MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / U2meter

zoeken in:

7,2

Pop is een geweldig album!

Veruit mijn favoriet tot nu toe.

8,5

Kende deze nog niet, ben niet kapot van deze elektronische richting van ze. Ik hoor geen song.

6,6

DjFrankie (moderator)
6

johan de witt schreef:
Kende deze nog niet, ben niet kapot van deze elektronische richting van ze. Ik hoor geen song.

6,6

Deze is wel uniek in zn soort, rest van het album is meer liedjes, de meesten dan.

7,5

Kende deze ook nog niet. Het hele Pop-album niet trouwens, nog altijd niet aan toegekomen. Het heeft wel iets, maar blaast me nu ook niet omver ofzo.

Volgens mij was dit destijds wel de meest controversiële song van het album. Als ik het nu zo hoor vraag ik me af waarom, dit ligt niet heel ver af van Primal Scream ten tijde van Swastika Eyes. Geweldige groove in ieder geval, mooie break ook waarin het gitaarspel van The Edge goed uit de verf komt.

Destijds heb ik Pop vrij snel weggedaan, achteraf toch wel flink spijt van gehad. Samen met Achtung Baby is het toch wel mijn favoriete album van ze.

8

Beste nummer van Pop, geweldige groove inderdaad.

johannesA
5, niet mijn ding

6.4 doet me niet veel

8

Shake that groove thang.

Mofo

7

Niet slecht, al heeft Bono maar weinig te zoeken in dit nummer.

9

Lekker man, van één van hun beste albums.

Mofo is duidelijk een love/hate song, aantal hoge en aantal vrij lage scores en dan krijg je dus een nietszeggend zeventje als gemiddelde.

1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
2. Angel of Harlem: 7,91 (28 stemmen)
3. Kite: 7,18 (18 stemmen)
4. Mofo: 7,09 (27 stemmen)

De nieuwe komt van October, bevlogen of wat?

Rejoice
U2 - Rejoice

Het heeft een lekker tempo, maar het kan me niet echt boeien.

6

Gast
geplaatst: vandaag om 03:43 uur

geplaatst: vandaag om 03:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.