MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2

zoeken in:

zaaf
Wel goed om dat album even te highlighten, wordt snel over het hoofd gezien hier

Mijn voorspellingslijstje is verstuurd naar EttaJames en inmiddels voorspellingen binnen van Ettajames, chevy93 en Johnny Marr. De andere lijstjes verwacht ik ook tegen donderdagavond.

dix schreef:

Zonder een enkel verzoek een ingewikkeld raadsel

Oh , dat album waar vanalles bij elkaar gejat is
Die titel zal ook wel uit een boek o.i.d. komen.

zaaf
ik zie ons nog wel een derde deel halen voor 2017

Voorspellingen binnen van Johnny Marr, nico1616, EttaJamesBrown, chevy93

Daar kunnen er nog wel wat bij, doen jullie ook opnieuw mee:
dix, GrafGantz, Hacker, west
ArthurDZ, Gretz, herman, johan de witt, motel matches, Teunnis, vigil

17 verschillende albums zijn tot nu toe al genoemd met 3 albums die door iedereen werden genoemd.

Voorspellen was nog nooit zo moeilijk. Van de #1 ben ik zeker, van #2 t/m #4 alleen zeker dat ze ergens in de top-10 terecht zullen komen, de rest zou ik als het een beetje tegen zit allemaal fout kunnen hebben.

Teunnis schreef:
Voorspellen was nog nooit zo moeilijk. Van de #1 ben ik zeker, van #2 t/m #4 alleen zeker dat ze ergens in de top-10 terecht zullen komen, de rest zou ik als het een beetje tegen zit allemaal fout kunnen hebben.

Zelfde hier, in elk geval leek me de nummer 1 een zekerheidje, dat is in elk geval al iets

Die nummer 1 schud je zo uit je sleeve.

De sleeve van m'n pyjama.

Al twintig verschillende albumtitels doorgekregen, zelfs over de koning is er geen eensgezinsheid.

2011 een mooi, divers albumjaar met vier Nederlandse toppers in de top 10 en 12 vrouwelijke artiesten in m'n top 20!

zaaf
Nog 1,39 dagen… maar nog geen lijstjes over het jaar 2011 binnen van:

50tracks, andré, bikkel2, catchup, Dave82, Finidi, herman, johan de witt, Koenr, luigifort, stardust_be, Teunnis, vigil, wibro...

De top 4 is makkelijk:

1 uitzonderlijk goed album en 3 heel goede (waaronder de vermoedelijke winnaar).

Daaronder 33 platen die elkaar nauwelijks ontlopen, dus dat wordt lastig kiezen...

zaaf
herman schreef:
De top 4 is makkelijk:

1 uitzonderlijk goed album en 3 heel goede (waaronder de vermoedelijke winnaar).

Daaronder 33 platen die elkaar nauwelijks ontlopen, dus dat wordt lastig kiezen...
Doe gerust een top 37

Gretz schreef:
12 vrouwelijke artiesten in m'n top 20!

Ik heb er 4 in m'n top 10. En dat is nog zonder de vermoedelijke winnares aangezien ik dat nu net een van haar minste albums vind. Maar daar schijn ik zo'n beetje alleen in te staan geloof ik ?

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik heb er 4 in m'n top 10.

Ik heb er 3 in de top 10 ,maar daarmee is de koek nog niet op
Trouwens mijn nummer 1 is ook een dame, maar die heb jij dus niet

Morgen stuur ik 'm in.

Rudi S schreef:
Trouwens mijn nummer 1 is ook een dame

Mijn nummer 1 is dames. Nu jij weer.

catchup
Gaat niks worden voor 2011, ik ken te weinig echt goed, een paar leuke albums.

catchup schreef:
Gaat niks worden voor 2011, ik ken te weinig echt goed, een paar leuke albums.

Ik heb 255 stemmen voor 2011 zie ik, waarvan 234 met ten minste 3,5*. Je mag er wel wat van me lenen anders

(zonder EP's e.d. zijn het er overigens maar 150, dus het lijkt meer dan het is)

Hier 5 vrouwen in de top 10, maar 1 van die albums is instrumentaal. Dat is niet mijn nummer 1, ondanks de albumtitel.

Hmm... slechts drie vrouwen in mijn top-10 (wel mijn #1) en de vierde pas op #17. Wel een mooi lijstje geworden, ondanks het ontbreken van 5*-albums dit jaar. Helaas zal er weinig overeenkomst zijn tussen mijn lijstje en de uitslag. Volgens mijn eigen voorspelling gaat uit mijn top-20 alleen een hiphopalbum het halen. Verder verwacht ik ook mijn #21, #27 en #35. Jullie mogen me morgen verrassen...

herman schreef:
Dat is niet mijn nummer 1, ondanks de albumtitel.

Die zal bij graf ook wel in zijn 2011 harem zitten.

dix
Nu met de bolide en een lingeriemodel achterin op weg naar Parijs.
Zaaf, ik volg het allemaal op een afstandje.

Vrouwen op 1, 2 en 3.

vrouwen op 1, 3, 7 en 9 en in naam op 12

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.