Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
1
geplaatst: 18 januari 2018, 10:04 uur
Mooie docu 
Ego's die botsen, je ziet dat er soms iemand anders voor nodig is om ze bij elkaar te brengen. Wie weet met welke bands dat nog meer zou kunnen, Smiths ms?
Die Reynolds ook, geweldige gitarist, speelt voor t eerst gitaar sinds 8 jaar. Bizar!

Ego's die botsen, je ziet dat er soms iemand anders voor nodig is om ze bij elkaar te brengen. Wie weet met welke bands dat nog meer zou kunnen, Smiths ms?

Die Reynolds ook, geweldige gitarist, speelt voor t eerst gitaar sinds 8 jaar. Bizar!
1
geplaatst: 18 januari 2018, 19:24 uur
9
Lekkerste single na Love is a Stranger. Voor mijn gevoel had hij stuk beter op Sweet Dreams gepast. Op Touch klinkt hij een beetje als een laatste saluut voordat het duo een andere weg insloeg.
Lekkerste single na Love is a Stranger. Voor mijn gevoel had hij stuk beter op Sweet Dreams gepast. Op Touch klinkt hij een beetje als een laatste saluut voordat het duo een andere weg insloeg.
1
geplaatst: 18 januari 2018, 19:54 uur
8,25
Misschien wel de mooiste van het duo (of inderdaad Love is a stranger).
Misschien wel de mooiste van het duo (of inderdaad Love is a stranger).
1
geplaatst: 18 januari 2018, 20:04 uur
6,3
Bepaald niet m'n favoriete nummer van het duo. En ook Love is a Stranger niet. Thorn in My Side schuurt wel tegen de absolute score aan.
Bepaald niet m'n favoriete nummer van het duo. En ook Love is a Stranger niet. Thorn in My Side schuurt wel tegen de absolute score aan.
1
geplaatst: 18 januari 2018, 20:13 uur
toch wel mijn favoriet naast, zoals bij meer zo te zien, Love is a Stranger.
8,5
8,5
1
geplaatst: 18 januari 2018, 20:49 uur
Eurythmics - Here Comes the Rain Again
8
Mag bij mij op het podium naast Love Is a Stranger en Sweet Dreams.
Thorn In My Side is inderdaad ook een hele goeie die daar kort achter komt.
En ik val in herhaling: er wordt wat afgestreken in de synthipop arrangementen uit 1984.
Hij zat trouwens dicht tegen de 9 aan, maar heeft de laatste jaren wat aan frisheid ingeboet.
8
Mag bij mij op het podium naast Love Is a Stranger en Sweet Dreams.
Thorn In My Side is inderdaad ook een hele goeie die daar kort achter komt.
En ik val in herhaling: er wordt wat afgestreken in de synthipop arrangementen uit 1984.
Hij zat trouwens dicht tegen de 9 aan, maar heeft de laatste jaren wat aan frisheid ingeboet.
* denotes required fields.