MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2

zoeken in:
Lijstje ingezonden. Sterk jaar! Mijn nummer 20 zit net onder de 4,5*. Een aantal prachtige 4*-albums achter moeten laten.

Ook een voorspelling ingestuurd. Het wordt elk jaar meer onvoorspelbaar, maar ik ben toch vrij zeker van zes albums in de top-10.

123poetertjes schreef:
(quote)
Kees Mask gaat mijn topdrie wel halen inderdaad!

Graf zal hem ook wel hoog hebben en doet panjoe mee? Zo ja, dan is een stuntje mogelijk.

Zijn geen keukentafels meer, maar heuse picnictafels met versnaperingen inmiddels

zaaf
ja maar die krijgen ze nooit voor de deadline opgepeuzeld.

zaaf
2018 is bij deze behandeld. het verslag krijgt u vanaf morgen, begin van de middag, gepresenteerd.

Teunnis schreef:
Lijstje ingezonden. Sterk jaar! Mijn nummer 20 zit net onder de 4,5*. Een aantal prachtige 4*-albums achter moeten laten.

Ook een voorspelling ingestuurd. Het wordt elk jaar meer onvoorspelbaar, maar ik ben toch vrij zeker van zes albums in de top-10.

Dan hebben wij allebei een jaar beleefd. Ik heb namelijk nipt één 4,5* album. ?

Jij bent ook niet kluizenaar genoeg.

EDIT: En misschien moet je ook eens wat vaker met je hamer aan de slag. En dan niet vergeten je skimasker op te doen!

Is het koud in het water?

Zolang je van ieders binnenkant houdt, zorgt dat niet echt voor overlast.

EDIT: Heb je al eens gebowld? Ik ken wel een leuk clubje. Of infiltreer ik nu je privacy?

Ik snap je niet. Praat Nederlands ofzo.

Ik luister mijn #1 nu weer voor het eerst sinds maanden; alles lager dan de eerste plek zou een schande zijn. Wat een plaat

Do you feel what I feel?
Do you see what I see?
Oh, reduce me to nothingness
Yes, yes

EDIT: Kijkend naar het lijstje van wie er op vrijdag al gestemd heeft, zou het me niets verbazen als ik de enige ben met dit meesterwerk in de top-20

Klinkt als een ordinaire puntje puntje plaat

Edit: ik heb ‘m niet.

Not Okay

Heb je wel de twee BH’s in je top 30?

Bernard Haitink?

jordidj1 schreef:

Black Hought? Niet in mijn top-20, wel grote kans op top-30 als ik die maak. EDIT: Oh wacht, ik snap de tweede BH nu. De bitch niet (3,5*). Die andere bitches vermoedelijk ook niet, maar staan wel op 4*. Maar ik snap dat je het daar van moet hebben als je alle goede releases heb gemist

Teunnis schreef:
(quote)

Black Hought? Niet in mijn top-20, wel grote kans op top-30 als ik die maak. EDIT: Oh wacht, ik snap de tweede BH nu. De bitch niet (3,5*). Die andere bitches vermoedelijk ook niet, maar staan wel op 4*. Maar ik snap dat je het daar van moet hebben als je alle goede releases heb gemist

Mijn bitches waren ook jouw bitches toch?

Die in mijn huis heb ik nooit hoger gegeven dan 4* (maar ook nooit lager dan 3,5* en bovendien smaakt zo af en toe een los nummer erg goed). Die van de regenboogkleuren viel in eerste instantie behoorlijk tegen, maar is dus inmiddels gegroeid naar 4*.

west schreef:
Bernard Haitink?

Billie Holiday en Bernard Hinault.

Even on-topic proberen te komen: verwacht men een hiphopalbum in de top-10? Ik heb er één op #8 voorspeld, maar dat was in de waan van het uur. Als ik nu zou moeten voorspellen, zeg ik nee.

Teunnis schreef:
Even on-topic proberen te komen: verwacht men een hiphopalbum in de top-10? Ik heb er één op #8 voorspeld, maar dat was in de waan van het uur. Als ik nu zou moeten voorspellen, zeg ik nee.

Ja. Als je weet je weet.

Teunnis schreef:

Dat mag ik wel hopen. Iets met Breukelen. Maar de top 20 zou al mooi zijn met deze deelnemers...

dix
Teunnis schreef:
Even on-topic proberen te komen: verwacht men een hiphopalbum in de top-10?

Ja, waarom niet? Inmiddels heb ik zo'n 10 voorspellingen binnen en ik zie heel vaak die plaat van K.C. Muss Graves opduiken.

dix
jordidj1 schreef:
Barseat Headrest Barctic Honkeys

Casartelli (moderator)
Ik verwacht wel een hiphopalbum in de toptien ja. Overigens is er ook een progalbum dat met alle denkbare statistieken royaal topvijf zou moeten halen, maar dat lijkt me in dit veld nou eerst recht onmogelijk.

Teunnis schreef:

Ik heb me ook weer laten vangen er één in mijn voorspellingslijst op te nemen, zo eentje van 22 minuten uit 2018. Maar nu zou ik ook nee zeggen...

Casartelli schreef:
Overigens is er ook een progalbum dat met alle denkbare statistieken royaal topvijf zou moeten halen, maar dat lijkt me in dit veld nou eerst recht onmogelijk.

Als je die uit Polen bedoelt, die verwacht ik niet. Maar ja, wie ben ik ... (Eenmalige winnaar van de voorspellingscompetitie, op tientallen deelnames )

Teunnis schreef:
(quote)

Graf zal hem ook wel hoog hebben en doet panjoe mee? Zo ja, dan is een stuntje mogelijk.

In de lijst, maar minder hoog dan je schijnt te denken

Ik heb geen enkel hiphop-album in m'n voorspelling (wel in m'n eigen top 10 overigens). Gezien mijn reputatie in die schaduwcompetitie lijkt me een hiphop-album in de uiteindelijke top 10 dus wel een zekerheidje.

Die Poolse proggers heb ik de laatste plek gegund, dus die gaan het niet halen vrees ik, sorry Casper.

Ik heb zelf vier hiphopalbums in mijn lijst en ik vermoed dat Jordi deze waarschijnlijk allevier ook heeft dus wie weet wat er mogelijk is. Drie hiervan hebben ook een gemiddelde beoordeling van 4+ sterren op de site dus eigenlijk moeten ze ze het zelfs wel halen ya bish ewa ewa ewa

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.