Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 09:18 uur
luigifort schreef:
Hun eerste nr.1 hit staat op hun debuutalbum?
Behalve Meat Loaf, bij hem op zn 2e album.
Albums hebben er niks mee te maken, het klopt ook niet, maar .... de gedachte is niet zo gek.Hun eerste nr.1 hit staat op hun debuutalbum?
Behalve Meat Loaf, bij hem op zn 2e album.
1
geplaatst: 3 oktober 2017, 09:26 uur
Hun eerste hit kwam meteen op 1, behalve Sheena Easton (Morning train)?
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 09:32 uur
ranboy schreef:
Inderdaad

Allemaal bereikten ze de nummer 1 positie.
Blondie, Ellen Foley, Enya, Leo Sayer, Meat Loaf, Phil Collins scoorden zelfs met hun allereerste hit al de nummer 1 positie. Sheena Easton deed dit "pas" met haar tweede hit.
Morning Train was Sheena's eerste hit. Volledig correct!
ranboy kan een volgende vraag stellen.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 09:53 uur
Als motel matches tijd heeft,mag hij de volgende plaatsen (hij maakte de grootste vooruitgang in deze gemene opgave).
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:25 uur
Hij is al even niet online geweest, dus even een korte en makkelijke vraag tussendoor, mag motel matches hierna verder 
Automatic for the People van R.E.M. is natuurlijk een van de grootste albums allertijden
Maar kwam "slechts" tot plek 2 in de Billboard albumlijst in de VS. Welk album van welke artiest hield R.E.M. van die nr. 1 positie af?

Automatic for the People van R.E.M. is natuurlijk een van de grootste albums allertijden
Maar kwam "slechts" tot plek 2 in de Billboard albumlijst in de VS. Welk album van welke artiest hield R.E.M. van die nr. 1 positie af?
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:41 uur
opvallend dat zo'n beetje iedereen albums uit 1991 noemt.
maar het zal een insteker zijn met een typisch Amerikaans product, terwijl ik het typ schiet de vader van Miley me door het hoofd (niet letterlijk overigens) want die stond volgens mij het halve jaar op 1
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
maar het zal een insteker zijn met een typisch Amerikaans product, terwijl ik het typ schiet de vader van Miley me door het hoofd (niet letterlijk overigens) want die stond volgens mij het halve jaar op 1
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:42 uur
Vigil gaat al de betere kant op en Salvadore heeft met die 2e het genre...
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:45 uur
ik liep die dagen een paar keer per week de platenwinkels af, is dat die blauw/zwarte hoes?
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:46 uur
Ik zit na te denken hoe die plaat heet die tot de best verkochte platen in de VS hoort, maar ik kan er niet opkomen. Dat is wel een titel die ik vaker heb gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.