MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste debuutsingles (K.O.)

zoeken in:
3-3

4-4

4-5

4-6

Gretz, wat wordt nu de volgende battle? Weten we al waardoor Give Up Your Guns vervangen gaat worden?

Laten we anders alvast verder gaan met de andere battles.

10. George Michael - Careless Whisper (1984) vs. Pet Shop Boys - West End Girls (1984)

1-0

1-1

remcodulac schreef:
Gretz, wat wordt nu de volgende battle? Weten we al waardoor Give Up Your Guns vervangen gaat worden?

Ik heb het even nagezocht en ik heb in eerdere rondes nummers die niet bleken mee te mogen doen enkel gediskwalificeerd, zonder er een vervanger voor in te zitten. Dus dan moet ik nu consequent zijn en Give Up Your Guns ook niet vervangen.

Ik hoop dat jullie daarmee kunnen leven.

Misschien kunnen we over een paar jaar nog een nieuwe editie organiseren, met alle mooie (nieuwe) debuutsingles die dan nog ontbreken.

3-2

3-3

4-6

5-6

Phoeh, kan hier moeilijk tussen kiezen eigenlijk. Allebei precies even goed.

7-6

7-7

Topbattle van deze ronde.

7-8

Vet jammer van de vorige, Hand In Glove behoort m.i. niet tot het beste Smiths werk.

johannesA
9-9

10-9 dan maar

10-10

10-11

Gast
geplaatst: vandaag om 12:16 uur

geplaatst: vandaag om 12:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.