Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:44 uur
herman schreef:
Aaaah Pronti & Kalmani. Ik denk dat ik wel met zekerheid vast kan stellen dat ik daar echt nog nooit van gehoord heb.
Aaaah Pronti & Kalmani. Ik denk dat ik wel met zekerheid vast kan stellen dat ik daar echt nog nooit van gehoord heb.
Wel een bekende trance act uit de 90's en begin zero's.
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:44 uur
1
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:47 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:51 uur
Dankje!
Ik heb vast een simpele vraag
Iedereen kent Anton Corbijn wel, de (wereld)beroemde popfotograaf oa. Hij schoot veel foto's van beroemde artiesten, deed visuals voor concerten en artwork voor platen, maar zoals jullie allemaal weten maakte hij ook videoclips voor diverse artiesten.
De opdracht is: Noem 10 videoclips die hij maakte. Let op: Elke artiest mag maar 1 keer genoemd worden. Degene die de video weet waarvoor hij een MTV award won krijgt een bonuspunt. Degene met de meeste punten wint.
Ik heb vast een simpele vraag

Iedereen kent Anton Corbijn wel, de (wereld)beroemde popfotograaf oa. Hij schoot veel foto's van beroemde artiesten, deed visuals voor concerten en artwork voor platen, maar zoals jullie allemaal weten maakte hij ook videoclips voor diverse artiesten.
De opdracht is: Noem 10 videoclips die hij maakte. Let op: Elke artiest mag maar 1 keer genoemd worden. Degene die de video weet waarvoor hij een MTV award won krijgt een bonuspunt. Degene met de meeste punten wint.
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:53 uur
luigifort schreef:
Nope
Nope
Maar wel een clip van hem, toch? Ben ik wel vrij zeker van.
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 15:58 uur
Herbert Gronemeyer - Halt Mich?
The Slits - I Heard It Through The Grapevine? (weet niet of daar uberhaupt een clip van is, maar iig wel foto's)
The Slits - I Heard It Through The Grapevine? (weet niet of daar uberhaupt een clip van is, maar iig wel foto's)
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 16:03 uur
Die van Herbert zie ik niet staan..Slits ook niet.
Killers ook niet. Maar kan zijn dat mijn lijstje niet klopt.
Propaganda wel..zijn 3e
Killers ook niet. Maar kan zijn dat mijn lijstje niet klopt.
Propaganda wel..zijn 3e
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 16:04 uur
Die van The Killers hoorde bij de soundtrack van zijn film Control, daarom dat ik hem gokte. Maar zo te zien is ie idd fout.
0
geplaatst: 21 augustus 2017, 16:10 uur
Hebbes..Mensch wel 
Motel matches wint met 5 punten en hij mag verder

Motel matches wint met 5 punten en hij mag verder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.