Muziek / Muziekgames / U2meter
zoeken in:
2
geplaatst: 15 januari 2018, 21:03 uur
U2 - 11 O'Clock Tick Tock (From Red Rocks)
9
Het live album Under a Blood Red Sky was mijn eerste U2 album.
11 O'Clock Tick Tock werd in zijn live versie definitief uit de vergetelheid gehaald.
Pure branie uit hun beginperiode. U2 op zijn best in een dampende arena.
Ik ging eerst 8 schrijven, maar de manier waarop The Edge zijn gitaar telkens op gang trekt,
doet zoveel nostalgisch verlangen in me opborrelen... En ook dat is minstens een punt waard.
De studioversie werd geproducet door Martin Hannett.
Op het moment dat Joy Division Love Will Tear Us Apart inblikte.
U2 was erbij en onder de indruk.
9
Het live album Under a Blood Red Sky was mijn eerste U2 album.
11 O'Clock Tick Tock werd in zijn live versie definitief uit de vergetelheid gehaald.
Pure branie uit hun beginperiode. U2 op zijn best in een dampende arena.
Ik ging eerst 8 schrijven, maar de manier waarop The Edge zijn gitaar telkens op gang trekt,
doet zoveel nostalgisch verlangen in me opborrelen... En ook dat is minstens een punt waard.
De studioversie werd geproducet door Martin Hannett.
Op het moment dat Joy Division Love Will Tear Us Apart inblikte.
U2 was erbij en onder de indruk.
1
geplaatst: 15 januari 2018, 21:34 uur
Mijn allereerste radio-opname op cassette was begin jaren 80 een concert van U2 via Leidsekade Live op de zaterdagavond. Kon dit concert wel eens geweest zijn. Geweldig!
8
8
1
geplaatst: 15 januari 2018, 22:28 uur
De hand van Martin Hannett is goed hoorbaar, maar ik heb nooit gesnapt wat U2 nou beter maakte dan een hoop andere bands uit die tijd. Toch is dit wel een lekker nummer.
7
7
1
geplaatst: 15 januari 2018, 22:38 uur
Ms waren ze niet per se beter dan andere bands in die tijd, maar moesten ze het hebben van hun passie bij live optredens...
1
geplaatst: 15 januari 2018, 22:44 uur
luigifort schreef:
Ms waren ze niet per se beter dan andere bands in die tijd, maar moesten ze het hebben van hun passie bij live optredens...
Dat zou kunnen... zijn genoeg bands die prachtige muziek hebben gemaakt maar niet per se goede optredens gaven.
0
geplaatst: 16 januari 2018, 00:40 uur
Hahahahahahaha dat dansje
Kan echt niet idd. Desalniettemin blijft dit wel een erg sterk nummer, moest natuurlijk gewoon op Boy hebben gestaan. Live wel veel beter, en voor die versie een:
9
Kan echt niet idd. Desalniettemin blijft dit wel een erg sterk nummer, moest natuurlijk gewoon op Boy hebben gestaan. Live wel veel beter, en voor die versie een:9
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 16 januari 2018, 06:29 uur
Fantastisch nummer. 1 van mijn favorieten:9
* denotes required fields.