Muziek / Muziekgames / U2meter
zoeken in:
1
geplaatst: 9 januari 2018, 22:47 uur
Kende deze nog niet, ben niet kapot van deze elektronische richting van ze. Ik hoor geen song.
6,6
6,6
1
geplaatst: 9 januari 2018, 23:03 uur
johan de witt schreef:
Kende deze nog niet, ben niet kapot van deze elektronische richting van ze. Ik hoor geen song.
6,6
6,6
Deze is wel uniek in zn soort, rest van het album is meer liedjes, de meesten dan.
1
geplaatst: 9 januari 2018, 23:09 uur
7,5
Kende deze ook nog niet. Het hele Pop-album niet trouwens, nog altijd niet aan toegekomen. Het heeft wel iets, maar blaast me nu ook niet omver ofzo.
Kende deze ook nog niet. Het hele Pop-album niet trouwens, nog altijd niet aan toegekomen. Het heeft wel iets, maar blaast me nu ook niet omver ofzo.
1
geplaatst: 10 januari 2018, 00:07 uur
Volgens mij was dit destijds wel de meest controversiële song van het album. Als ik het nu zo hoor vraag ik me af waarom, dit ligt niet heel ver af van Primal Scream ten tijde van Swastika Eyes. Geweldige groove in ieder geval, mooie break ook waarin het gitaarspel van The Edge goed uit de verf komt.
Destijds heb ik Pop vrij snel weggedaan, achteraf toch wel flink spijt van gehad. Samen met Achtung Baby is het toch wel mijn favoriete album van ze.
Destijds heb ik Pop vrij snel weggedaan, achteraf toch wel flink spijt van gehad. Samen met Achtung Baby is het toch wel mijn favoriete album van ze.
1
geplaatst: 10 januari 2018, 20:01 uur
Mofo
7
Niet slecht, al heeft Bono maar weinig te zoeken in dit nummer.
7
Niet slecht, al heeft Bono maar weinig te zoeken in dit nummer.
0
geplaatst: 10 januari 2018, 20:55 uur
Mofo is duidelijk een love/hate song, aantal hoge en aantal vrij lage scores en dan krijg je dus een nietszeggend zeventje als gemiddelde.
1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
2. Angel of Harlem: 7,91 (28 stemmen)
3. Kite: 7,18 (18 stemmen)
4. Mofo: 7,09 (27 stemmen)
De nieuwe komt van October, bevlogen of wat?
Rejoice
U2 - Rejoice
1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
2. Angel of Harlem: 7,91 (28 stemmen)
3. Kite: 7,18 (18 stemmen)
4. Mofo: 7,09 (27 stemmen)
De nieuwe komt van October, bevlogen of wat?

Rejoice
U2 - Rejoice
0
geplaatst: 10 januari 2018, 21:00 uur
Het heeft een lekker tempo, maar het kan me niet echt boeien.
6
6
* denotes required fields.