Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2019, 00:55 uur
Dead Man Walking : 8
Mooi, hoort in de top200, maar niet in de top.
Mooi, hoort in de top200, maar niet in de top.
0
geplaatst: 27 november 2019, 07:59 uur
Leuk en past prima bij de film waarvoor het geschreven is. Maar de film vind ik heel wat mooier eerlijk gezegd. Cijfer; 6,7
0
geplaatst: 28 november 2019, 21:06 uur
The Time That Never Was
Album: The Ties That Bind: The River Collection
Bruce was niet uit de studio weg te branden in die dagen, The River had ook gerust een vijfdubbelaar kunnen worden met al het materiaal dat voorhanden was. Wat vinden we nog van The Time That Never Was?
PS: Dit weekend doe ik weer een update van de gezamenlijke lijst, beloofd!
Album: The Ties That Bind: The River Collection
Bruce was niet uit de studio weg te branden in die dagen, The River had ook gerust een vijfdubbelaar kunnen worden met al het materiaal dat voorhanden was. Wat vinden we nog van The Time That Never Was?
PS: Dit weekend doe ik weer een update van de gezamenlijke lijst, beloofd!
0
geplaatst: 29 november 2019, 17:05 uur
Leuk nummer maar terecht dat ie niet op het album is gekomen destijds vind ik. Cijfer; 7
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 november 2019, 11:49 uur
Just Like Fire Would
Album: High Hopes
En toch sloeg Bruce opeens aan het coveren. Voor wie wil vergelijken hieronder het origineel:
Album: High Hopes
En toch sloeg Bruce opeens aan het coveren. Voor wie wil vergelijken hieronder het origineel:
0
geplaatst: 30 november 2019, 17:16 uur
Hoogtepunt van het verder wel heel matige High Hopes. Maar dat komt meer door de kwaliteit van de song dan de vertolking.
7
7
* denotes required fields.