MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / U2meter

zoeken in:
johannesA
8,3

8,5

Geef mij maar deze bevlogen U2 in hun jonge jaren ipv. de gladde U2 van de laatste jaren. Al hadden ze nog betere nummers.

cosmic kid (moderator)
6. October vind ik een zeer aardig album maar, op Gloria na, bevallen de nummers me buiten de albumcontext minder.

DjFrankie (moderator)
10 een van mijn favorieten

7.5

Ben niet de grootste fan van October. Dit vind ik er dan wel weer een van de beste songs op, vooral de gitaarriff en muur van drums tegen het einde vind ik sterk.

Rejoice

8

De muziek doet wat de titel belooft. Een adrenalinestoot vanjewelste.

U2 kan zich niet echt verheugen over zo'n cijfer

1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
2. Angel of Harlem: 7,91 (28 stemmen)
3. Rejoice: 7,62 (30 stemmen)
4. Kite: 7,18 (18 stemmen)
5. Mofo: 7,09 (27 stemmen)

Must we let it happen again?

Tijd voor een regelrechte, tamelijk politiek getinte , klassieker van The Joshua Tree.
Hieronder de studioversie, maar dit is mijn fave versie, te vinden op de live format van de Stay (Faraway, So Close) maxisingle, waar ik de gelukkige bezitter van ben (evenals miljoenen anderen ws ).

Bullet the Blue Sky
U2 - Bullet the Blue Sky

En van Rattle and Hum
Mooi nummer, maar niet mijn fave van TJT.

8,2

Ook een heel toffe versie id
TJT...The Jangle Tree

Ik vind dit zelfs met afstand het minste nummer van die geweldige plaat.

7

Was voor mij ook wel een schok destijds, de productie van het openingstrio vergeleken met de productie van deze, maar ze wilden m ws rauw houden...

johannesA
7,7

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.