MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Of Sheena is de enige die maar in 1 decade een hit heeft gescoord?

Ellen de enige die zowel solo als met Meat Loaf een nr. 1 hit had.

catdog schreef:
Of Sheena is de enige die maar in 1 decade een hit heeft gescoord?

Leo Sayer en Blondie hadden ook maar 1 nummer 1 hit, dus vanzelfsprekend ook maar in één decennium

luigifort schreef:
Ellen de enige die zowel solo als met Meat Loaf een nr. 1 hit had.
Dat is min of meer hetzelfde als met Collins met Bailey. De anderen hebben inderdaad geen hit met Meat Loaf, of allen behalve Collins met Bailey, maar dat is niet zo vreemd

Of allemaal Grammy's behalve Ellen?

Salvadore schreef:
(quote)
Dat is min of meer hetzelfde als met Collins met Bailey. De anderen hebben inderdaad geen hit met Meat Loaf, of allen behalve Collins met Bailey, maar dat is niet zo vreemd

Nee hoor want Bailey staat niet in de lijst

Salvadore schreef:
(quote)

Leo Sayer en Blondie hadden ook maar 1 nummer 1 hit, dus vanzelfsprekend ook maar in één decennium

Nummer 1 hits daargelaten. Of is dit een hint dat het antwoord om die nummer 1 hits draait?

Blondie alleen met een cover?

luigifort schreef:
Of allemaal Grammy's behalve Ellen?
Lijkt me sterk, zou ik moeten checken ...

luigifort schreef:
Blondie alleen met een cover?
Wat alleen met een cover? Is het sowieso niet (al was Denis wel een cover, bij de rest zou ik dat moeten checken)

Nr.1 met een cover...

Maar ik geef t op...gemene vraag

catdog schreef:
(quote)

Nummer 1 hits daargelaten. Of is dit een hint dat het antwoord om die nummer 1 hits draait?
Oh, ik dacht dat je dat bedoelde want qua hits gaat het bij allen om meerdere decennia.
Maar ... dat is wel het spoor wat Arrie eerder aanhaalde.

luigifort schreef:
Nr.1 met een cover...

Maar ik geef t op...gemene vraag
Zoals gezegd, zou ik moeten checken. Dennis was inderdaad een cover, waarmee Blondie op 1 kwam. Phil Collins heeft ook met een cover op 1 gestaan ...

Ellen Foley is de enige die na haar #1 hit nooit meer een andere hit heeft gehad?

Heeft ze wel ... nog twee

Mn laatste gok dan: Ellen Foley is de enige die ook uncredited een #1 hit heeft gescoord, op Paradise van Meat Loaf

Nee, dat is het niet. Ze was onderdeel van het duet bij PBDL en wellicht uncredited, maar als dat de clou zou zijn, had ik een lijstje gemaakt met alle andere keuzes wel officiële featurings ... of hoe dat ook heet.

Haha dacht ook al dat het hem niet zo zijn. Maar hij zou wel gemeen zijn dus ik gokte er maar op

Ze zingen allemaal in het Engels, maar Enya ook in het gaelic

Het zal wel iets met de tijdspanne van hun hits te maken hebben. Wellicht juist dat ze allemaal in meerdere decennia hits hebben gescoord, maar alleen bij Ellen Foley zat er minder dan 10 jaar tussen de eerste en de laatste.

Hint: Bedenk wat voor ieder de eerste hit was ?

Hun eerste hit kwam meteen op nr 1 ?

Dat kwam wel verrassend vaak voor

(Niet meteen in 1 week dan ... maar die positie werd vaak bereikt)

Je bedoelt: 'dat is niet wat ik bedoel', want volgens mij klopt het wel

Verder heb ik geen idee, dus ik gok: hun eerste hits hebben dezelfde producer?

Tja, er zit verschil tussen de periodes waartussen men hits heeft, daar zit niet echt een overeenkomst in. Het klopt dat er bij Ellen korter dan 10 jaar tussen eerste-laatste hit zit maar ook 9 of 11 of 4, bij de rest varieert het ... zou een rare clou zijn.
Eerder is het verschil tussen eerste-laatste hit geopperd ... dat was niet het juiste spoor (en dat is nog steeds niet zo )

... en er is geen producer connectie.

Motel matches was dus al dicht bij de oplossing.

Hun eerste nr.1 hit staat op hun debuutalbum?
Behalve Meat Loaf, bij hem op zn 2e album.

Hun eerste nr.1 hit is hun bekendste nummer?

luigifort schreef:
Hun eerste nr.1 hit is hun bekendste nummer?
Dat zou wel een arbitrair argument zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.