Muziek / Muziekgames / De beste debuutsingles (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2018, 08:23 uur
Gretz, wat wordt nu de volgende battle? Weten we al waardoor Give Up Your Guns vervangen gaat worden?
0
geplaatst: 24 april 2018, 12:51 uur
Laten we anders alvast verder gaan met de andere battles.
10. George Michael - Careless Whisper (1984) vs. Pet Shop Boys - West End Girls (1984)
1-0
10. George Michael - Careless Whisper (1984) vs. Pet Shop Boys - West End Girls (1984)
1-0
0
geplaatst: 24 april 2018, 13:10 uur
remcodulac schreef:
Gretz, wat wordt nu de volgende battle? Weten we al waardoor Give Up Your Guns vervangen gaat worden?
Ik heb het even nagezocht en ik heb in eerdere rondes nummers die niet bleken mee te mogen doen enkel gediskwalificeerd, zonder er een vervanger voor in te zitten. Dus dan moet ik nu consequent zijn en Give Up Your Guns ook niet vervangen.
Ik hoop dat jullie daarmee kunnen leven.
Misschien kunnen we over een paar jaar nog een nieuwe editie organiseren, met alle mooie (nieuwe) debuutsingles die dan nog ontbreken.
0
geplaatst: 24 april 2018, 16:07 uur
Phoeh, kan hier moeilijk tussen kiezen eigenlijk. Allebei precies even goed.
1
geplaatst: 24 april 2018, 18:14 uur
7-8
Vet jammer van de vorige, Hand In Glove behoort m.i. niet tot het beste Smiths werk.
Vet jammer van de vorige, Hand In Glove behoort m.i. niet tot het beste Smiths werk.
* denotes required fields.