Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 15:44 uur
Aan de ene kant zit het er net zo ver naast als de rest maar als onderdeel van zit motel matches zeker in de buurt.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 16:38 uur
Nee, het kan nog wel ff duren voordat er een lichtje gaat branden vrees ik
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 16:40 uur
Ha net thuis , ik mag zeker ook niet meedoen, gaat over een dubbeldekker bus. 

0
geplaatst: 22 augustus 2017, 16:40 uur
1
geplaatst: 22 augustus 2017, 16:41 uur
motel matches schreef:
Theres a light that never goes out
Theres a light that never goes out
Yeaahhh!!
hier de bevestiging
More Morrissey hats | Morrissey-solo
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 18:00 uur
Dan een volgende vraag:
Ik zoek een band/artiest van wie 4 verschillende nummers als cover of gesampled een hit in Nederland zijn geweest. Drie van die hits haalden zelfs de top 3. Het bijzondere is dat de band/artiest zelf met geen 1 van die nummers een hit had in Nederland.
Bonus als je ook nog de hits weet te noemen.
Ik zoek een band/artiest van wie 4 verschillende nummers als cover of gesampled een hit in Nederland zijn geweest. Drie van die hits haalden zelfs de top 3. Het bijzondere is dat de band/artiest zelf met geen 1 van die nummers een hit had in Nederland.
Bonus als je ook nog de hits weet te noemen.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 18:35 uur
Ik zou bijna Dylan zeggen maar bij hem ligt het aantal wel hoger dan 4. Sowieso al Knockin' on Heaven's Door (GnR), Make You Feel My Love (Adele) en Leven Na de Dood (Freek) die alledrie de eerste plaats haalden, en geen hit werden in Dylans versie. Geldt verder ook nog voor Mr. Tambourine Man en My Back Pages (Byrds), The Mighty Quinn (Manfred Mann), en vast nog wel meer (maar geen nr. 1).
Maarja, dan zit ik al op 6... Het gaat dus om precies 4?
Maarja, dan zit ik al op 6... Het gaat dus om precies 4?
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 18:39 uur
Goed bedacht, ik had dylan even over het hoofd gezien (gebeurt mij anders nooit
). De toevoeging is dus dat het om precies 4 gaat.
). De toevoeging is dus dat het om precies 4 gaat.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 18:58 uur
Is definitie van geen hit de top 40 niet gehaald? Er zijn ook flink wat succesvolle Bee Gees covers. Succesvoller dan het origineel was i.i.g.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:03 uur
Cohen?
Jen Warnes, brandsteder, jubellied...
Herman van veen
Jen Warnes, brandsteder, jubellied...
Herman van veen
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:05 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:16 uur
Is het niet Ricardo Cocciante? Die dude waar al Marco Borsato z'n liedjes vandaan komen.
Top drie is in ieder geval 'Margaritha' en 'Waarom Nou Jij'. Volgens mij is ook 'Ik Leef Niet Meer Voor Jou' van hem. Wat dan die vierde is weet ik niet. Het repertoire van Marco B. van na 1996 is bij mij vrij onbekend.
Top drie is in ieder geval 'Margaritha' en 'Waarom Nou Jij'. Volgens mij is ook 'Ik Leef Niet Meer Voor Jou' van hem. Wat dan die vierde is weet ik niet. Het repertoire van Marco B. van na 1996 is bij mij vrij onbekend.
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:21 uur
De artiest/band is nog niet genoemd, maar even ter afbakening:
Een hit is inderdaad als het in de top 40 heeft gestaan
De hits waren van 4 verschillende artiesten
Alle covers kwamen hoger dan de hit(s) die de band/artiest zelf heeft gehad
Een hit is inderdaad als het in de top 40 heeft gestaan
De hits waren van 4 verschillende artiesten
Alle covers kwamen hoger dan de hit(s) die de band/artiest zelf heeft gehad
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:22 uur
Led Zeppelin bv
Far Corporation
Puff Daddy Kashmir
25 or 6 to 4 Chicago
Far Corporation
Puff Daddy Kashmir
25 or 6 to 4 Chicago
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:26 uur
motel matches schreef:
De artiest/band is nog niet genoemd
Ik heb hem even gecheckt maar volgens mij was mijn antwoord wel goed, zij het misschien niet degene die jij in gedachten had. Ondertussen puzzel ik vrolijk verder.De artiest/band is nog niet genoemd
0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:43 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:57 uur
Edgar18 schreef:
Ik heb hem even gecheckt maar volgens mij was mijn antwoord wel goed, zij het misschien niet degene die jij in gedachten had. Ondertussen puzzel ik vrolijk verder.
Diens Se Stiamo Insieme schalt in Amsterdam ook te vaak in de André Hazesversie uit de caféboxen. Wellicht voldoen we dan niet meer aan de precies vier? Ik heb hem even gecheckt maar volgens mij was mijn antwoord wel goed, zij het misschien niet degene die jij in gedachten had. Ondertussen puzzel ik vrolijk verder.

0
geplaatst: 22 augustus 2017, 19:57 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik heb hem even gecheckt maar volgens mij was mijn antwoord wel goed, zij het misschien niet degene die jij in gedachten had. Ondertussen puzzel ik vrolijk verder. Marco heeft niet 3 keer de top 3 gehaald met een cover Cocciante, dus het was net niet goed. Ik leef niet meer voor jou kwam maar tot nr 8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.