma Thomas: 8. Ik vind iets aan haar stem een tikkeltje storend, maar niet genoeg om waarschijnlijk erg te genieten van een album van haar. Prima soulnummer! 

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 17:30 uur
Nujabes: 6.5. Vind haar bij vlagen iets te zoetsappig zingen. Muzikaal klinkt het wel lekker zweverig, maar ik denk dat een heel album mij zou gaan vervelen. Het dekt wel de sfeer van het orgineel van Sade. Die is ook lekker zweverig.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 17:32 uur
Wat vinden jullie van deze smerige bass? Graham Central Station - Pow. Het is wel een happy-snappy nummer met chaotische geluidjes, maar ik vergeef het Graham gelijk als ik die slapbass hoor.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 00:32 uur
Nujabes: weinig inspirerend, maar wel ok: een 6.
Graham Central Station: er is meer nodig dan een smerige bass om dit nummer te redden: een 4.
Graham Central Station: er is meer nodig dan een smerige bass om dit nummer te redden: een 4.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 10:10 uur
kemm schreef:
Wat ben jij soms toch handig kemm

Ik hoef nou mooi zelf mijn beredenering niet meer te typen en ga gewoon met je mee hierin

0
geplaatst: 13 oktober 2009, 14:36 uur
Ook al zo'n artiest waarvan ik de laatste tijd wat albums gechecked heb. The Ohio Players is me dan ook erg bevallen. Heerlijke funky muziek.
7.5/10
7.5/10
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 21:12 uur
Reijersen schreef:
Ook al zo'n artiest waarvan ik de laatste tijd wat albums gechecked heb. The Ohio Players is me dan ook erg bevallen. Heerlijke funky muziek.
7.5/10
7.5/10
Een Reijersen op deze site komt anders ook aardig van pas: ik volg. Al krijgt het van mij een 8, omdat ik aardiger ben

Ik ken het van The Roots' Don't Feel Right.
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 10:39 uur
Laat ik weer eens wat plaatsen.
Dit nummer is ook al voorbij gekomen in mijn Top 2000 Toplijst
Wynder K. Frog - Green Door
Dit nummer is ook al voorbij gekomen in mijn Top 2000 Toplijst
Wynder K. Frog - Green Door
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 13:20 uur
Wynder K. Frog: 6. Het orgeltje is natuurlijk wel lekker, maar de basisbeat is mij te simpel / clichematig om dit nummer echt heel goed te vinden.
* denotes required fields.