MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Smithsmeter

zoeken in:
In principe de meest logische band waarmee ik dit spel zou kunnen doen En natuurlijk een zeer geliefde band hier op MusicMeter. Vandaar presenteer ik u: Smithsmeter!

Dit topic zal niet zo lang gaan duren gok ik, aangezien de band maar een viertal jaar heeft bestaan en tijdens hun bestaan amper een 75-tal nummers hebben gecomponeerd/opgenomen.

Voor de spelregels verwijs ik u daar naar de mooie topics van mijn collega's: klik, klik en klik. (Beatlesmeter, Princemeter en U2meter).

We gaan uiteraard van start met de winnaar van de MuMeLadder 2017:

The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out

Johnny Marr schreef:
Voor de spelregels verwijs ik u daar naar de mooie topics van mijn collega's: klik, klik en klik. (Beatlesmeter, Princemeter en U2meter).

Je vergeet Jandekmeter

10

Gaan niet veel nummers hier minder dan 8 krijgen van me denk ik

Fanboi Marr geeft iig zo'n beetje t laagste cijfer

Dit meen je niet Johnny Marr

Ik heb serieus waar vanmiddag de lijst klaargemaakt om te kunnen starten als de top 100 van Prince rond is (wat niet lang meer duurt).....

Nu niet meer nodig, dus dan stort ik me wel op een andere artiest.

Overigens ga ik in dit topic maar weinig lage cijfers uitdelen (of beter: geen).

10

aERodynamIC schreef:

Nu niet meer nodig, dus dan stort ik me wel op een andere artiest.

Antonymeter?

There Is a Light That Never Goes Out

10

Fantastisch nummer.

Johnny legt de lat wel gelijk heel hoog

johan de witt schreef:
Johnny legt de lat wel gelijk heel hoog

Mwah er volgen nog 30 10en denk ik zo

Laat ik eens rustig beginnen:

10

DAMN. ik wilde ook wel een meter organiseren, maar wil geen overkill aan topics veroorzaken op de Muziekgames-afdeling. Stomme muziekjunks

Het probleem met deze meter is wel dat ik hier echt alleen maar hoge scores aan kwijt kan (het is allemaal behoorlijk gelijkwaardig). Dat bedacht ik me vanmiddag bij het voorbereiden al, waardoor er ook even een twijfelmomentje kwam of dit nu wel een geschikte band zou zijn voor een spel als dit.

aERodynamIC schreef:
waardoor er ook even een twijfelmomentje kwam of dit nu wel een geschikte band zou zijn voor een spel als dit.

Zeker wel. Het zal net enorm spannend zijn om te zien welke nummers nou het best zullen scoren, want dat zullen ze allemaal wel neem ik aan. Matige nummers? Hebben ze niet. Ze hebben geen enkele slechte noot gecomponeerd in hun hele korstondige carrière. Tot zover dit kleine Hallelujah-momentje.

(quote)

Ik zou zeggen, leef je uit . Dan doe ik wel een Dire Straitsmeter, die lijkt mij best wel geschikt voor zo'n spel als dit. Die worden niet zo in de hemel geprezen als een Smiths of Radiohead, geen tienernegen i.i.g.

Ik zou voor een Radioheadmeter gaan, jordi.

Oke, doe wel een Boefmeter. HAHA

Back to the Smiths. Had ik al een 10 gegeven? Waarom begin je überhaupt met het lichtje, de hele spanning is direct weg. Alsof je voordat de film begint al vertelt hoe het eindigt. Dat is toch niet plezant!
Groetjes uit België

jordidj1 schreef:
Waarom begin je überhaupt met het lichtje

Omdat ze nog tientallen betere nummers hebben, je zult wel zien .

Johnny Marr schreef:
(quote)

Omdat ze nog tientallen betere nummers hebben, je zult wel zien .

Kom maar op met die unreleased opnames

Slowchat verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:39 uur

geplaatst: vandaag om 18:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.