MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1984meter

zoeken in:

Mooie docu
Ego's die botsen, je ziet dat er soms iemand anders voor nodig is om ze bij elkaar te brengen. Wie weet met welke bands dat nog meer zou kunnen, Smiths ms?
Die Reynolds ook, geweldige gitarist, speelt voor t eerst gitaar sinds 8 jaar. Bizar!

06. Eurythmics - Here Comes the Rain Again

9

Lekkerste single na Love is a Stranger. Voor mijn gevoel had hij stuk beter op Sweet Dreams gepast. Op Touch klinkt hij een beetje als een laatste saluut voordat het duo een andere weg insloeg.

8,25

Misschien wel de mooiste van het duo (of inderdaad Love is a stranger).

5
nie-veel-an

6,3

Bepaald niet m'n favoriete nummer van het duo. En ook Love is a Stranger niet. Thorn in My Side schuurt wel tegen de absolute score aan.

toch wel mijn favoriet naast, zoals bij meer zo te zien, Love is a Stranger.

8,5

E40
8,5

Bij mij blijft Sweet Dreams de mooiste van de Eurythmics

Martial
6

Eurythmics - Here Comes the Rain Again

8

Mag bij mij op het podium naast Love Is a Stranger en Sweet Dreams.
Thorn In My Side is inderdaad ook een hele goeie die daar kort achter komt.

En ik val in herhaling: er wordt wat afgestreken in de synthipop arrangementen uit 1984.

Hij zat trouwens dicht tegen de 9 aan, maar heeft de laatste jaren wat aan frisheid ingeboet.

leuk,maar hoort niet tot de top van Eurythmics

7

Gast
geplaatst: vandaag om 00:55 uur

geplaatst: vandaag om 00:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.