Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2017, 00:10 uur
4.5, irritant nummer.
Andere nummers van hem zoals Can't get used to losing you vind ik dan wel weer mooi.
Andere nummers van hem zoals Can't get used to losing you vind ik dan wel weer mooi.
0
geplaatst: 6 december 2017, 00:19 uur
Of Music To Watch Girls By, briljant nummer. Dat kan ik van deze niet echt zeggen, maar een voldoende kan er wel vanaf.
6,5
6,5
0
geplaatst: 6 december 2017, 20:43 uur
Volgens mij mist mijn eigen stem nog. Deze vind ik ook weer gewoon leuk, doe maar een 7,7. Dat maakt een voorlopige vierde plek.
1. Nat King Cole – The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire) (1961) 7,4 (21)
2. Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas (1944) 6,90 (18)
3. Bing Crosby – White Christmas (1942) 6,86 (22)
4. Andy Williams - It's the Most Wonderful Time of the Year (1963) 6,77 (20)
5. Gene Autry - Rudolph the Red-Nosed Reindeer (1949) 6,21 (17)
Zoals ik gisteren al even vermeldde, mijn favoriete kerstplaat komt uit 1963. Het zal voor weinigen een verrassing zijn dat ik het heb over Phil Spector - A Christmas Gift for You (1963). Een plaat met veel bekende klassiekers die door de Wall of Sound techniek van Spector toch authentiek en vernieuwend klinken. Bovendien hou ik erg van de artiesten die hebben meegewerkt aan deze plaat zoals The Crystals, Darlene Love en The Ronettes. Zij verzorgen vandaag het kerstnummer met hun briljante uitvoering van Sleigh Ride.
The Ronettes - Sleigh Ride (1963)
1. Nat King Cole – The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire) (1961) 7,4 (21)
2. Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas (1944) 6,90 (18)
3. Bing Crosby – White Christmas (1942) 6,86 (22)
4. Andy Williams - It's the Most Wonderful Time of the Year (1963) 6,77 (20)
5. Gene Autry - Rudolph the Red-Nosed Reindeer (1949) 6,21 (17)
Zoals ik gisteren al even vermeldde, mijn favoriete kerstplaat komt uit 1963. Het zal voor weinigen een verrassing zijn dat ik het heb over Phil Spector - A Christmas Gift for You (1963). Een plaat met veel bekende klassiekers die door de Wall of Sound techniek van Spector toch authentiek en vernieuwend klinken. Bovendien hou ik erg van de artiesten die hebben meegewerkt aan deze plaat zoals The Crystals, Darlene Love en The Ronettes. Zij verzorgen vandaag het kerstnummer met hun briljante uitvoering van Sleigh Ride.
The Ronettes - Sleigh Ride (1963)
0
geplaatst: 6 december 2017, 20:52 uur
Mijn persoonlijke kerstfavoriet.
9,3
En voor wie het nummer een warm hart toedraagt kan ik ook deze versie van harte aanbevelen
.
9,3
En voor wie het nummer een warm hart toedraagt kan ik ook deze versie van harte aanbevelen
.
0
geplaatst: 6 december 2017, 22:07 uur
Tenzij er atypische kerstnummers langs gaan komen (gezien de algemene titel van dit topic verwacht ik dat niet), zou dit wel eens het hoogste cijfer kunnen worden. Al heb ik ook een enorm zwak voor Last Christmas en ik zie er vast nog een aantal over het hoofd.
9
9
0
geplaatst: 6 december 2017, 23:52 uur
Ik heb maar 1 kerstplaat daadwerkelijk op lp en dat is deze. Geweldig natuurlijk! (die van Tori Amos, Sufjan Stevens en The McGarrigle family op cd
)
9,5
Mijn persoonlijke favorieten komen hopelijk ook nog (iets met vliegende sneeuwpoppen en een magische december of zo)
)9,5
Mijn persoonlijke favorieten komen hopelijk ook nog (iets met vliegende sneeuwpoppen en een magische december of zo)

0
geplaatst: 7 december 2017, 00:03 uur
5
Maar als je alle kerstbelletjes en dingelings en zo uit het liedje haalt en dan ook nog de tekst verandert in iets neutraals, dan zou het wel een leuk liedje zijn.
Maar als je alle kerstbelletjes en dingelings en zo uit het liedje haalt en dan ook nog de tekst verandert in iets neutraals, dan zou het wel een leuk liedje zijn.
* denotes required fields.