Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
3
zaaf
geplaatst: 20 februari 2019, 14:12 uur
volgende editie zal met crowdfunding tot stand moeten komen. zo'n man laat je niet zonder fooi vertrekken.
was een mooie voordracht. op de wijs van "bij ons zat aan de keukentafel..."
was een mooie voordracht. op de wijs van "bij ons zat aan de keukentafel..."
1
zaaf
geplaatst: 20 februari 2019, 15:14 uur
De offerte komt eraan. Deze koerier doet het met een zingende zaaf.
0
zaaf
geplaatst: 20 februari 2019, 17:51 uur
Nog 4,13 dagen en dit zou een windei zijn zonder de lijsten van
andré, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, Dave82, dazzler, deric raven, dix, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, Gretz, Hacker, heicro, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, johannesA, jordidj1, Koenr, luigifort, Manfield, mASTROg, motel matches, Niek, Telamon, Teunnis, teus, thelion, west, wibro
andré, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, Dave82, dazzler, deric raven, dix, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, Gretz, Hacker, heicro, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, johannesA, jordidj1, Koenr, luigifort, Manfield, mASTROg, motel matches, Niek, Telamon, Teunnis, teus, thelion, west, wibro
0
geplaatst: 20 februari 2019, 17:57 uur
Heb al een schifting van 30 albums om te rangschikken. Komt wel goed dus. Much love.
0
catchup
geplaatst: 20 februari 2019, 23:55 uur
ben vereerd, maar ik ken nog geeneens tien goede albums uit 2018, blijf nu steken bij een grammy winnares, prachtig zingen hoor maar zo saai...
0
geplaatst: 22 februari 2019, 14:07 uur
dix schreef:
Mag ik de komende 24hr nog voorspellingen tegemoet zien?
Mag ik de komende 24hr nog voorspellingen tegemoet zien?
Omdat ik dit gebedel zo zielig vind heb ik toch maar een voorspellijstje opgesteld. Ik hoop dat je er heel blij van wordt.
0
geplaatst: 22 februari 2019, 15:05 uur
0
geplaatst: 22 februari 2019, 16:03 uur
GrafGantz schreef:
Omdat ik dit gebedel zo zielig vind heb ik toch maar een voorspellijstje opgesteld. Ik hoop dat je er heel blij van wordt.
Het is inderdaad nogal een lijstje Graf, op deze manier gaat dat voorspel wel veel tijd vragen

0
geplaatst: 22 februari 2019, 16:06 uur
dix schreef:
Het is inderdaad nogal een lijstje Graf, op deze manier gaat dat voorspel wel veel tijd vragen
(quote)
Ik ben heel geduldig en begripvol.
0
zaaf
geplaatst: 22 februari 2019, 19:38 uur
Ik niet.
Nog 2,06 dagen…
Mag ik u nog eenmaal taggen in de voorbereiding...
ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, Dave82, dazzler, deric raven, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, Gretz, Hacker, heicro, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, johannesA, jordidj1, Koenr, luigifort, Manfield, mASTROg, Niek, Telamon, Teunnis, teus, thelion, wibro
En ik zie nu pas dat ik die bovenstebeste herman niet heb meegetagd!!

Nog 2,06 dagen…
Mag ik u nog eenmaal taggen in de voorbereiding...
ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, Dave82, dazzler, deric raven, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, Gretz, Hacker, heicro, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, johannesA, jordidj1, Koenr, luigifort, Manfield, mASTROg, Niek, Telamon, Teunnis, teus, thelion, wibro
En ik zie nu pas dat ik die bovenstebeste herman niet heb meegetagd!!

0
zaaf
geplaatst: 22 februari 2019, 19:40 uur
en zag ik nou tussen allerhande ranzige lijstjes (bij een ander topic) dat 123poetertjes ook wat in petto heeft?
1
geplaatst: 22 februari 2019, 20:28 uur
Ik word hier ten onrechte getagd. Ik heb namelijk geen enkel regulier album uit 2018 in huis. Toch fijn dat er aan me gedacht werd. Veel succes met het topic.
0
geplaatst: 22 februari 2019, 22:34 uur
Ah, ik zat nog met een onterecht vr za zo schema in de genen. Dus de voorspellers hebben nog even de tijd. Tot nu toe weinig consensus overigens. Inmiddels heb ik vier namen voor de nummer één positie genoteerd en een vijfde lijkt mij mogelijk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 februari 2019, 12:01 uur
Mijn lijstje is ook ingediend. Er is zowaar nog een nieuwkomer sinds de eindejaarslijst, maar meer dan 3½* zit er voorlopig nog niet in (het eerste voorzichtige groeipotentieel is inmiddels wel geïdentificeerd). Heb het ook maar bij een top-10 gehouden, want daaronder werd de spoeling wel erg dun. Om degenen die wat meer bij zijn van kanonnenvoer te voorzien, zal ik me ook nog even over een voorspelling buigen.
3
zaaf
geplaatst: 23 februari 2019, 15:20 uur
tot nu toe 33 lijsten ontvangen, we hebben nog even. maar als check: van
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Casartelli, dix, Dwejkk_, EttaJamesBrown, Finidi, GrafGantz, Henri-S, herman, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, motel matches, nelis, nico1616, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Superbitch, Toon1, vigil en west
heb ik de lijst verwerkt.
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Casartelli, dix, Dwejkk_, EttaJamesBrown, Finidi, GrafGantz, Henri-S, herman, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, motel matches, nelis, nico1616, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Superbitch, Toon1, vigil en west
heb ik de lijst verwerkt.
2
geplaatst: 23 februari 2019, 18:25 uur
Vergeet je eigen lijst niet: het zou spijtig zijn als Kacey jouw 20 punten mist.
0
geplaatst: 23 februari 2019, 22:09 uur
zaaf schreef:
en zag ik nou tussen allerhande ranzige lijstjes (bij een ander topic) dat 123poetertjes ook wat in petto heeft?
Ik heb genoeg ranzigs in petto hoor, maar voor dit topic ga ik me wel gewoon braaf tot een lijstje van twintig beperken. De waan van de dag levert mij vermoedelijk een nieuwe nummer 1 op, verder moet ik nog eventjes t één en ander sorteren. xen zag ik nou tussen allerhande ranzige lijstjes (bij een ander topic) dat 123poetertjes ook wat in petto heeft?
0
geplaatst: 24 februari 2019, 11:01 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
Ik heb genoeg ranzigs in petto hoor, maar voor dit topic ga ik me wel gewoon braaf tot een lijstje van twintig beperken. De waan van de dag levert mij vermoedelijk een nieuwe nummer 1 op, verder moet ik nog eventjes t één en ander sorteren. x Vergeet je keesie niet?
0
zaaf
geplaatst: 24 februari 2019, 15:43 uur
26 punten tussen nr 12 en nr 6
gaat Geert er de definitieve klap op geven? of is het (weer) aan Teun? zet Niek er een nu nog ietwat achterblijvend topproduct tussen?
schaatsen? voetbal? pffff dit is pas een zinderende ontknoping!
gaat Geert er de definitieve klap op geven? of is het (weer) aan Teun? zet Niek er een nu nog ietwat achterblijvend topproduct tussen?
schaatsen? voetbal? pffff dit is pas een zinderende ontknoping!
0
geplaatst: 24 februari 2019, 15:48 uur
Mijn lijstje volgt nadat ik mijn voorlopige nummer 14 heb afgeluisterd x
* denotes required fields.