Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
1
geplaatst: 3 september 2017, 10:41 uur
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:41 uur
Ze hebben allemaal al een plaat uitgebracht voor hun 18e behalve Carol King?
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:44 uur
Aretha's eerste hit was sowieso niet voor haar 18e. En volgens mij van Carole King ook niet.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:49 uur
Iets met hits door duetten?
Bv
Aretha - George
Kylie - bv Jason & Robbie
Carol - James
En dan hoort Paay er niet bij. Zij deed dat niet, wel haar zus. Een nummer 1 hit nog wel
Bv
Aretha - George
Kylie - bv Jason & Robbie
Carol - James
En dan hoort Paay er niet bij. Zij deed dat niet, wel haar zus. Een nummer 1 hit nog wel
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:50 uur
Allemaal hun eerste hit op hun 19e behalve Bjork?
Nee, volgens mij kreeg je een aantal artiesten en moest je raden welk nummer was gecoverd door de smurfen en wat de smurfentitel was....
Nee, volgens mij kreeg je een aantal artiesten en moest je raden welk nummer was gecoverd door de smurfen en wat de smurfentitel was....
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:50 uur
Nee, motel matches zat al enorm warm. Het was alleen net niet goed.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:53 uur
herman schreef:
(quote)
Jemig wat een vraag. No limit is een makkie maar verder

0
geplaatst: 3 september 2017, 10:54 uur
Allemaal een single uit voor hun 18e behalve Aretha Franklin dan maar...
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:54 uur
Reel 2 Real's Ik heb nieuwe schoenen wist ik ook nog wel, maar daarna hield het bij mij ook op.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:55 uur
Edgar18 schreef:
Ik gok dat Motel Matches de connectie heeft gevonden, maar met de verkeerde artiest erbij? Aretha was al erg vroeg met singles, volgens mij op haar 16e ofzo al.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:56 uur
Dan denk ik King, die schreef eerst hits voor andere op die leeftijd
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:57 uur
herman schreef:
Ik gok dat Motel Matches de connectie heeft gevonden, maar met de verkeerde artiest erbij? Aretha was al erg vroeg met singles, volgens mij op haar 16e ofzo al.
Volgens mij juist niet, Aretha was er relatief laat bij. Er is wel al op haar dertiende ofzo een album uitgebracht met gospelsongs van haar opgenomen in de kerk. Ik gok dat Motel Matches de connectie heeft gevonden, maar met de verkeerde artiest erbij? Aretha was al erg vroeg met singles, volgens mij op haar 16e ofzo al.
Van die albums ben ik vrij zeker dat er meerdere niet voor achttiende waren dus vandaar dat ik daar maar vanaf stap.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:58 uur
Ik gok dat Paay er niet bij hoort. De enige die op haar 18e nog geen album uit had.
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:02 uur
De vreemde eend in de bijt is nog niet genoemd. De connectie is in principe wel al geraden, al is ie net iets minder specifiek dan jullie denken.
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:03 uur
Kylie Minogue dan. Locomotion is uit '87 en dat is denk ik na haar achttiende. Maar of ze daarvoor als kind als nummers/albums uit had....
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:05 uur
Het zijn allemaal kindsterretje alleen Christina was dat als actrice
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:13 uur
Edgar18 schreef:
Kylie Minogue dan. Locomotion is uit '87 en dat is denk ik na haar achttiende. Maar of ze daarvoor als kind als nummers/albums uit had....
Juist, Locomotion is van juli '87, toen was ze 19 jaar oud. Daarmee bracht ze als enige voor het eerst muziek uit na haar achttiende.
Christina Aguilera en Patricia Paay waren 17 (Patricia mogelijk 16) bij hun eerste single, Carole King bracht in 1958 op haar zestiende al haar eerste singles uit (ondanks dat haar debuutalbum pas in 1970 verscheen), Aretha Franklin bracht in 1956 op 14-jarige leeftijd al een album én een single uit, en Björk was zelfs net aan 12 toen haar debuutalbum verscheen.
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:14 uur
Misschien had ik Björk moeten weglaten, dan had ik het kunnen specificeren naar debuutsingles. 

0
geplaatst: 3 september 2017, 11:39 uur
Welke artiest kreeg een met goud vergulde Cadillac als 'tekengeld' voor het ondertekenen van een nieuw contract met zijn platenmaatschappij?
0
geplaatst: 3 september 2017, 13:05 uur
Sandokan-veld schreef:
Nee, dat was Carl Perkins volgens mij.
Nee, dat was Carl Perkins volgens mij.
Ik dacht dat hij Blue Suede Shoes kreeg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.