Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2018, 15:08 uur
Ik plaats al een nieuwe omdat ik vanavond niet huis ben.
Kajagoogoo - Turn Your Back On me
8
Kajagoogoo - Turn Your Back On me
8
0
geplaatst: 17 maart 2018, 15:20 uur
Ik vrees dat dit niet heel hoog gaat scoren.
Nick Beggs, die er nu wat stoerder uitziet dan toen met een poedel op z'n hoofd, is voor mij een basgod en dat laat hij hier (subtiel) ook weer goed horen.
8.5
Nick Beggs, die er nu wat stoerder uitziet dan toen met een poedel op z'n hoofd, is voor mij een basgod en dat laat hij hier (subtiel) ook weer goed horen.
8.5
0
geplaatst: 17 maart 2018, 15:38 uur
The Ghost in You
7
Turn Your Back on Me
6,5
Altijd gedacht dat Nick Beggs een vreselijk over het paard getild bassistje was, maar laatst een docu gezien over Kajagoogoo, maar hij is een echte gentleman en ok, kan best een potje bassen...
7
Turn Your Back on Me
6,5
Altijd gedacht dat Nick Beggs een vreselijk over het paard getild bassistje was, maar laatst een docu gezien over Kajagoogoo, maar hij is een echte gentleman en ok, kan best een potje bassen...
0
geplaatst: 18 maart 2018, 10:00 uur
Premonition schreef:
Ik dacht er net hetzelfde over. Kajagoogoo = one hit wonder.
Maar dit bas gedreven Turn Your Back On Me blijft behoorlijk aan mijn ribben plakken.
Draagt helemaal de stempel van Beggs en dan ga je toch weer anders naar de andere songs luisteren.
* denotes required fields.