Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2017, 14:17 uur
Ik kende het hele nummer niet :O Voor mijn tijd...
Maar ik vind het niet veel soeps....
4,5
Maar ik vind het niet veel soeps....
4,5
0
geplaatst: 6 november 2017, 18:38 uur
6,5 dat lalalalalala erdoorheen vind ik nou weer jammer, verder best geinig nummertje.
0
geplaatst: 6 november 2017, 18:52 uur
Edgar18 schreef:
Hun grootste hit in Nederland.
En laat ik eens positief openen:
4 (en dan ben ik mild)
Het zou me overigens niet verbazen als dit mijn laagste cijfer blijkt te zijn. Zo uit mijn hoofd denk ik de andere negentien beter te vinden.
Ik moet toegeven dat ik gisteren wat te kritisch was. Toen ik het nummer vandaag nog eens beluisterde op een fatsoenlijke installatie viel het me eigenlijks niks tegen. Wellicht had ik gisteravond even teveel boyband muziek gehoord. Hun grootste hit in Nederland.
En laat ik eens positief openen:
4 (en dan ben ik mild)
Het zou me overigens niet verbazen als dit mijn laagste cijfer blijkt te zijn. Zo uit mijn hoofd denk ik de andere negentien beter te vinden.
Ik verhoog naar een 6.
0
geplaatst: 6 november 2017, 18:55 uur
6,5
Hun beste nummer al was het omdat het mij aan the Beatles doet denken (die trompet en tempowisseling).
Hun beste nummer al was het omdat het mij aan the Beatles doet denken (die trompet en tempowisseling).
0
geplaatst: 6 november 2017, 20:12 uur
LucM schreef:
6,5
6,5
En in couplet 2 zitten ook heel even Eleanor Rigby achtige strijkers ?
0
geplaatst: 6 november 2017, 20:24 uur
Als ik dit zo lees zijn de cijfers die we geven eigenlijk veel te laag
.
Mijn plan is om iedere dag zo rond etenstijd een nieuw nummer te plaatsen. Het kan zijn dat een nummer een keer wat langer staat maar een uurtje minder dan 24 uur is ook mogelijk. Morgen gaat etenstijd me niet lukken dus deze staat sowieso tot morgenavond een uur of tien.
Ik ga zo het nieuwe nummer plaatsen. Omdat 'Tonight' er nog niet zo lang staat kun je hier (voor een keer) ook nog op stemmen. Eventuele extra stemmen verreken ik morgen met het gemiddelde.
.Mijn plan is om iedere dag zo rond etenstijd een nieuw nummer te plaatsen. Het kan zijn dat een nummer een keer wat langer staat maar een uurtje minder dan 24 uur is ook mogelijk. Morgen gaat etenstijd me niet lukken dus deze staat sowieso tot morgenavond een uur of tien.
Ik ga zo het nieuwe nummer plaatsen. Omdat 'Tonight' er nog niet zo lang staat kun je hier (voor een keer) ook nog op stemmen. Eventuele extra stemmen verreken ik morgen met het gemiddelde.
0
geplaatst: 6 november 2017, 20:28 uur
Onze eerste nummer een is bekend!
Het gemiddelde is voorlopig een 5,86 door 13 stemmers. Zoals gezegd, je kunt nog tot morgen middag/avond stemmen op Tonight.
1. New Kids on the Block - Tonight (1990) 5,86 (13)
En het nieuwe nummer is:
Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
Het gemiddelde is voorlopig een 5,86 door 13 stemmers. Zoals gezegd, je kunt nog tot morgen middag/avond stemmen op Tonight.
1. New Kids on the Block - Tonight (1990) 5,86 (13)
En het nieuwe nummer is:
Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
0
geplaatst: 6 november 2017, 20:32 uur
6,5 inclusief een kleine jeugdsentimentbonus
Er zit ook nog een stukje Bach in verwerkt.
En een clavecimbel is ook altijd wel mooi.
charlotte2807 schreef:
(quote)
Er zit ook nog een stukje Bach in verwerkt.
En een clavecimbel is ook altijd wel mooi.
0
geplaatst: 6 november 2017, 20:40 uur
I Wanna Sex You Up heb ik altijd een lekker nummer gevonden. Doet het ook altijd goed op het betere jaren '90 feest.
8
8
0
geplaatst: 6 november 2017, 21:42 uur
Destijds vond ik het nog enigszins leuk maar nu steken die stemmen mij danig tegen.
4
4
0
geplaatst: 6 november 2017, 21:48 uur
Tonight vind ik best leuk.
hey fellas, let's do it, here we go.
La-la-la-la-la-la tonight, la-la-la-la-la-la tonight.
6.7
Color my bad is nog net geen jeugdtrauma, walgelijk nummer. All 4 love is overigens nog net ietsje slechter. Ik sla de "betere" 90's party's dan maar over. Kwik, kwek en kwak on tour...
1.5
Ik ben overigens benieuwd naar de andere keuzes (backstreet back allright!, Stay another day en Flying without wings?)
hey fellas, let's do it, here we go.
La-la-la-la-la-la tonight, la-la-la-la-la-la tonight.
6.7
Color my bad is nog net geen jeugdtrauma, walgelijk nummer. All 4 love is overigens nog net ietsje slechter. Ik sla de "betere" 90's party's dan maar over. Kwik, kwek en kwak on tour...
1.5
Ik ben overigens benieuwd naar de andere keuzes (backstreet back allright!, Stay another day en Flying without wings?)
0
geplaatst: 7 november 2017, 22:40 uur
Color Me Badd komt mede door een paar flink lage scores niet aan het gemiddelde van New Kids on the Block.
1. New Kids on the Block - Tonight (1990) 6,03 (15)
2. Color Me Badd - I Wanna Sex You Up (1991) 5,28 (16)
We blijven nog even in '91 met een zeer succesvolle boyband, Boyz II Men. End of the Road was een dikke nummer een hit maar deze Motownphilly vind ik zelf sterker.
Boyz II Men - Motownphilly
1. New Kids on the Block - Tonight (1990) 6,03 (15)
2. Color Me Badd - I Wanna Sex You Up (1991) 5,28 (16)
We blijven nog even in '91 met een zeer succesvolle boyband, Boyz II Men. End of the Road was een dikke nummer een hit maar deze Motownphilly vind ik zelf sterker.
Boyz II Men - Motownphilly
0
geplaatst: 7 november 2017, 22:58 uur
Die boys kunnen beslist zingen maar die mechanische productie fnuikt hun soul en steekt mij erg tegen.
4,5
4,5
* denotes required fields.