Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2017, 21:50 uur
En Storm nog dichterbij, maar het debuutalbum heet Stormjunkie.
0
geplaatst: 2 september 2017, 21:51 uur
Talk Talk zelfde verhaal.
Ik ben dus gewoon benieuwd of er nog een tweede mogelijk antwoord is, maar heb hem nog niet kunnen vinden.

0
geplaatst: 2 september 2017, 21:54 uur
Motörhead heeft dan weer nooit de Top 40 gehaald, verder klopt ie helemaal! Evenals Bo Diddley.
En nu ga ik iets anders doen.
En nu ga ik iets anders doen.

0
Joezer49263
geplaatst: 2 september 2017, 21:54 uur
Omdat ik van die rijtjes vragen leuk vind, doe ik er weer ééntje :
Wie hoort niet in deze rij, en waarom niet ?
Blind Faith
Spooky Tooth
The Rolling Stones
The Spencer Davis Group
The Who
Traffic
edit 22:22 uur : geen idee trouwens of dit een makkelijke/gemiddelde/moeilijke vraag is...
Wie hoort niet in deze rij, en waarom niet ?
Blind Faith
Spooky Tooth
The Rolling Stones
The Spencer Davis Group
The Who
Traffic
edit 22:22 uur : geen idee trouwens of dit een makkelijke/gemiddelde/moeilijke vraag is...
0
geplaatst: 2 september 2017, 21:58 uur
Spooky Tooth, want daar heb ik in tegenstelling tot de rest nog nooit van gehoord ?
0
geplaatst: 2 september 2017, 22:01 uur
In Spooky Tooth zat volgens mij Mick Jones die later Foreigner oprichtte, misschien relevant. En ik twijfel of er nog een bandlid ergens anders bekend van was. Verder ken ik ze van de hit That Was Only Yesterday en hun Beatles-cover I Am the Walrus.
Het lijkt alsof er een Steve Winwood-link is trouwens, maar misschien is dat een instinker. Hij is te linken aan Blind Faith, Spencer Davis Group en Traffic.
Het lijkt alsof er een Steve Winwood-link is trouwens, maar misschien is dat een instinker. Hij is te linken aan Blind Faith, Spencer Davis Group en Traffic.
0
geplaatst: 2 september 2017, 22:12 uur
Gokje op The Who omdat Winwood op geen enkel nummer van The Who te horen is. Volgens mij heeft ie ook niks met de Stones te maken, maar wie weet heeft ie een keertje meegespeeld...
0
geplaatst: 2 september 2017, 22:25 uur
Ze hebben allemaal een debuutplaat die de bandnaam heeft, behalve de Rolling Stones
0
Joezer49263
geplaatst: 2 september 2017, 22:28 uur
Nee, dat is het niet. Zo'n vraag heb ik trouwens op 25 augustus al eens gesteld !
0
geplaatst: 2 september 2017, 22:42 uur
Jimmy miller producties, behalve The Who.
Wilde gok.
SP weet ik niet, die andere wel.
Wilde gok.
SP weet ik niet, die andere wel.
0
geplaatst: 2 september 2017, 23:08 uur
Ik denk ook iets met Steve Winwood maar ik heb geen idee wat...
0
geplaatst: 2 september 2017, 23:11 uur
Tja die ook of Clapton, maar Winwood zat niet in Stones en The Who en ook niet in SP dacht ik.
0
geplaatst: 2 september 2017, 23:28 uur
Blind Faith heeft de groepsnaam niet op de album cover van hun album staan, de andere wel 

0
geplaatst: 3 september 2017, 01:07 uur
Traffic, want dat is de enige van de opgeschreven bands waar geen h in zit.
0
geplaatst: 3 september 2017, 09:16 uur
Wij zoeken een zangeres, opgegroeid in een streng Christelijk gezin, begonnen als zangeres in de kerk en nu toch wel een beroemdheid.
Als kind verboden haar ouders deze zangeres te kijken naar fantasie film (van Harrie Potter tot de Smurfen) ironisch maakte zij haar filmdebuut in een van de smurfenfilm
Als kind verboden haar ouders deze zangeres te kijken naar fantasie film (van Harrie Potter tot de Smurfen) ironisch maakte zij haar filmdebuut in een van de smurfenfilm

0
geplaatst: 3 september 2017, 09:20 uur
Arrie schreef:
Katy Perry?
Katy Perry?
Oeps, toen ik de vraag geplaatst had dacht ik meteen "die weet Arrie natuurlijk direct".
Goed dus.
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:01 uur
Nou hadden we van de week op de Facebookvariant van dit spelletje net diverse smurfenvragen...
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:10 uur
Hm, ik reis nooit naar facebook, Arrie had zonder die smurf link denk ik Katy ook wel als eerste gegokt.
Naast smurfen heeft Arrie ook veel verstand van tienersterren en christelijke gezinnen
Naast smurfen heeft Arrie ook veel verstand van tienersterren en christelijke gezinnen

0
geplaatst: 3 september 2017, 10:15 uur
Oh, ik weet alleen dat hun huisjes niet bestand zijn tegen Gargamel en Azrael.

2
geplaatst: 3 september 2017, 10:17 uur
Arrie schreef:
Motörhead heeft dan weer nooit de Top 40 gehaald, verder klopt ie helemaal! Evenals Bo Diddley.
The Monkees en Kool and the Gang voldoen ook nog! En Bad Company ook alleen is het niet de openingstrack van het album.Motörhead heeft dan weer nooit de Top 40 gehaald, verder klopt ie helemaal! Evenals Bo Diddley.
De rest van de dag besteed ik aan nog meer voorbeelden bedenken

0
geplaatst: 3 september 2017, 10:32 uur
1
geplaatst: 3 september 2017, 10:34 uur
Rudi S schreef:
Hm, ik reis nooit naar facebook, Arrie had zonder die smurf link denk ik Katy ook wel als eerste gegokt.
Aan de Smurfen-hint had ik eigenlijk niet zo veel.

0
geplaatst: 3 september 2017, 10:36 uur
Nog maar eens een rijtje.
Aretha Franklin
Björk
Carole King
Christina Aguilera
Kylie Minogue
Patricia Paay
Eentje past niet in het rijtje. Wie en waarom?
Aretha Franklin
Björk
Carole King
Christina Aguilera
Kylie Minogue
Patricia Paay
Eentje past niet in het rijtje. Wie en waarom?
0
geplaatst: 3 september 2017, 10:38 uur
Bjork, artiestennaam zonder achternaam 
Ik ga de volgende bedenken

Ik ga de volgende bedenken

0
geplaatst: 3 september 2017, 10:39 uur
Edgar18 schreef:
De rest van de dag besteed ik aan nog meer voorbeelden bedenken
(quote)
The Monkees en Kool and the Gang voldoen ook nog! En Bad Company ook alleen is het niet de openingstrack van het album.De rest van de dag besteed ik aan nog meer voorbeelden bedenken
Goed gevonden, die had ik gemist. Dat had de vraag beter gemaakt (noem 3 andere bands)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.