MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
Dead Man Walking : 8

Mooi, hoort in de top200, maar niet in de top.

Leuk en past prima bij de film waarvoor het geschreven is. Maar de film vind ik heel wat mooier eerlijk gezegd. Cijfer; 6,7

The Time That Never Was
Album: The Ties That Bind: The River Collection

Bruce was niet uit de studio weg te branden in die dagen, The River had ook gerust een vijfdubbelaar kunnen worden met al het materiaal dat voorhanden was. Wat vinden we nog van The Time That Never Was?

PS: Dit weekend doe ik weer een update van de gezamenlijke lijst, beloofd!

Arbeidsdeskundige
7,5

Lekker hoor.

7,5

The Time That Never Was : 7

johannesA
7,8

Leuk nummer maar terecht dat ie niet op het album is gekomen destijds vind ik. Cijfer; 7

The Time That Never Was : 7.5

cosmic kid (moderator)
Just Like Fire Would
Album: High Hopes

En toch sloeg Bruce opeens aan het coveren. Voor wie wil vergelijken hieronder het origineel:

Voegt helemaal niks toe.

5

johannesA
5,5 erg mager nummer.

Arbeidsdeskundige
5

Hoogtepunt van het verder wel heel matige High Hopes. Maar dat komt meer door de kwaliteit van de song dan de vertolking.

7

4.7 niet best

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.