Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2017, 21:34 uur
Waarom? the guess who begrijp ik, maar wat is de connectie met de wolfman voor die andere 3?
0
geplaatst: 6 september 2017, 22:00 uur
Ze hebben alle vier een nummer over Wolfman Jack gemaakt motel matches.
0
geplaatst: 6 september 2017, 22:05 uur
Nou dan maar een vraagje over Wicked Lester, in de band die daar uit voortkwam beelden de 4 leden ieder een karakter uit, om welke karakters gaat het, mag ook de Engelse benaming.
Makkie.
Makkie.
0
geplaatst: 6 september 2017, 22:06 uur
motel matches schreef:
Wow dat is giel beelen niet eens gelukt.
Wow dat is giel beelen niet eens gelukt.
Nee die heeft idd geen liedje over The Wolfman gemaakt

0
geplaatst: 7 september 2017, 00:27 uur
Ik weet niet of het een karakter is wat je bedoelt ... maar één van de kiss gezichten lijkt (met die snorharen) op een "kat".
0
geplaatst: 7 september 2017, 00:33 uur
Starchild, Demon, en iets met vuur. En de drummer die kat uiteraard.
0
geplaatst: 7 september 2017, 06:13 uur
3 van de 4 reken ik goed, vuur is niet juist en ook niet echt in de buurt, hoewel Gene (demon) dan weer aan voorspuwen deed.
0
geplaatst: 7 september 2017, 18:00 uur
Aaah, die andere gitarist he, toch wel de minst opvallende, wat was die nou weer...iets met glitters? Iets met zilver?
0
geplaatst: 7 september 2017, 19:24 uur
Johnny Marr schreef:
Aaah, die andere gitarist he, toch wel de minst opvallende, wat was die nou weer...iets met glitters? Iets met zilver?
Ace was het mannetje bij Kiss de enige ook met succesvolle soloalbums.
Vigil heeft het met Space Ace (of spaceman) juist, jij mag echter quiz master zijn omdat jij er 3 goed had.
0
geplaatst: 7 september 2017, 23:16 uur
"Turnpike" is een Belgische kortfilm uit 1996, van de hand van dEUS-frontman Tom Barman die naast zanger/muzikant ook filmregisseur is. Het werd gebruikt als inleiding voor de klassieker Trainspotting en werd eveneens gebruikt voor de videoclip van het dEUS-nummer 'Theme From Turnpike'.
In het vijf minuten durende filmpje zien we twee naamloze personages. Wat zijn de namen van de twee acteurs die te zien zijn in het filmpje? Tip: de één is een Amerikaan en de ander is een Belg.
In het vijf minuten durende filmpje zien we twee naamloze personages. Wat zijn de namen van de twee acteurs die te zien zijn in het filmpje? Tip: de één is een Amerikaan en de ander is een Belg.
1
geplaatst: 8 september 2017, 08:00 uur
De Belg weet ik wel, zat ook in Any Way The Wind Blows. Sam Lowiek.
0
geplaatst: 8 september 2017, 09:33 uur
herman schreef:
Klopt, Sam Louwyck inderdaad. Nu nog de Amerikaan.
0
geplaatst: 8 september 2017, 09:36 uur
Ik ken hem ook nog uit Rundskop, wat een geweldige film was dat.
0
geplaatst: 8 september 2017, 10:22 uur
herman schreef:
Ik vooral van z'n memorabele rol in Ex-Drummer, wat een geweldige film was dat. (
)
0
geplaatst: 8 september 2017, 10:38 uur
Sam Louwyck wist ik inderdaad ook, heerlijke acteur die altijd lijkt op te duiken in de betere Vlaamse films (22 Mei, Any Way the Wind Blows, Belgica, Rundskop). Ook een aanrader met hem is Malgré la Nuit van Philippe Grandrieux.
De Amerikaan zie ik wel voor me, maar weet zijn naam niet. Zit volgens ook in wat Wes Anderson-films.
De Amerikaan zie ik wel voor me, maar weet zijn naam niet. Zit volgens ook in wat Wes Anderson-films.
0
geplaatst: 9 september 2017, 23:08 uur
De andere man was een vaste acteur uit films van de geweldige John Cassavetes, maar ik kan niet op zijn naam komen.
0
geplaatst: 10 september 2017, 00:07 uur
Is het Eric Drew Feldman? Die wordt vermeld in Supermarketsong samen met 'Spastic' Sam Louwyck maar is geen acteur, maar een muzikant (o.a. bij Captain Beefheart). Vast niet het goede antwoord, maar ach, niet geschoten is altijd mis. 

0
geplaatst: 10 september 2017, 08:36 uur
Dit is toch een filmvraag, kan een mod deze verplaatsen naar moviemeter 

0
geplaatst: 10 september 2017, 09:06 uur
Is toch zo gevonden met Google? Ik snap het probleem niet zo...
0
geplaatst: 10 september 2017, 09:47 uur
In ieder geval gaat de MuMeMuziekquiz op deze manier wel eeuwig duren
0
geplaatst: 10 september 2017, 09:50 uur
ArthurDZ schreef:
Is het Eric Drew Feldman? Die wordt vermeld in Supermarketsong samen met 'Spastic' Sam Louwyck maar is geen acteur, maar een muzikant (o.a. bij Captain Beefheart). Vast niet het goede antwoord, maar ach, niet geschoten is altijd mis.
Dan gok ik nog Sam Peckinpah. Een regisseur waar dEUS ook een b-side over heeft. Wellicht heeft ie ook wel eens geacteerd...
1
geplaatst: 10 september 2017, 15:16 uur
Die is de jaren 80 overleden volgens mij, dus dat lijkt me stug.
0
Joezer49263
geplaatst: 10 september 2017, 20:18 uur
Deze opgave staat er nu al bijna 3 dagen, dus het lijkt mij tijd voor een tip van Johnny Marr !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.