menu

Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition

zoeken in:
avatar van vigil
Say it Right 7

avatar van Arrie
Give It to Me is van Timbaland, met Nelly Furtado als featuring. Ik denk dat het om Say It Right gaat.

avatar van charlotte2807
laxus11 schreef:
Je hebt het goede nummer geplaatst charlotte2807?


Aangepast, bedankt!

avatar van Arrie
Say It Right Me? Die ken ik niet.

avatar van Arrie
Say It Right krijgt van mij gewoon een 9, als zowel een liefhebber van Furtado als van Timbaland.

Echt een prachtige beat van Timbaland. Is niet altijd een favoriet geweest, maar er was op een gegeven moment een keer toen het nummer voorbij kwam in de auto en ineens keihard het kwartje viel.

Dus, voor alle duidelijkheid:

9

avatar van laxus11
8 Dacht na Toxic dat we niks beters zouden krijgen, had ik het mis

avatar van JoaMuse
9

Veruit het beste nummer dat in dit topic al is voorbijgekomen. Heb het zelfs eens genomineerd voor de MuMeLadder, zonder veel succes.

avatar van jordidj1
Nelly

All Good Things is nóg beter, maar deze staat ook in de top-5.

9,3

avatar van Fathead
Ik wil jullie feestje niet verstoren, maar ook met goede producenten heb ik helemaal niets met haar, beetje vervelend zelfs...

5

avatar van jordidj1
Fathead schreef:
Ik wil jullie feestje niet verstoren, maar ook met goede producenten heb ik helemaal niets met haar, beetje vervelend zelfs...

5



Misterfool
4

en hier ging het fout met Furtado, na twee goede platen.

avatar van Edgar18
Prima hit, haar beste.

8,5

avatar van 123poetertjes
Whoa, Nelly!

De beste van Loose. Al kan het nog niet tippen aan de parels op Folklore, en dan met name Explode

8,8

avatar van Arrie
123poetertjes schreef:
Whoa, Nelly!

De beste van Loose. Al kan het nog niet tippen aan de parels op Folklore, en dan met name Explode

8,8

Explode is echt fantastisch inderdaad.

avatar van 123poetertjes
Arrie schreef:
(quote)

Explode is echt fantastisch inderdaad.
Had hem nog genomineerd voor de Ladder dit jaar. Ronde één al roemloos ten onder...

avatar van Arrie
123poetertjes schreef:
(quote)
Had hem nog genomineerd voor de Ladder dit jaar. Ronde één al roemloos ten onder...

Ik geloof dat ik hem jaren geleden ook eens heb genomineerd, maar helaas: zelfde verhaal.

avatar van LucM
De vroegere Nelly Furtado (ten tijde van Folklore) vind ik beter - dit is meer productiewerk - maar anderzijds is past die productie van Timbaland goed bij dat nummer (All Good Things vind ik nog een stuk beter).

7,5

avatar van herman
Nelly altijd leuk gevonden, maar het werk met Timbaland is wat mij betreft briljant. Promiscuous zit voor mij wel in de top 10 beste hitsingles van de 00s.

Deze iets minder, maar nog altijd erg lekker.

8,5

avatar van jordidj1
Arrie schreef:
(quote)

Ik geloof dat ik hem jaren geleden ook eens heb genomineerd, maar helaas: zelfde verhaal.


probeer ik het nu



avatar van Gretz
9

JoaMuse schreef:

Veruit het beste nummer dat in dit topic al is voorbijgekomen. Heb het zelfs eens genomineerd voor de MuMeLadder, zonder veel succes.

Explode en Try hebben het dit jaar ook niet gered dus. Ik snap niet zo goed waarom vrijwel alle (bovengemiddelde) mainstream popzangeressen het zo lastig hebben om een notering te scoren in de ladder. Zeker als je de cijfers nu ziet die er voor een nummer als Say It Right worden gegeven.

avatar van NewYorkCityLight
10

Beste nummer van Loose, beste nummer van Nelly Furtado, beste nummer van 2006/2007 en eigenlijk gewoon één van de beste nummers ooit. Doei.


avatar van johan de witt
Beste nummer tot nu toe

7,4


avatar van Teunnis
Promiscuous is nog wel een klasse beter, maar ook Say It Right is een zeer aardige popparel.

8,3

avatar van Emile93
6,5
Wel een oké nummer maar ben nooit enorm fan geweest van Nelly Furtado's stem. Gaat me op een gegeven moment enorm vervelen. Zo ook bij dit nummer

avatar van LucM
Gretz schreef:

Explode en Try hebben het dit jaar ook niet gered dus. Ik snap niet zo goed waarom vrijwel alle (bovengemiddelde) mainstream popzangeressen het zo lastig hebben om een notering te scoren in de ladder. Zeker als je de cijfers nu ziet die er voor een nummer als Say It Right worden gegeven.

De MuMe-ladder heeft duidelijk een ander (meer alternatief) publiek dan dit topic hier. Ook een band als Abba die zowat de beste mainstream- of hitparadepop heeft gebracht komt weinig voor in de MuMe-ladder.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:36 uur

geplaatst: vandaag om 02:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.