Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2017, 23:02 uur
Ik vind eigenlijk niet zo veel mis met die productie. Hij klinkt wat gedateerd maar dat heeft zijn charme.
8
8
0
geplaatst: 7 november 2017, 23:17 uur
Verschrikkelijke band die eigenlijk maar 1 goed nummer heeft en laat Edgar nou juist....
7.2
7.2
0
geplaatst: 8 november 2017, 00:02 uur
Leuk new jack swing plaatje, misschien wel mijn favoriete nummer in het genre na Bell Biv Devo's Poison.
7,5
7,5
0
geplaatst: 8 november 2017, 16:32 uur
Ik vind End Of The Road nog steeds mooi. Dit nummer kende ik niet maar ik ben er ook niet weg van sorry.... Vind tot nu toe de nummers/artiesten eerlijk gezegd wel minder toonaangevend dan in de originele battle tussen de dames als ik eerlijk mag zijn... Maar misschien is dat wel omdat deze nummers tot nu toe ouder zijn?
4,5
4,5
2
geplaatst: 8 november 2017, 19:00 uur
Aan je leeftijd te zien zou dat zomaar kunnen Emile93. Die liedjes heb je bewust meegemaakt en hebben dus (bewust of onbewust) een sentimentele waarde voor je en dat geldt voor deze liedjes natuurlijk niet.
Daarnaast vind ik het niveau van 'de eerste ronde' persoonlijk ook beter hoor. Maar er staan na de boybands sowieso nog een paar rondes op stapel waarvan er zeker één eenzelfde of hoger niveau heeft dan de dames van hiervoor.
Het leuke aan dit concept vind ik persoonlijk dat er op deze site eens liedjes voorbijkomen die niet tot het standaard assortiment behoren. Niet voor de zevenhonderdste keer Beatles, Smiths of Prince maar een keertje J.Lo, Westlife en 5ive.
Daarnaast vind ik het niveau van 'de eerste ronde' persoonlijk ook beter hoor. Maar er staan na de boybands sowieso nog een paar rondes op stapel waarvan er zeker één eenzelfde of hoger niveau heeft dan de dames van hiervoor.
Het leuke aan dit concept vind ik persoonlijk dat er op deze site eens liedjes voorbijkomen die niet tot het standaard assortiment behoren. Niet voor de zevenhonderdste keer Beatles, Smiths of Prince maar een keertje J.Lo, Westlife en 5ive.
0
geplaatst: 8 november 2017, 21:24 uur
Motownphilly neemt dankzij een aantal dikke voldoendes de koppositie over.
1. Boyz II Men - Motownphilly (1991) 6,37 (15)
2. New Kids on the Block - Tonight (1990) 6,03 (15)
3. Color Me Badd - I Wanna Sex You Up (1991) 5,28 (16)
We springen een paar jaar verder en komen uit bij een van 'de boybands'. Hoewel ze zeker niet de eerste waren kreeg het fenomeen boyband in de jaren '90 definitief een gezicht dankzij Robbie Williams en zijn kornuiten. Verrassend genoeg bereikten ze in Nederland overigens nooit de eerste plaats van de top 40. Dit vrolijk deuntje schopte het tot plek 6.
Take That - Everything Changes
1. Boyz II Men - Motownphilly (1991) 6,37 (15)
2. New Kids on the Block - Tonight (1990) 6,03 (15)
3. Color Me Badd - I Wanna Sex You Up (1991) 5,28 (16)
We springen een paar jaar verder en komen uit bij een van 'de boybands'. Hoewel ze zeker niet de eerste waren kreeg het fenomeen boyband in de jaren '90 definitief een gezicht dankzij Robbie Williams en zijn kornuiten. Verrassend genoeg bereikten ze in Nederland overigens nooit de eerste plaats van de top 40. Dit vrolijk deuntje schopte het tot plek 6.
Take That - Everything Changes
0
geplaatst: 8 november 2017, 21:37 uur
Ik vermoed dat van de zelfgeschreven nummers alleen Back for good van mij een voldoende zou krijgen. Deze vind ik in ieder geval wat saaiig.
5
5
0
geplaatst: 8 november 2017, 21:59 uur
Dit kan nog wel voor mij vooral dankzij de zang. Back for Good vind ik hun beste.
6,5
6,5
0
geplaatst: 8 november 2017, 22:10 uur
7
Jullie geloven het vast nooit, maar op weg naar huis zat ik plots met dit nummer in mijn hoofd. Wat een toeval!
Het is dan ook een heel catchy nummer, dit mag ik wel (itt tot een heleboel andere boyband-songs) en dan zijn Back For Good, Patience en Shine ook nog erg leuk.
Jullie geloven het vast nooit, maar op weg naar huis zat ik plots met dit nummer in mijn hoofd. Wat een toeval!
Het is dan ook een heel catchy nummer, dit mag ik wel (itt tot een heleboel andere boyband-songs) en dan zijn Back For Good, Patience en Shine ook nog erg leuk.
0
geplaatst: 9 november 2017, 01:33 uur
ArthurDZ schreef:
7
7
Ik hoefde alleen maar de titel te zien en ik zat er al mee in m'n hoofd: idd bijzonder catchy.

5,5
0
geplaatst: 9 november 2017, 01:36 uur
charlotte2807 schreef:
6. De ballad is leuker (of vind ik dat omdat ik die ken?)
6. De ballad is leuker (of vind ik dat omdat ik die ken?)
De ballad? Vrijwel hun hele oeuvre bestaat uit ballads, geloof ik.

0
geplaatst: 9 november 2017, 07:39 uur
De albums bevatten verrassend veel fijne catchy liedjes. Qua singles werd helaas steeds gekozen voor de ballads (die in mijn herinnering in de minderheid waren).
0
geplaatst: 9 november 2017, 08:03 uur
0
geplaatst: 9 november 2017, 08:09 uur
[quote=577
Het is dan ook een heel catchy nummer, dit mag ik wel (itt tot een heleboel andere boyband-songs) en dan zijn Back For Good, Patience en Shine ook nog erg leuk. [/quote]
Back die Good is wel heel slecht... Patience dan weer best goed maar toen waren het al geen boys meer
Deze een mooie 4.5
Het is dan ook een heel catchy nummer, dit mag ik wel (itt tot een heleboel andere boyband-songs) en dan zijn Back For Good, Patience en Shine ook nog erg leuk. [/quote]
Back die Good is wel heel slecht... Patience dan weer best goed maar toen waren het al geen boys meer

Deze een mooie 4.5
0
geplaatst: 9 november 2017, 09:06 uur
5,5
Dit is een (mindere) rip-off van iets uit de jaren 80. Weet even niet meer wat.
Belachelijk ook hoe die zanger probeert op een jonge Robbie Williams te lijken.
En nog een 6,5 voor Motownphilly.
Dit is een (mindere) rip-off van iets uit de jaren 80. Weet even niet meer wat.
Belachelijk ook hoe die zanger probeert op een jonge Robbie Williams te lijken.
En nog een 6,5 voor Motownphilly.
* denotes required fields.